Hotel Monart City

Hotel Monart City
7,9

139 reviews over Hotel Monart City in het Nederlands

We komen voor de 10e keer!

Fam. Van Rooij-van der Sijde
17-6-2018

We waren in oktober 2017 voor de 9e keer in Monart City. Het was weer fantastisch. Iedere keer voelt het als thuiskomen. Het eten is erg goed. Het personeel vriendelijk. Wat je geeft, krijg je meestal ook terug. Fijn strand en bushalte voor de deur! Daarom komen wij in juni 2018’weer terug.

Er kan altijd iets niet goed zijn, maar dan wordt het snel verholpen. Een klein ding: ‘s-avonds was de bar bij het restaurant niet open, waardoor je bij de poolbar erg lang moest wachten op een drankje! Dat zou verbeterd kunnen worden

Joke van den Berg
5-6-2018

Super Hotel

Veel verbeterd vernieuwd ook eten en op strand meer bedden

Gaan in september weer

Your Monart City Team, OWNER, 13-6-2018

Dear Joke van den Berg,

Thank you very much for your comment.

We are very pleased to hear that you have enjoyed your stay at our Hotel again and are looking forward to see you in September!

Best regards

Geweldig

Esmee
25-4-2018

Wij vonden het een super hotel! Dicht bij de stad en tegen over het strand. Elke avond is er bij het zwembad wel iets te doen (bijv. Karaoke, live muziek ect..) Het eten is top en het personeel is ook erg vriendelijk, vooral Sadik van de receptie is een aardige man.
Your Monart City Team, OWNER, 28-4-2018

Dear Guest,

Thank you very much for your positive comment.

We are very pleased that you enjoyed your stay at our hotel and will be glad to welcome you again.

Best regards

We hebben een aantal aanbieders voor Monart City voor je op een rij gezet:

Oud klein complex met smoezelige kamers. In eerste instantie geen warm water, kapotte minibar en airco met veel herrie.Onvriendelijk personeel. Er is 's-avonds geen fatsoenlijke ruimte om buiten te vertoeven; de ligbedden rond het zwembad worden dan vervangen door plastic stoelen. Op strand smerige ligbedden en kapotte parasols. Eten was redelijk.

Om 19.15 uur op vliegveld en om 00.45 uur in Hotel ! Bus maakt een tussenstop bij een soort van snackbar/winkel (is vermoedelijk bijverdienste van chauffeur)

Hotel is maximaal 2 sterren. Touroperator verkoopt iets wat er niet is (2 ipv 4 sterren), geeft onjuiste info over transfertijd (let op: 5 uren ipv 2 uren); heeft aldaar een onvriendelijke consultant die van klachten niets wil weten en liever excursies verkoopt. 6 keer eerder in Turkije geweest met andere touroperators; nog nooit zo slecht gehad als deze keer. Biedt als service een kortingsbon van € 60 !!

Onze cijfers zijn gebaseerd op 4 sterren.

Kwalitatief zeker geen 4 sterren meer

Holidayers2017
30-10-2017

De ligging is perfekt tegenover de zee en vlakbij het centrum. Maar veel te weinig strandbedden. De strandboy laat toeristen extra betalen... Om 08.15 uur alle bedden bezet of een handdoek erop. De glazen bij de bar bij het hotel niet schoon. Vragen om een schoon glas krijg je een ander vuil glas terug. Meeste drank niet gekoeld. Handdoekenservice: er waren elke dag geen handdoeken meer. Megabedrag laten bijbetalen voor zeezicht. In het restaurant vriendelijk als je fooi geeft, anders is het over bij sommigen en krijg je geen drinken meer. Eten niet gekoeld en lauw. Veel chagrijnige personeelsleden.. De hamam is geweldig. Algeheel steeds minder in Monart City.

Fantastisch!

Wil Rikken-Noij
1-10-2017

Kijk naar de verhouding prijs-kwaliteit en je wilt absoluut hier naar toe! Wij zijn dit jaar voor de 2e keer geweest en het zal zeker niet de laatste keer zijn geweest! Alsof je 'thuis' komt; personeel is erg aardig en zal hun uiterste best doen om het je naar de zin te maken (een enkele uitzondering daargelaten maar dat heb je overal toch?). Je komt het overal tegen: mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten... Ik zeg: fantastisch hotel en zeker weer tot volgend jaar!!
Genel Müdür, OWNER, 4-10-2017

Dear Wil;

We are so happy to know that you enjoyed your stay in Monart City.

We'll be very happy to host You at our Hotel next time.

Leuke vakantie

Ingrid van Putten
21-9-2017

Eten was meer dan goed drinken buitenbar erg lauw kamers wat verouderd, personeel op enkele na behulpzaam en erg aardig vooral Atilla Yasar en leo Erkan deze jongens kon je van alles vragen en een topper in het restaurant is Hayri Karpi jammer dat de russen overheersen. Afstand naar centrum is ongeveer 1.5 km.
General Manager, OWNER, 25-9-2017

Dear Ingrid;

First of all we would like to thank you for spending time to write a review.

We are so happy to know that u enjoyed your stay in Monart City.

nooit meer

fam vandenbulcke haesebrouck
18-7-2017

hotel monart city is een op beoordelingen veel te hoog aangeschreven hotel . Ligging hotel is het enige positieve over de ganse lijn . kamers klein , oud , douche waar je bijna niet in of uit kan . wij hadden supplement betaalt voor zeezicht en bij aankomst werden we in promokamer ondergebracht . na reclamatie dan kamer met zeezicht gekregen in de vooravond en wat bleek die avond airco kapot . wij dat meteen gaan melden en er werd ons beloofd van de volgende dag te herstellen , volgende dag niemand gezien nog een avond doorgebracht in kamer van meer dan 30 graden . uiteindelijk nog eens moeten veranderen van kamer . restaurant klein en vies vb als je aan een tafel van voorganger ging zitten werd er bijna niet opgeruimd en na enig aandringen gebeurde dat soms wel . drank aan tafel was lauw zowel frisdrank als bier en daar legden ze een paar ijsblokjes in . verouderd hotel waar nergens en overal een kwalijk geurtje waar te nemen was
owner, OWNER, 5-9-2017

Dear Vanderbulkce,

We are reading your comment with sadly.

When we chceked our repair report we saw we fix your clima next day.

During your holiday we didnt get any complamaınt from your side and to read this now make us sad. We would like to host you again and we would like you make our mistake fix with you.

Hope to see you again in Monart Hotel.

Best Regards.

fantastich hotel. Alles was goed.

jenny
13-7-2017

Het eten was heel goed. kamer is goed. personeel heel vriendelijk. elke avond wat te doen. Muziek-buikdanseressen.folklore.
Yönetici, OWNER, 17-7-2017

Dear Ekkerman

First of all we would like to thank you for spending time to write a review.

We are so happy to know that u enjoyed your stay in Monart City.

Monart City Team

Blijft goed wel last gehad van Russen

Couple50
4-7-2017

Het was allemaal net iets minder dit keer. Het eten, de vrolijkheid van het personeel. En inderdaad jammer dat Europeanen niet gaan, nu dus Russen. Verschrikkelijke onrespectvolle mensen. Wij hebben er wel last van gehad. Volle borden eten laten staan bederft echt je eetlust. Luidruchtig, onbeschoft, voorkruipen en vooral helemaal geen gezellige mensen. Je krijgt dan toch een andere sfeer hoor. De mensen daar hebben geen keuze als zij er niet waren was het nog niet de helft vol schat ik in. We gaan nog een keer hoop dat het anders is. Ook bij de strandbar stond de muziek zo verschrikkelijk hard de hele dag, en vaak allemaal van die opzwepende Russische songs waardoor ze nog gekker worden.

Qua ligging perfect Hotel.

Yönetici, OWNER, 17-7-2017

Dear Guest,

We hebben een aantal aanbieders voor Monart City voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monart City in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monart City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Monart City scoort een 7.94 uit 10 op basis van 143 reviews.