32 reviews over Hotel Micador in het Nederlands

Heerlijk hotel met super personeel

Joey
1-9-2015

Hotel is super! Kamers zijn mooi en van een heerlijke rainshower voorzien en werden dagelijks schoongemaakt. Personeel is super vriendelijk, sommige spreken alleen niet echt Engels maar met handen en voeten kom je daar wel uit. Eten was heerlijk alleen niet altijd goed warm. Prima plek met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd Anders in augustus 2015

Fantastisch hotel!

CarolineF
5-8-2013

Hotel Kleopatra Micador is compleet gerenoveerd en gaan voor de vier sterren en dat verdienen ze zeker! Heel vriendelijk personeel, schone mooie moderne kamers voorzien van airco en flatscreen tv. Er is een zwembad met ligbedden. Wij waren zonder kinderen en voor ons was dit ideaal. Voor gezinnen met kinderen is het zwembad te klein. Qua eten: veel variatie, warm, koud, vlees, vis, fruit, toetjes, alles was er ruim voldoende en echt elke dag weer anders. Het ligt niet direct aan het strand, maar deze ligt op loopafstand. Echt wen aanrader en wij zouden hier zo weer naar toe gaan!

Gereisd Met partner in juli 2013

knap Hotel

smit
8-9-2012

Zeer knap hotel voor de drie steren. Het personeel was vriendelijk kamer werden elke dag schoongemaakt.Om in één word te zegen voor een redelijke prijs is het goed hotel midden in alanya. Strand op 300 meter.

Gereisd Met partner in Fri Aug 31 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top accomodation!

Christian
7-9-2012

I stayed here for one week all inclusive. This hotel is a 3 star hotel, however if it would have been a 4 star then I would have believed it. Near to the beach, very clean hotel, fresh and good food. Nice swimming area. Great staff and very helpfull from reception to the housekeepers. I have been a hotel manager in the past and I would recommend this hotel as a 4 star hotel and I am sure you will get worth for your money. I met great people on the holiday and the atmosphere was great. It also helps to achieve this by being happy in the hotel that you are at. Best regards, Christian

Gereisd Alleenreizend in augustus 2012
2007

we zijn in 23 aug 2007 geweest met een kameraad van me we

yildo & murano
3-9-2007

we zijn in 23 aug 2007 geweest met een kameraad van me we vonden alles goed heb echt genoten van de vakantie eten was wel goed maar na 3dagen was het weer het zelde eten maar daar is de prijs er ook voor voor de rest was iedereen vriedelijk ik zou het aanraaden kamers was wel goed en elke dag wordt er schoongemaakt.

Gereisd Met vrienden in september 2007
2006

Wij zijn in September 2003 in dit hotel geweest, wat toen

John en Mieke van der Mark
1-10-2006

Wij zijn in September 2003 in dit hotel geweest, wat toen nog een logies met ontbijt hotel was en hebben het er erg naar ons zin gehad. Het personeel was benauwd voor de direktie maar kon toch op z'n tijd heel vrolijk zijn, mede door hotel Micador hebben wij bij een restaurant op de hoek ene Mustafa leren kennen waar we ontzettend mee hebben gelachen en die we overal in Alanya weer tegen komen.

Gereisd Anders in oktober 2006

Wij, John & Mieke van der Mark zijn er September 2003 een

John en Mieke van der Mark
1-10-2006

Wij, John & Mieke van der Mark zijn er September 2003 een week geweest en in die tijd was het nog een hotel met ontbijt, kamers waren in die tijd heel erg schoon en oh ja het personeel was bang voor de directie. Het strand lekker dichbij en in die tijd zijn we in een restaurantje op de hoek richting het strand terecht gekomen waar ene Mustafa ons naar binnen heeft gepraat en waar we vreselijk gelachen hebben, we zien Mustafa iedere keer op een andere plek maar zijn van hem gaan houden dankzij Micador.

Gereisd Anders in oktober 2006

wij zijn juli 2006 geweest,nou ik vind het eten in een en

tineke
1-8-2006

wij zijn juli 2006 geweest,nou ik vind het eten in een woord slecht en dat geld voor het drinken het zelfde. de baas is een grote eikel hij kan aleen lachen als je 18 bent en er goed uit ziet.het personeel is prima zij doen echt hun best maar werken onder zo,n druk van de baas en de zoon dat is gewoon niet meer normaal.de kamers worden ook niet goed schoon gemaakt.

Gereisd Anders in Tue Aug 01 2006 10:29:53 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

het was een zuiver hotel allle dagen werden de kamers Zeer

patty hullegie
27-7-2006

het was een zuiver hotel allle dagen werden de kamers verschoond. Zeer vriendelijk personeel. Er was maar 1 keer in de 11 dagen een animatie avond verder was er geen echte sfeer in het hotel. Ze draaiden er geen muziek want gezelligheid betekent meer drinken en dat wilden ze niet want dat kost hun geld. Eten was warm en het bier goed koud het was wel echt allemaal turks eten. Als je daar van houd is het niet slecht maar weinig keus. Alleen de eigenaar was een ontzettende arrogante zak zei nog geen goedemorgen en keek de heloe dag chagerijnig. Wij hebben prijs kwaliteit een goede vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ik en mijn vriend zijn in juli 2005 naar Hotel Micador en

Sabine
11-1-2006

Ik en mijn vriend zijn in juli 2005 naar Hotel Micador geweest en wij hebben elke avond ergens anders gegeten..Ik had verwacht dat ze in een Hotel ook wel een keer wat anders aten dan alleen rijst en ander Turks eten Maar ondanks dat was t een super vakantie

Gereisd Anders in januari 2006

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportWaterskiën
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Micador in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Micador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.