Géén boekingskosten

TurkijeMediterraanAlanya

8.3FantastischScore uit 166 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

170 Reviews over Monart City

• 9Familie Jansen01-07-2022

Super goed

Een super leuke moederdochter vakantie gehad in Monart city hotel Alanya ! Wij zaten in een mooie hotel kamer met zeezicht en keken over het zwembad heen. ( dit was een superieur kamer dit was aan te raden deze Zijn het laatste geroneveerd) De kamers waren altijd erg schoon. Het eten en drinken was er erg goed ! Het personeel was er vriendelijk, we hebben hier een leuke tijd gehad! Ook het centrum van alanya zijn we een paar keer geweest loopafstand was goed te doen en loop je een leuk stuk langs het strand. Maar dit was ook goed te doen met de taxi of bus. Ook zijn we een stukje verderop in Oba naar de markt wezen wandelen wat ook leuk was.

• 7Familie Pauwels28-05-2022

Prima hotel voor een weekje weg!

Een prima hotel welke centraal ligt. Een kleine 20 minuten lopen van het centrum maar ook in de omgeving genoeg winkeltjes. Ik was hier met mijn dochter (19 jaar) om een te genieten van een weekje vakantie. Opvalt in dit hotel is dat er veel terugkerende gasten zijn die het hotel jaarlijks bezoeken. Wel zijn deze bezoekers veel al wat oudere mensen maar je komt er ook een enkel gezin tegen of een jong stelletje. De kamers zijn aan de kleinere kant maar wel schoon. Wij hadden een kamer met zeezicht. Wel klein balkon maar met mooi uizicht. Het hotel heeft twee zwembaden die niet super groot zijn maar prima om even af te koelen. Voor het hotel, wel oversteken van een drukke weg, ligt het strand. Hier heeft het hotel een stukje prive strand met meer dan genoeg ligbedden met een dikke matras. Ook is er een strandbar waar je de hele dag wat te drinken kunt halen. Zorg wel dat je waterschoenen meeneemt. Zee is hier niet geschikt voor kinderen!

B.OKAN, Eigenaar, 22-06-2022

Geachte gasten,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

We zijn blij om te horen dat je genoten hebt van je verblijf en verwelkomen je graag opnieuw.

• 9Marlise Claessens14-04-2022

Alanya mooie badplaats, vele shops, alles in de directe omgeving. Voor de eerste maal naar monart city geweest, zeer goed hotel. Lekker eten, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij gaan zeker terug!!!

B.OKAN ALPAYDIN, Eigenaar, 18-04-2022

Geachte gasten,

Bedankt voor je recensie.

We zijn erg blij dat u tevreden bent met ons hotel en onze service en we hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

• 9Melissa Beauson13-04-2022

Zeer goed hotel!!!

Wij zijn zeer tevreden over monart city, goede ligging, nette kamers, lekker eten en niet te vergeten zeer vriendelijk en behulpzaam personeel! Als ik toch iets moet vernoemen is het de kastruimte in de kamer, wij verbleven met 3 in 1 kamer en er was 1 kleine kast aanwezig dit was echt wel te weinig. Voor de rest een topvakantie gehad in Monart City, wij komen zeker terug!!!

B.OKAN ALPAYDIN, Eigenaar, 18-04-2022

Geachte gasten,

Bedankt voor je recensie.

• 8melgert23-11-2021

volgend jaar zeker weer

Fantastische ligging geweldig personeel ,schone kamers.Als je hier klachten over het eten heb ben ik benieuwd hoe het thuis is.

• 8Kusters30-09-2021

Van zeer goed naar slecht

Komen er al een aantal jaren de kamers waren matig maar het eten top. Dit jaar was het anders de kamers top het eten slecht. Nieuwe chefkok moet nog veel leren. De oude chefkok had meer variatie in het eten nu was het veel vis en weinig vlees dus meer gericht op de polen en russen.. Ik ga smorgens geen frite eten. Een plakje kaas was niet te krijgen. Andere jaren stond de kok met 4 pannetjes omelet te maken nu stond er een kok met 1 pannetje en moest je soms 10 min wachten wat andere jaren 2 min was. We gingen een avond om 8 uur eten en wilde spaghetti nemen dat maken ze gelijk voor je klaar maar kwamen bedrogen uit de kok zei dood leuk dat het gesloten was. Ja sorry hoor dat heb ik in al die jaren nog nooit mee gemaakt. De dag erna gelijk de manager gebeld en toen ging het gelijk wel. De jongens op het strand toppie kwamen niks te kort. In mei ga ik nog 1 week proberen is het eten nog hetzelfde jammer dan dan maar ander hotel zoeken.

• 7Ilona18-09-2019

Te veel Polen

Eetzaal heeft 2 verdiepingen, als het beneden vol zit moet je steeds met je bord trap op /af.
    Strand was goed ,alleen veel parasols v kapot en staan los,waardoor ze vaak omwaaien. Op het strand een tentje waar je drinken kan halen. Badkamer piepklein ,kan je met moeite omdraaien als je staat te douchen. Weinig kastruimte ,kamers werden goed schoongemaakt, vaak leuke creatie op bed. Jammer dat het hele hotel vol Poolse mensen zit. Zelfs met karaoke savonds, Poolse liedjes ipv Engels, geen sfeer savonds bij de animatie, en te weinig zitruimte buiten ,waardoor er een hoop mensen moesten staan ,of weg gingen. Volgend jaar een ander hotel.

Beste gast,

Heel erg bedankt voor je reactie.

We respecteren uw persoonlijke mening en wensen u het beste voor de toekomst.

• 5Willeke Noomen14-09-2019

Nooit meer

Het hotel is goed , eten is redelijk. Kamers worden goed schoon gemaakt. Er is alleen te weinig zitruimte in het restaurant en op het terras. 90% bestaat uit polen dit viel ons erg tegen.

Geachte mevrouw Noomen,

Heel erg bedankt voor je reactie.

Het is jammer dat u tevreden bent met onze diensten, maar slechts 5 punten geeft omdat u denkt dat er teveel Poolse gasten waren. Zoals we in onze laatste reactie al vermeldden, verandert de meerderheid van de nationaliteiten elke week en hebben we nooit een bezetting van 90% gehad bij polse gasten.

We respecteren echter uw persoonlijke mening en wensen u het beste voor de toekomst.

• 5Karel14-09-2019

Volgende keer wat anders

Hotel vol met Polen, de strandboy vertelde dat zij cash een grote som geld op tafel hebben gelegd voor een contract van 2.5 jaar. Polen zijn onbeschoft en ongemanierd. Kamers over de datum. Wel goed schoon gemaakt. Veel te weinig plaats op terras Savonds daarom het vertier verder gezocht in alanya. Dat is leuk.

Geachte mevrouw Ouwehand,

Heel erg bedankt voor je reactie.

Allereerst willen we u meedelen dat de strandjongen geen contractgegevens kent. Hij is alleen verantwoordelijk voor het strand. We willen u echter laten weten dat we geen speciale overeenkomsten hebben met een Pools bureau.

Toch is ons hotel open voor alle nationaliteiten. Elke week kan de meerderheid van de nationaliteiten veranderen. Zorg ervoor dat we helemaal geen voorkeuren maken.

We respecteren uw persoonlijke mening en wensen u het beste voor de toekomst.

• 9André Sigger25-08-2019

Fantastisch.

Super Hotel, aanrader de Haman, wij gaan oktober weer dan zijn we er 9 keer geweest

Monart City Team, OWNER, 29-08-2019

Beste gast,

Heel erg bedankt voor je review en het feit dat je zoveel jaren bij ons bent geweest. We waarderen al uw steun en kijken ernaar uit u en uw gezin in oktober weer te mogen verwelkomen.

De beste wensen tot dan. Uw Monart City-team

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorNiet beschikbaar
  • LiftenBeschikbaar (4)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (4)
  • RestaurantsBeschikbaar (2)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (2)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • KinderzwembadBeschikbaar (2)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (2)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)

Hygiëne

• ZandstrandBeschikbaar
  • KiezelstrandBeschikbaar
  • LigstoelenBeschikbaar
  • ParasolsBeschikbaar
  • Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

Afstand in meters

• Stadscentrum1.5 km