Aparthotel Mitos

Aparthotel info

Meer aparthotel info

28 reviews over Aparthotel Mitos

• 2Fred15-09-2016

erg slecht hotel, nooit meer

Net als de schrijver van de vorige review hebben ook wij het verblijf in Mitos als "rampzalig" ervaren, helaas bied zoover te weinig schrijfruimte bij hun beoordeling om wat dieper in te gaan op de ellende vandaar een korte versie met wat trefwoorden : opdringerig personeel, lekkage in de badkamer, er wordt slecht of niet gepoetst(toilet in 14 dagen niet schoongemaakt), stroomuitval, 24 uur geen water gehad, etensresten op servies en bestek, slechte bedden,eten is erg slecht(vlees van het ontbijtbuffet word gerecycled in het diner van gasten met half pension ), onvriendelijke eigenaar {Mustafa) die zich nergens wat van aan trekt geen oplossingen biedt en alleen maar zo veel mogelijk geld uit zijn gasten wil halen. Ik begrijp dat je voor hetgeen je betaalt geen 5 sterren accommodatie kan verwachten, maar zo slecht als bij dit hotel hebben wij het nog nooit gezien, bij nader inzien dateren de positieve beoordelingen over dit hotel allemaal uit 2004.Wij zijn normaal niet van die azijnpissers, maar 1 welgemeende tip, Blijf hier weg!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 1KJ10-09-2015

nooit meer

We hadden een appartement geboekt omdat we zonder ontbijt hadden genomen kregen een simpele hotelkamer zonder zelfs een glas bij de wasbak in de badkamer. Manager zeeeer onaardig en we konden t lekker uitzoeken. Hele slechte bedden je ligt op de vering, volgens mij zijn gevangenis bedden nog beter. Met behulp van touroperator 5 dekens erop gehad hielp nog niets. Slechte stoelen op het balkon dus je kan nooit ergens lekker zitten in je kamer. Opdringerig bij het restaurant en als je niet kwam kon er geen woord vanaf. Alleen aardig tegen alle engelse die de hele dag door zuipen. Uiteindelijk hebben wij een ander appartement gekregen van touroperator. Mitos Nooit meer!!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 7w.v.kuijk24-10-2014

prima locatie.

Aparthotel Mitos , hadden een appartement, schoon, regelmatig schone handdoeken en beddengoed. Aardige dames bij receptie en schoonmaak. Eigenaar begroet je niet en de obers in het restaurant zijn zeer opdringerig, met zeer flauwe grappen.App. zelf is sober maar de kwaliteit/prijsverhouding is goed. Vlakbij strand waar bedjes e.d. gratis is voor Mitos gasten.We gaan vast nog weleens terug.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 8marina30-06-2014

Het appartement is iets verouderd. Kamers zijn netjes maar de bedden zijn zeer slecht. De springveren komen door het matras heen. Douche is klein met een boilertje, douchekop kan je niet ophangen, past niet in de haak. Lastig douchen. Wel elke dag schoon beddengoed en handdoeken. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij kregen een verkeerde kamer, dit werd gelijk opgelost. In het restaurant kan je heel erg goed eten. En het is niet duur. En hoofdgerecht, nagerecht en een drankje voor 12,00 euro p.p. Het zwembad is klein maar wel schoon. Het appartement ligt in Oba. Gezellig met veel winkeltjes. Het appartement ligt in een drukke winkelstraat, als je vroeg wilt gaan slapen is dit niet aan te raden, erg gehorig. Ook met ramen dicht, wat niet te doen is ivm warmte. Dus moet je airco huren voor 6,00 euro per dag. Verder voor de prijs wat je betaal, heb ik maar een advies DOEN !! Echt de moeite waard.

Gereisd met partner in juni 2014

• 10Mimoi24-11-2005

Mitos heeft het helemaal, wij zijn er 3 keer geweest.inderdaad heeft Mustafa het gepacht.Ze hebben nu echter een contract met een engelse reisorganisatie waardoor je er bijna niet meer kunt boeken. Buiten het seizoen om nog wel dus mensen die het tel.nummer willen hebben, mail maar!

Gereisd in november 2005

• 8marit05-10-2005

ik ben er 2 keer geweest, zomer 2003 en 2004! ik heb zeer genoten.zo erg dat we het jaar erna terug zijn gegaan en toen was het nog leuker het personeel was erg behulpzaam en vriendelijk. als ik savonds weg ging vroegen ze waar ik heen ging en hoelaat ik terug was! best een veilig gevoel! het eten hygiene is goed!

Gereisd in oktober 2005

• 9Marnix25-06-2005

Vorig jaar (2004) twee keer twee weken in Mitos gezeten. 1ste keer begin juni 2e keer begin september. Ben er terecht gekomen door een vriend van mij die in Alanya werkt. Het was in 1 woord: fantastisch. Had alleen ook problemen met de (eigenzinnige) mananger. Personeel was super. Hoorde laatst dat Mustapha het overgenomen (hij pacht het) heeft en nu de leiding heeft. Dan zal die vervelende manager ook weg zijn dus. Ik ga dit jaar zeker weer.

Gereisd in juni 2005

• 9Wilfred & Gerdien31-03-2005

Wij zijn vorig jaar Juli 2004 in Aparthotel Mitos geweest, het was hartstikke leuk, het personeel wat er rond liep, was uiteraard overal voor in staat, lachen gek doen, en noem maar op, het was een zeer geslaagde vakantie, als we iets wouden bestellen en we lagen bij het zwembad, kon je dat gerust vragen, ze brachtten je het zo, super, echt waar. Als ik weer ergens heen zou gaan, kozen wij gelijk weer voor Mitos.

Gereisd in maart 2005

• 10Patrick en Alinda31-03-2005

Het was echt super. Het was overal lekker dicht bij. Het personeel was aardig. Het zwembad was ook mooi niet zo groot. En het weer was ook nog mooi. Wij waren er vorig jaar rond de zomer tijd juli. 2004

Gereisd in maart 2005

• 10Evelien06-02-2005

wij zijn hier ook gweest en het was met 1 woord geweldig super vooral mustafa ferdi daar kun je echt mee lachen en een geintje mee doen. het personeel was echt goed, en behulpzaam. ik weet die gene die op de deze site lopen te zeiken over apart mitos, maar die deugen zelf niet, want het is daar hartsikke leuk, blijven jullie dan maar in je eigen land en gaat daar de boel maar afzeiken, in nl is meer af te zeiken dan daar en vooral in apart mitos is het leukste hotel van heel turkey.

Gereisd in februari 2005

Aparthotel Mitos info