Hotel Monart City

Tonen op kaart

164 reviews over Hotel Monart City

• 7Ilona18-09-2019

Te veel Polen

Eetzaal heeft 2 verdiepingen, als het beneden vol zit moet je steeds met je bord trap op /af.
    Strand was goed ,alleen veel parasols v kapot en staan los,waardoor ze vaak omwaaien. Op het strand een tentje waar je drinken kan halen. Badkamer piepklein ,kan je met moeite omdraaien als je staat te douchen. Weinig kastruimte ,kamers werden goed schoongemaakt, vaak leuke creatie op bed. Jammer dat het hele hotel vol Poolse mensen zit. Zelfs met karaoke savonds, Poolse liedjes ipv Engels, geen sfeer savonds bij de animatie, en te weinig zitruimte buiten ,waardoor er een hoop mensen moesten staan ,of weg gingen. Volgend jaar een ander hotel.

Heel erg bedankt voor je reactie.

We respecteren uw persoonlijke mening en wensen u het beste voor de toekomst.

• 5Willeke Noomen14-09-2019

Nooit meer

Het hotel is goed , eten is redelijk. Kamers worden goed schoon gemaakt. Er is alleen te weinig zitruimte in het restaurant en op het terras. 90% bestaat uit polen dit viel ons erg tegen.

Geachte mevrouw Noomen,

Heel erg bedankt voor je reactie.

Het is jammer dat u tevreden bent met onze diensten, maar slechts 5 punten geeft omdat u denkt dat er teveel Poolse gasten waren. Zoals we in onze laatste reactie al vermeldden, verandert de meerderheid van de nationaliteiten elke week en hebben we nooit een bezetting van 90% gehad bij polse gasten.

We respecteren echter uw persoonlijke mening en wensen u het beste voor de toekomst.

• 5Karel14-09-2019

Volgende keer wat anders

Hotel vol met Polen, de strandboy vertelde dat zij cash een grote som geld op tafel hebben gelegd voor een contract van 2.5 jaar. Polen zijn onbeschoft en ongemanierd. Kamers over de datum. Wel goed schoon gemaakt. Veel te weinig plaats op terras Savonds daarom het vertier verder gezocht in alanya. Dat is leuk.

Geachte mevrouw Ouwehand,

Heel erg bedankt voor je reactie.

Allereerst willen we u meedelen dat de strandjongen geen contractgegevens kent. Hij is alleen verantwoordelijk voor het strand. We willen u echter laten weten dat we geen speciale overeenkomsten hebben met een Pools bureau.

Toch is ons hotel open voor alle nationaliteiten. Elke week kan de meerderheid van de nationaliteiten veranderen. Zorg ervoor dat we helemaal geen voorkeuren maken.

We respecteren uw persoonlijke mening en wensen u het beste voor de toekomst.

• 9André Sigger25-08-2019

Fantastisch.

Super Hotel, aanrader de Haman, wij gaan oktober weer dan zijn we er 9 keer geweest

Monart City Team, OWNER, 29-08-2019

Beste gast,

Heel erg bedankt voor je review en het feit dat je zoveel jaren bij ons bent geweest. We waarderen al uw steun en kijken ernaar uit u en uw gezin in oktober weer te mogen verwelkomen.

De beste wensen tot dan. Uw Monart City-team

• 9Sylvia17-08-2019

Fijn hotel voor een supervakantie!!

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Fijn hotel, prettige ligging en geweldig personeel. Ze willen je altijd helpen en het personeel in het restaurant doet alles voor je. Geweldig! De sfeer is goed, de activiteiten zijn gezellig en het eten is gevarieerd en lekker. Vlakbij zijn wat winkeltjes en met de bus ben je voor een paar cent in tien minuten midden in Alanya! Een tip: boek de evt uitstapjes bij de speciale winkeltjes, veel goedkoper en echt prima geregeld

Wij willen zo weer terug!

Monart City Team, OWNER, 17-08-2019

Beste gast,

Heel erg bedankt voor je review.

We zijn blij te horen dat je genoten hebt van je verblijf in ons hotel en verwelkomen je graag snel weer.

Vriendelijke groeten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9jenny12-07-2019

fantastish

Heel goed hotel vlak bij het centrum met de bus 10 minuten. Personeel zeer vriendelijk. Schone kamer. Eten was ook goed,veel variatie.

Dear Jenny,

Thank you very much for your review.

We are pleased to hear that you were satisfied with our Hotel and services and would be glad to welcome you again.

Best Regards

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 9pieter van rosmalen09-07-2019

perfect

het was perfect niets op aan te merken top vakantie wij gaan in oktober zeker terug

Dear Pieter,

Thank you very much for your review.

We are looking forward to welcome you very soon again.

See you soon and best wishes until then

• 9Joke van den Berg08-07-2019

Super

Kom hier al 5 jaar het is thuis komen. De vriendelijkheid gezelligheid goede kamers lekker eten. Maar vooral het vriendelijke personeel. Onwijs gaaf om hier vakantie te vieren. Kom 2 keer per jaar de ene keer met vriendin andere keer met mijn man. Zoveel leuke mensen ontmoet en we treffen elkaar ieder jaar weer bij Monart City.

Dear Joke,

Thank you very much for your review.

It is always a pleasure for us to welcome you and your friends and family.

We really appreciate all your support and are looking forward to see you soon again.

Best wishes until then

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 8Peter08-07-2019

Fantastisch.

Wij waren voor de derde keer het was weer geweldig het personeel is vriendelijk het eten is super strand was vlakbij ongeveer 50 meter met alles gratis stoelen en drinken andere jaar komen we weer terug

Dear Peter,

Thank you very much for your review.

We are pleased to hear that you were satisfied with our services again and would be glad to welcome you soon again.

Take care until and best wishes

• 8Cora05-07-2019

Top hotel, ik ga zo snel mogelijk terug

Een mooi, kleinschalig hotel nabij het strand. Wij hadden het geluk dat onze voordeelkamer ( 2 en 1 persoons bed) geüpgraded was naar een mooie kamer met strandzicht. Iedere dag was het weer een verrassing hoe mooi de housekeeping het bed op had gemaakt. Het eten was echt heerlijk. Wij aten meestal in het restaurant maar er is ook een luxe snackbar waar je pizza of verschillende hamburgers vers bereid worden. Het heeft twee zwembaden maar aan het strand was het meestal heerlijk vertoeven. Klein minpuntje waren de parasols die lastig in het zand te plaatsten waren. Bedden zijn er in ieder geval genoeg. Een soort looppad naar de zee zou fijn zijn. Wij hebben gebruik gemaakt van de hamman. Atilla, de chef daar was een topvent. Gelukkig een die niet pushte, mijn vriendin heeft een massage genomen waar ze veel baad bij had. De kapper en de pedicure in het hotel waren ook top. Voor de prijzen hoef je echt de stad niet in.

Dear Cora,

Thank you very much for your review.

We are pleased to hear that you have enjoyed your stay at our Hotel and would be glad to welcome you again.

Best regards

Gereisd met vrienden in juni 2019

18 tips over Hotel Monart City

• ineke de jong, 05-11-2013

Omdat het eten niet zo was en de sfeer zijn wij een paar keer naar Theo place in de 25e straat geweest ongeveer een kwartiertje lopen erg gezellig en goed te eten nederlands sprekend, een boottocht is ook erg leuk om te doen wel handelen met de prijs hha hha

• Kimsterrr, 28-10-2013

De grote tip voor dit hotel: brutaal en assertief zijn! Andere gasten zijn ook erg brutaal. Als je af gaat wachten, word je overgeslagen.

Tip over de omgeving: bezoek de bazaar in Oba op maandag. Grote markt met van alles en nog wat. Ook grote verzameling groente en fruit. Het is te lopen vanaf het hotel, ongeveer 20 minuten linksaf. Met de bus (bus 1) kan ook voor 2 lira/1 euro.

• linda kiewiet, 15-07-2014

Een tip is om waterschoenen mee te nemen, op het strand ligt zand maar 2 meter voor de zee liggen er kiezels, en het zand is te heet om met blote voeten op te lopen..

18 vragen over Hotel Monart City

• G. Van Eesteren, 08-10-2019

Water

Voor medische spoeling gebruik ik 4 Ltr. water per dag ! Mijn vraag is maak het hotel gebruik van grote flessen water ? Of is er een winkel in de directe omgeven waar ik het kan kopen ? En is er een waterkokertje op de kamer? Alvast bedankt voor evt. Informatie!

• Marjan, 21-05-2019

Oba

Kun je met de bus naar Oba of met Dolmus?

• MH, 10-09-2018

Rotsstrand.

Ik lees,dat het een rotsstrand is met veel keien. Dus kun je de zee niet in of misschien met waterschoenen? Paar jaar geleden hotel iets verderop ( panorama) geweest,kon daar gewoon de zee in.

• Eten en drinkenDiner, Lunch

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats