Hotel Michell & Spa (Adult Only)

Wellness hotel, Luxe hotelWeer vandaag34°25°
Hotel Michell & Spa (Adult Only)
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Michell & Spa (Adult Only) voor je op een rij gezet:

258 reviews over Hotel Michell & Spa (Adult Only) in het Nederlands

Prima hotel

Rene
16-9-2018

Prima hotel eten altijd wel wat lekkers te vinden. Geen grootschalig resort, vriendelijk personeel, en geen jengelende kinderen. Prijs/kwaliteit ok. Al 2x eerder geweest grootste verschil zijn de aanwezige nationaliteiten. Waren ze er eerdere jaren niet nu zijn de oost-Europeanen en met name Russen in de meerderheid. Dan haken wij af.

Super

Siham
26-8-2018

Prachtig hotel met super vriendelijk personeel. Nette kamers, mooie inrichting, goede wifiverbinding, mooi zwembad (het kleine zwembad is rustiger, heeft geen wifi en geen keuze qua drankjes). Het eten is lekker maar veel uitproberen. Als je niet te moeilijk bent dan is het goed, buiten de deur proef je wel wat turks eten zou moeten zijn. De toetjes zijn iedere dag hetzelfde maar over het algemeen veel keus.

Ligt een beetje afgelegen maar de kwaliteit en service maken dit goed. Je kan een dolmus pakken vanaf de hoofdweg of een taxi laten komen. Stad Alanya is erg gezellig en veel shopmogelijkheden. Raad je de Barstreet aan en veel uitjes te doen want dit kost niets. aan het strand kan je voor 25pp parasailen, boek via een reisbureau in het centrum je uitjes (boottocht, quad, manavgat, pamukkale etc.)

Gewoon goed

Kevin
9-8-2018

Het hotel ligt redelijk afgelegen waardoor je al direct een bus moet nemen naar het centrum of naar eender waar . Voor naar het strand te gaan kan je met de bus worden opgehaald maar je kan ook te voet gaan . Je moet wel door een tankstation lopen hiervoor . Aan het strand zelf kan je ook warm eten en iets fris te drinken krijgen .

Het eten in het hotel zelf is goed ma soms wel wat weinig variatie .

Meestal heb je kip die je standaard wel elke dag vind net zoals rijst en frieten .

We sliepen in de "suite" op de 6de verdieping die eigenlijk gewoon een zeer grote kamer is met wel een prachtig uitzicht op de bergen en de zee .

Eens maar nooit meer

Joëlle
23-7-2018

Kamers zijn prima, keuze in het eten is daar in tegen minimaal, als je niet van kip houdt heb je een probleem in dit hotel, alles smaakt het zelfde en ziet er hetzelfde uit. Hotel is verder netjes, wel vindt ik het vreemd dat ze aangeven dat ze 2 buitenzwembaden hebben terwijl dit 2e zwembad eerder een voetenbad genoemd zou moeten worden ipv een zwembad.

Prima, maar geen tweede keer

Lisa
11-7-2018

Samen met mijn moeder en vriend vanaf 26/06/2018 8 dagen in Michell hotel geweest.

Erg mooi, verzorgd, schoon hotel en kamers.

Het centrum van Alanya is makkelijk en snel te bereiken met de gewone lijnbus voor maar 60 (!) eurocent p.p.

Het buffet was klein en niet uitgebreid. Als je op de vis avond niet van vis houd, heb je een probleem want er is geen vlees te vinden.

Het eten wat er lag was goed, maar niet bijzonder.

Na een paar dagen gaat het buffet echt wel vervelen en zijn wij ook meerdere keren ergens anders gaan eten.

Ook moet je voor schone handdoeken iedere keer 50 eurocent betalen per handdoek, de eerste krijg je ‘gratis’.

Cocktails die met dezelfde lokale dranken worden gemaakt als die bij het all in concept zitten, moet je alsnog voor betalen.

Verse jus d’orange s’ochtends word ook een euro voor gevraagd.

Wel nog even dank aan Ayden, Adem en Yunus van het restaurant en Mertcan van het animatieteam.

Super hotel

Hilde
30-6-2018

Een heerlijk rustige vakantie, mogelijkheid om te zonnen aan het strand, zwembad en afzonderlijk rustig gelegen

zwembad, het centrum is op 10m bereikbaar met een bus vanaf het hotel, het eten was heerlijk en de bediening

was perfect, propere kamers...and thanks to Kan Erhan and co for the good service!!

Fantastisch!

Aarti (Zekinah)
30-6-2018

Prachtig hotel! Lieve, vriendelijke service. Wij zijn goed en vriendelijk geholpen door met name : Aydin Acar, Fettah, Acar Adem, Ali, Abdullah, Mehmet.

Ik zou zo weer een weekje kunnen verblijven in dit hotel.

Top vakantie, voor herhaling vatbaar!

Laura Lux
29-6-2018

Alles was in orde, :ligging 15min met de bus tot het centrum, :eten, enorm veel keuze, :bediening, super vriendelijk

Het was een top vakantie wij gaan zeker terug

Geweldige vakantie

Rob
18-6-2018

Super hotel. Vriendelijk, gezellig personeel. Superschoon. Goed eten.

Bushalte naast de deur, voor 60 cent in Alanya of andere markten. Loopafstand naar het strand. (rijdt ook busje)

Steile helling naar het hotel en geen winkels in directe omgeving.

Goed hotel!

Ruben & Fardau
11-6-2018

Het hotel is enorm mooi en voldoet aan al je wensen. Eten is goed als je geen moeilijke eter bent. Wel veel van hetzelfde. De stroom viel ‘s nachts uit waardoor de airco stopte, dat was wel wat jammer. Voor de rest netjes en schoon. Er werd ook wel animatie gedaan, en als je niet mee wou doen was dat prima.

Personeel in het restaurant en bij de barren waren erg vriendelijk en zorgde ervoor dat je niks te kort kwam.

De kamers waren netjes en werden goed schoongemaakt. Uitzicht was fantastisch!

Het centrum ligt op 5-7 KM afstand. Je kan met de bus gaan voor 60 cent, deze zit altijd wel enorm vol. Je kan ook met de taxi gaan, dit kost 8 euro.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Michell & Spa (Adult Only) in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Michell & Spa (Adult Only) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.