Hotel aan zeeWeer vandaag35°26°

24 reviews over Hotel Monte Carlo in het Nederlands

Alles is hier perfect.

Marjo boekhorst
16-5-2017

Zeer goed en schoon onderhouden hotel. Prachtige kamers die iets groter voor ons had mogen zijn. Nieuwe badkamer met shower douche. Goede bedden. Balkon met zeezicht. De hotelmanager probeert van alle kanten jou een fijne vakantie te bezorgen. Perfect en behulpzaam personeel. Ook het eten was heel uitgebreid en smaakte perfect. Strand voor de deur met hotelbar met gratis drankjes. Gratis internet. Wij hebben dit hotel bij touroperator geboekt omdat wij met de auto kwamen.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig hotel echt een aanrader !

Trix ,
16-6-2016

Super schone kamers ,lekker eten en vooral een super aardige Manager die zijn best doet om jou wensen te vervullen ,Ontzettend hard werkende obers en erg aardig. Het voelde als een grote familie !!!!! Groetjes Trix .

Gereisd Met vrienden in mei 2016

prima vakantie

gerben en anneke eker
31-5-2016

Het hotel is ons prima bevallen. Het hotel is zeer schoon en het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De manager is uiterst behulpzaam en lost eventuele problemen voor je op. Het eten is prima geen klagen . Het hotel heeft een eigen strand met strandbar op loopafstand. Het hotel ligt inde wijk Oba met veel gezelligheid.

Prima vakantie

Tamara beumer
5-10-2015

Het is een prima hotel. Bedden zijn prima.. Ik was alleen met kind in het na seizoen, dit was prima te doen. Aangezien er weinig plek is aan het zwembad. Strand ligt lekker dichtbij alleen het centrum van alanya is wel wat verder weg. Het eten vind ik persoonlijk weinig variatie in zitten het is te eten maar naar 8dgn is het klaar. Personeel zeer vriendelijk. Al met al een goede relaxte vakantie gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima hotel

esther
6-2-2013

Wij zijn augustus 2012 8 dagen in dit hotel geweest en we waren dik tevreden. De kamer was niet groot maar werd elke dag schoon gemaakt en elke dag nieuwe handdoeken. De ligging is perfect, vlak bij t strand (met gratis ligbedden) en in de buurt gezellige winkelstraatjes en restaurants en bars. Het eten in het hotel was boven verwachting, we hadden een goedkope last minute en geen hoge verwachtingen. Het was voor ons de eerste keer all-inn in Turkije en we waren verrast, elke dag variatie en alles lekker!!! We hebben elke avond bij t hotel gegeten. De animatie s avonds stelt weinig voor, maar vlak bij het hotel is er s avonds genoeg te beleven. Wij gaan nooit 2 keer naar dezelfde plek, maar anders zouden we zeker terug gaan!!

Gereisd Met partner in augustus 2012

Een echte aanrader

Gerson Almeida de Souza
18-8-2011

Het hotel is een echte aanrader. Eten, werknemers en de ligging waren uitstekend. Loopafstand naar de strand. Naar het centrum was het pakweg 5 min met de dolmus. Ik zie vooral negatieve reacties van paar jaar geleden. Ik was zelf ook in 2006 geweest en toen was het nog 3 sterren. Nu is er veel veranderd en is 4 sterren geworden. Tevens is het als enige hotel in Alanya INVALIDEVRIENDELIJK is!!!

Gereisd Met vrienden in januari 2011

wat een topper

Angelo
7-8-2011

Ik vond het persoonlijk een geweldig hotel, de service was goed en het personeel was zeer vriendelijk. Er was genoeg keuze aan eten en de lege borden werden op tijd vernieuwd. Het centrum was makkelijk met een domus te bereiken voor maar 1 lira. Het zwembad was ook goed, werd elke nacht verschoond. Daarnaast was het strand ook heel dichtbij, 100 meter vanaf het hotel. Dus ik raad het zeker aan om naar dit hotel te komen!!!

Gereisd Met vrienden in juli 2011

Nooit meer

Chris
24-3-2010

Dramatisch hotel. Eten slecht! Service slecht! Afrader dus!

Gereisd Met partner in juli 2004
2007

Wij zijn afgelopen week terug gekomen van onze vakantie we

Arno & Jennifer
23-7-2007

Wij zijn afgelopen week terug gekomen van onze vakantie naar turkije.. we verbleven in Monte Carlo, wat dus niet in Alanya ligt maar in Oba (6km van alanya vandaan) geloof dus niet dat wanneer je ergens 1km ziet staan, dit ook daadwerkelijk 1 km is! dan het eten, dit kon je eigenlijk geen eten noemen, de enige die het te eten vinden zijn die russen (waar heel het hotel vol mee zit). zij schuiven zo bij je aan tfel zonder pardon. asociaal volkje. het enige lichtpuntje was dat we aan het strand zaten. dit is van al mijn vakanties het slechtste hotel ooit.. er spreken trouwens maar twee mensen engels, naja een beetje, dit zijn de manager van het restaurant en de manager van het hotel.. ik weet dat je van een 3 sterren niet veel kan verwachten maar dit was 10 keer niets! ze hebben overal mooie plaatjes maar dit lijkt er niet op.. animatie?? we zijn 1 week geweest en hebben inderdaad animatie gezien, vanaf ons balkon bij het blue diamond hotel tegen over ons!

Gereisd Met partner in juli 2007
2006

Wij zijn net terug met onze 2 kids en hebben een prima De

Lianne Koster
5-8-2006

Wij zijn net terug met onze 2 kids en hebben een prima vakantie gehad. De eerste nacht elders geslapen, maar dat werd ruimschoots goed gemaakt!!! De nederlandse manager heeft haar schouders er goed onder gezet. Het is en blijft een 3 sterren hotel en wij vinden die vergouding goed. Wil je luxe dan moet je echt een 4 of 5 sterren hotel boeken.

Gereisd Anders in Sat Aug 05 2006 12:15:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Afstand tot strand100 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monte Carlo in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monte Carlo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.