Hotel Muz

27 reviews over Hotel Muz

• 2019
    1Mirjam03-10-2019

Horror

Niet heen gaan! Vies hotel en het eten is ook erg vies. Koud en smakeloos. Niet te doen! Advies:NIET boeken! Geloof mij. Niet te doen! Er lopen ongeveer, niet gelogen, 30 katten rond in de eetzaal, vieze oude vogelkooi ligt ook in de eetzaal. ZO vies daar. Ik snap niet dat er goede beoordelingen op dit hotel kunnen komen. De locals en buschauffeur slaan hun hand al voor hun ogen en schudden met hun hoofd als ze de naam van het hotel al horen. Overgeefsel in een wandelpad naar restaurant wordt niet opgeruimd. Ligt er gewoon dagen. Stront, op de vloer in de algemene wc, wordt niet opgeruimd. Personeel is er drukker met hun mobiel dan met de klant. Kamer is zo klein dat je koelkast niet open kan. (had meer betaald voor grotere kamer maar krijg je niet) Echt...... Niet boeken.

• 3Fam. Polman26-09-2019

Vies hotel met nare, ongeïnteresseerde medewerkers

Zo jammer, dit hotel direct aan het strand heeft zoveel potentie. In het verleden waarschijnlijk ook een goede naam gehad. Maar nu een waarschuwing. Ga niet meer naar dit hotel! Wij kwamen aan omstreeks 00:30 uur snachts. We kregen doodleuk te horen dat er geen kamers meer waren omdat het hotel overboekt was. Geen sorry, geen uitleg, niets. Na een uur wachten werden we in een auto gezet naar een aftands, sloopwaardig, goor hotelletje in Alanya. Om 09:00 uur werden we opgehaald en kregen we een kamertje in Muz toegewezen. Badkamer verspocht, kapot stopcontact en verlichting en een defecte airco. Dit tot 4x toe gemeld maar er werd niets aan gedaan. We werden zeer nonchalant en niet onvriendelijk te woord gestaan. Ditzelfde geld voor alle medewerkers. Alleen Mehmet, de man van de strandbedjes is erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten is wat je van een 3* hotel mag verwachten. 22:00 gaat bar dicht en verlichting uit. SLECHT!!!

• 1Inkden07-09-2019

Afsuwelijk horror hotel

Horror hotel overboekt onbeschofte mensen bij receptie na 24 uur nog steeds geen kamer vreselijk slecht eten is echt een horror hotel nog nooit zoiets vreselijks meegemaakt ga hier niet heen ! Smerig vies en boze intimiderende receptie medewerkers gelukkig goed geholpen door Ahmed van touroperator en overgeboekt naar een top hotel

• 4Maria.19-08-2019

Slechtste hotel ooit.

Toen we naar Muz hotel gingen wisten we dat we geen luxe konden verwachten voor dat geld maar dat het zo erg was hadden we nooit verwacht.Ten eerst op de foto's waren 2 speeltuinen te zien maar die waren er niet. Toen we in de nacht aankwamen kregen we een kamer waar niet eens was schoongemaakt.Het was nog zo vies van de vorige gasten dat we niet konden geloven wat we meemakten. De bestek bij het eten was gewoon nog vies en de tafel kleden werden niet schoongemaakt ....Echt nooit....bij de kinderenzwembad vinden wij een loszittende spijker.....onze wc spoelde niet door en de douche deed het voor de helft . Na meermalen klagen werd er iets aan gedaan.Ontbijt was oké maar de rest van het eten is echt ongelofelijk slecht.De manager van het uit elkaar de hele dag aan de bar er kwam geen glimlach uit zijn gezicht. En hij deed heel bot toen 1 van ons drankjes voor ons Alllen wilde halen.bae gaat om 10 uur dicht en lichten uit.verschrikkkelijk

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• Oude reviews

7Danielle04-06-2013

Vrij simpel

Hotel Muz geboekt omdat we meteen op het strand zaten en de prijs op dat moment (begin mei 2013). Maar voor ons echt te simpel(2 vriendinnen). Halfpension, dus ontbijt en avondeten. Ontzettend weinig beleg en sàvonds alleen maar keuze uit 2 warme maaltijden en allerlei salades. Op was op en er werd niks aangevuld. Nooit patatjes of gebakken aardappeltjes, dus voor kinderen niks.De bus meteen voor het hotel dus wel makkelijk want er zit echt niks in de buurt (geen barren, winkeltjes of terrassen) Zwembad klein maar schoon. Personeel erg aardig en veel lol mee gehad. Rare regel, je mag geen eten of drinken uit een winkeltje mee naar je kamer!!! Uiteraard wel gedaan natuurlijk, want een blikje cola kost in het hotel (of uit je koelkastje 2 euro!) en ik laat me niks opdringen.Het is een leuk hotel voor oudere mensen of stelletjes die van rust houden.

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 8kristina05-09-2012

Leuk hotel

Leuk net hotel met vriendelijk personeel, we hadden een mooie kamer met uitzicht op zee.

Enige wat wij persoonlijk minder vonden was het eten weinig variatie en weinig keus maar dat weerhoud ons er niet van om er zeker terug te gaan dan eten we wel buiten de deur

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 9Marijke 10-08-2012

supper!!!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.Het is voor herhaling vatbaar.Tot onze verrassing hadden ze er ook een hamam(turksbad),waar wij ons ook hebben laten masseren door een gediplomeerde masseur, het werd respectvol gedaan wat ik heel belangrijk vond.Het enige minpuntje van onze hotelkamer was de douche die wat verouderd was,de kamer zelf zag er goed uit.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8nancy24-07-2012

Ideale plek voor een weekje rust!

In juli 2012 samen met mijn vriend een fijne 8 daagse vakantie gehad op basis van HP. Het hotel zelf is minder modern, maar van alle gemakken voorzien. Dagelijks werd de kamer schoongemaakt. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt viel voor mij wat tegen, maar het avondeten was perfect. Lekker Turks! De ligging is ideaal op het strand en met een beetje geluk direct uitzicht op het water ;-) Weinig Nederlanders (wat ik erg prettig vind op vakantie) en een goede mix aan andere nationaliteiten en leeftijden. Een eenvoudig, net hotel met de perfecte ligging! Met kinderen niet aan te raden, aangezien er geen entertainment aanwezig is en dat wellicht voor verveling kan zorgen. Het hotel ligt aan het Kleopatra strand, wat naar mijn idee het mooiste strand van Alanya is. Met de dolmus zit je binnen 15 minuten in het centrum van Alanya voor 0,75 eurocent per persoon.

Gereisd met partner in januari 2012

• 0Geartsje11-05-2012

Leuk hotel met aardig personeel

hotel Muz is mij heel goed bevallen. De ligging aan het strand is ideaal. Het kleine zwembad bij het hotel is dan ook helemaal niet gebruikt. Tegenover het hotel is een moskee, waar 5 maal daags opgeroepen wordt tot gebed.... Je went er aan, maar in het begin was het zeker 's ochtends vroeg wel even schrikken. Het personeel van Muz was erg vriendelijk. De kamers zeer schoon, goede bedden en een nette badkamer. Alleen jammer dat de douchekop zo laag hangt.... Een aanrader? Voor 10 euro een total body massage op het strand door één van de personeelsleden van Muz. Deze erkend masseur is een uur bezig en je voelt je herboren na afloop!

Gereisd met vrienden in april 2012

• 8Rinsdevries04-05-2012

Prima hotel voor die prijs

Wat een lekkere vakantie! Als eerste gasten van dit seizoen was het even wennen voor de staf, maar dat duurde niet lang. Kamers goed schoon, prima bedden, nette badkamer. Ligging natuurlijk geweldig aan het strand! Trappetje af en je ligt op een strandbedje (nu nog gratis en met bediening). Eten: andere gasten vonden het zozo, maar wij genoten van de aangeboden maaltijden en salades. Niet veel keus, maar wat er was, was voor ons goed. De eetzaal echter sfeerloos, daar zou een muziekje erbij al snel wat verandering in kunnen brengen. Personeel vriendelijk. veel plezier gehad ook met de andere gasten en op de laatste dag nog genoten van een massage op het strand, verzorgd door 1 van de personeelsleden die hiervoor erkende diploma's heeft. Een aanrader! Kortom: een lekkere vakantie voor weinig geld!

Gereisd met partner in april 2012

Hotel Muz info