Hotel Michell & Spa (Adult Only)

Hotel Michell & Spa (Adult Only)
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Michell & Spa (Adult Only) voor je op een rij gezet:

250 reviews over Hotel Michell & Spa (Adult Only) in het Nederlands

Geweldige vakantie

Rob
18-6-2018

Super hotel. Vriendelijk, gezellig personeel. Superschoon. Goed eten.

Bushalte naast de deur, voor 60 cent in Alanya of andere markten. Loopafstand naar het strand. (rijdt ook busje)

Steile helling naar het hotel en geen winkels in directe omgeving.

Goed hotel!

Ruben & Fardau
11-6-2018

Het hotel is enorm mooi en voldoet aan al je wensen. Eten is goed als je geen moeilijke eter bent. Wel veel van hetzelfde. De stroom viel ‘s nachts uit waardoor de airco stopte, dat was wel wat jammer. Voor de rest netjes en schoon. Er werd ook wel animatie gedaan, en als je niet mee wou doen was dat prima.

Personeel in het restaurant en bij de barren waren erg vriendelijk en zorgde ervoor dat je niks te kort kwam.

De kamers waren netjes en werden goed schoongemaakt. Uitzicht was fantastisch!

Het centrum ligt op 5-7 KM afstand. Je kan met de bus gaan voor 60 cent, deze zit altijd wel enorm vol. Je kan ook met de taxi gaan, dit kost 8 euro.

Een vakantie om nooit te vergeten!

Tessa & lorenzo
5-6-2018

Het is echt een super mooi hotel. Dit is de 3de keer dat we hier zijn. Alles is goed geregeld en ontzettend vriendelijk personeel. Vooral Aydin Fettah en Tahir. Kamers zijn super mooi en schoon. Strand zit heel dichtbij en er gaat een bus naar het strand. Er is ook veel keus in het eten en op alle avonden is er wat leuks te doen. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar! Fantastisch! ( een 1 voor kindvriendelijk omdat het adults only is.)

Heerlijk ontspannen in luxe

Carl & Lilian Mulder
2-6-2018

Voor ons was het de 4e keer dat wij naar dit fantastische hotel zijn geweest. Het doel van onze vakantie is heerlijk relaxen en Hotel Michell & Spa geeft daar voor ons de ideale invulling aan. Dat begint met een heerlijke behandeling op de 1e dag in de Spa met een klassieke hamam en heerlijke massage. Voortreffelijk.

Persoonlijke wensen en voorkeuren qua kamer worden door de front office manager Ercan Besalti zeer goed behandeld en we hebben daardoor een prachtige kamer gehad en konden op de vertrekdag de kamer ook langer houden.

Tijdens de maaltijden werden we meestal door dezelfde ober (Ali Imamoglu) verwelkomt en hij heeft tijdens iedere maaltijd goed voor ons gezorgd. Echt fantastisch.

Tijdens dagelijks verblijf op het strand en de beachclub hebben we ook kunnen genieten van een ontspannen sfeer. Recep Efe is een echte gastheer en maakt het de mensen graag naar de zin. Wij kijken nu al uit naar volgend jaar. Dan gaan we zeker weer

Hanne
25-5-2018

Topvakantie in een tophotel.

Het management (Erhan, Sinan en Aydin) was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Het eten was goed maar persoonlijke miste ik gegrilld vlees.

Het personeel (Cagri, Ahmet...) aan de poolbar was zeer vriendelijk. Ze hadden goed contact met de gasten!

Geweldig

Gwendoline nijs
25-5-2018

Alles was goed !! Top valantie. Zeer vriendelijke bediening aan de pool bar ; door Ahmed , çağri Barut Top Barman en de bar manager Erhan !! We leefde op wolkjes 😍

teleurstellend

JC
19-5-2018

Enkele van de slechte dingen:

-personeel is waardeloos en onvriendelijk

-nachtelijke stroomuitval (stopt airco)

-geen animatie (geen beachvolleybal)

-moet extra betalen om strandhanddoeken te vervangen

-kussens en dekenkoffers werden niet veranderd

Goed:

-stijlvolle binnenhuisinrichting

Niet voor herhaling vatbaar

Martin
24-10-2017

Ik zou hier persoonlijk niet terugkomen. Er is hier een gebrek aan managment.

Ik ben een aardige wereldreiziger, ben op veel plaatsen geweest, van NY tot Hawaii, Australie, Azie en van stedentrips tot weekjes all inclusive.

Vaak zie ik reviews en dan denk ik dat sommige mensen zeikert zijn. Maar hier zijn sommige dingen echt slecht geregeld.

Ik las een review dat het eten koud was als je wat later eet. Dit klop helaas. Je gaat na een paar dagen je hele dag/avond anders inplannen om maar niet later te eten.

Best erg eigenlijk.

Bar personeel is heel slecht getraind. Als je uit beleefdheid je glas terugbrengt naar de bar en een nieuw biertje besteld, wassen ze het glas niet, in momenten dat ze niets te doen hebben lopen ze ook geen rondje om glazen te halen. Troep op tafels, half volle glazen niemand ruimt het op en niemand gaat daar dus zitten. Maar dat lijkt mij een managment kwestie ook.

Lang verhaal kort... geen aanrader

Zonde van de service !

Marinus
3-10-2017

Michell is een mooi hotel gelegen op een heuvel op 6 km van het centrum van Alanya, het hotel en de kamers zien er keurig uit daar valt niets van te zeggen.

Toen we aankwamen om 21.15 uur kregen we na een dag reizen niets meer te eten het dinner buffet was om 21:00 uur afgelopen !!!.

In meerde recensies wordt geklaagd over de harde muziek bij het zwembad helaas is hierin niets veranderd het is gewoon irritant jammer.

Het eten is zeer eentonig en koud elke dag kip of kalkoen we hebben in onze 8 dagen 2 keer rundvlees met zeer veel vet gehad.

Ook de vuile borden bleven gewoon op de tafels staan, en werden niet afgeruimd.

Door de grote groepen jongeren (boven de 18) was het zeer rumoerig we hebben nadat we tot 23:45 uur wakker hadden gelegen van de karaoke een andere kamer gevraagd, ook omdat de buren tot 03:00 aan het feesten waren, we hebben deze ook meteen gekregen.

Een ritje met de bus naar het centrum duurt ongeveer een half uur.

Al met al is Michell in onze beleving voor service en eten zeker geen 5 sterren

en we zullen hier zeker geen tweede keer naar toe gaan.

Echt zonde van een mooi hotel

Nooit meer

Gustaaf
20-9-2017

Zeker geen 5 sterren waard. Personeel veel te veel Russisch gezind. Deze mochten het varken uithangen naar believen. In de eetzaal. Bier in het zwembad morsen. Staan roken in het zwembad waarbij de asse in het zwembad viel en het personeel stond erbij en keek ernaar. Desk manager was Aziatisch en hielp liefst Russische gasten. Deze dame liep ook liefst 2 weken met dezelfde bloes en broek + sneakers. Ander personeel wel netjes. Animatie niet ok. Adults only hotel bleek partyhotel te zijn voor Russische en Turkse jongeren waarbij nachtlawaai en braken aanwezig was. Bij melding werd dit weggelachen. Pffffff.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Michell & Spa (Adult Only) in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Michell & Spa (Adult Only) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Michell & Spa (Adult Only) scoort een 8.67 uit 10 op basis van 366 reviews.