Hotel Monart City

146 reviews over Hotel Monart City in het Nederlands

Fantastisch goed hotel

Jos de Wolf
29-10-2018

Top Hotel, wij komen hier al jaren. Helaas dit jaar een fout gemaakt om naar een ander hotel te gaan. Maar 2019 komen wij in mei en oktober weer graag terug

Goed hotel, niet erg groot, maar wel groot genoeg. 2 zwembaden, en 3 gebouwen. Alle 3 de gebouwen liggen tegen elkaar aan, met zwembad er tussenin. Wij zaten in het hoofdgebouw, buffet was in het annex gebouw, wat via het zwembad dus te bereiken was. Poolbar bij het zwembad zonder glijbaan is geruime tijd open, aangezien hier ook elke avond (behalve zondag) de animatie plaats vind. De andere poolbar sluit ongeveer na het avondbuffet. De winkeltjes op het terrein zijn tot minstens 00.00 geopend. Soms zelfs nog langer. Hotel heeft een ideale ligging tegenover het strand, de weg is redelijk druk, maar daar hebben wij geen last van gehad (kamer tegen de weg aan). Het strand is gedeeltelijk kiezelstrand. En bij de bar op het strand kun je drinken krijgen. Schoonmaak is erg goed en erg snel. Het eten, vooral het diner is erg goed. Al met al een super vakantie gehad in dit hotel! All-inclusive is je geld dubbel en dwars waard!

Thank you very much for your comment.

We are pleased to hear that you have enjoyed your stay and would be glad to welcome you again.

Jenny
30-9-2018

Het hotel was super en het eten was ook goed. De kamer was goed. Strandstoelen en parasols waren gratis. Gratis wifi.

Thank you very much for your comment.

We are pleased to hear that you have enjoyed your stay at our Hotel and would be glad to welcome you again.

Tjingo

Fantastisch hotel graag weer te boeken.

Frits Peters
18-9-2018

Een uitstekend hotel. Met grote mogelijk heden. Strand op nog geen 50 meter. Kostenloos strand bedjes. Op het strand vrij drinken. Eten en drinken is gewoon weg 100% de kamers zijn eenvoudig maar schoon. We komen er een aantal jaren maar zo,n familie gevoel hier te zijn. Het personeel is vriendelijk en beschaafd. Wij komen zeker weer terug zoals vele anderen.

Dear Frits and Bianca,

Thank you very much for being with us for so many years.

We really appreciate it and are looking forward to see you next year again.

geweldig voor herhaling vatbaar

Hennie
1-9-2018

het was een prachtig Hotel met super ligging direct bij het strand en heerlijk schoon en ook het eten was heel goed alleen was het jammer toen we bij de receptie zaten dat er een kat tegen de stoelpoot pieste bah maar werd direct weer schoon gemaakt

Beste hotel tot nu toe.

Jan
29-7-2018

Leuk Hotel direct aan het strand. Kamers goed schoon. Eten niets op aan te merken (niet elke dag patat op het menu). Beide zwembaden vallen op en bepaald moment van de dag in de schaduw. Echter je loopt de rijbaan over en bent aan het strand.

Zelfs daar een strandtentje waar je drinken ijs en eten kunt halen. Denk dat we nog een keer terug komen.

Gewoon een goed hotel

Gert-Jan en Pieter
24-7-2018

Eind juni waren we voor de 10e maal in Monartcity in 5 jaar tijd. De lobby was prachtig verbouwd en gezellig ingericht. Ook het terras aan de boulevard en het meubilair daar waren vernieuwd. Verder waren er extra strandbedden aangeschaft. dus de kleine minpuntjes die er waren, zijn opgelost. We voelden ons weer welkom en thuis mede dankzij het vriendelijke personeel. Het is gewoon een goed hotel, gunstig gelegen aan de boulevard en met goed eten!

Your Monart City Team, OWNER, 27-7-2018

Thank you very much for your comment.

We are pleased to hear that you have enjoyed your stay at Monart City and would be glad to welcome you again.

Best regards

We komen voor de 10e keer!

Fam. Van Rooij-van der Sijde
17-6-2018

We waren in oktober 2017 voor de 9e keer in Monart City. Het was weer fantastisch. Iedere keer voelt het als thuiskomen. Het eten is erg goed. Het personeel vriendelijk. Wat je geeft, krijg je meestal ook terug. Fijn strand en bushalte voor de deur! Daarom komen wij in juni 2018’weer terug.

Er kan altijd iets niet goed zijn, maar dan wordt het snel verholpen. Een klein ding: ‘s-avonds was de bar bij het restaurant niet open, waardoor je bij de poolbar erg lang moest wachten op een drankje! Dat zou verbeterd kunnen worden

Joke van den Berg
5-6-2018

Super Hotel

Veel verbeterd vernieuwd ook eten en op strand meer bedden

Gaan in september weer

Your Monart City Team, OWNER, 13-6-2018

Dear Joke van den Berg,

Thank you very much for your comment.

We are very pleased to hear that you have enjoyed your stay at our Hotel again and are looking forward to see you in September!

Geweldig

Esmee
25-4-2018

Wij vonden het een super hotel! Dicht bij de stad en tegen over het strand. Elke avond is er bij het zwembad wel iets te doen (bijv. Karaoke, live muziek ect..) Het eten is top en het personeel is ook erg vriendelijk, vooral Sadik van de receptie is een aardige man.

Your Monart City Team, OWNER, 28-4-2018

Dear Guest,

Thank you very much for your positive comment.

We are very pleased that you enjoyed your stay at our hotel and will be glad to welcome you again.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monart City in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monart City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.