Hotel Mesut

64 reviews over Hotel Mesut in het Nederlands

Slecht, absolute afrader.

Matin
1-8-2019

Op de foto’s zien de faciliteiten van hotel best goed uit. Laat je echter daar maar niet gek mee maken. Het is een gedateerd en onhygiënische hotel. De kamers zijn vies, eten smaakt echt nergens naar. Enige positieve hier is de ligging.

Goed!

Dhr Coskun
2-4-2019

Alles is goed geregeld. Je moet alleen niet heel veel verwachten van deze hotel. Eten is goed, elke dag vers.

Gereisd Met partner in september 2017

Voor deze prijs goed.

Hilde en Nanja
2-11-2018

Ligging is perfect personeel heel vriendelijk. Erg vies, tafels, stoelen en kussens en kleedjes smerig. Bedden goed, schone lakens en Handoeken. Eten was redelijk alleen tegen het einde van oktober is het niet best. Bier en rode wijn op, zelftap fris leeg. Wij hebben in de supermarkt drank gekocht. Het grote terras was ook gesloten terwijl je daar zo gezellig kunt zitten eten Savonds. Strand bedjes werden al weggehaald er bleven 2 rijtjes over. Verder kon alles andere kamer ivm herrie, langer gebruik van kamer op dag van vertrek. Prijs kwaliteit is prima!

Gereisd Met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Verschrikkelijk

Familie
22-6-2016

Ik snap niet dat dit hotel aangeboden wordt. Het enige dat leuk is, is de ligging. Voor de rest is alles onhygiënisch, eten is onsmakelijk, personeel onvriendelijk. Absoluut een afrader.

Top hotel

Umut ceyhan
5-1-2016

Ik vond het en top hotel ik en de kinderen hebben echt naar ze zin gehad ik raad iedereen deze hotel aan

Gereisd Met partner in juli 2015

Verschrikkelijk hotel

Gedupeerde
20-11-2015

Wij kunnen niet begrijpen dat touroperator en reisbureau dit " hotel" durven aan te bieden. Het is vies, smerig, rottend tapijt in gang, stinkt, ongedierte (muizen of ratten) hoor je over het plafond lopen,ongekoeld smerig eten, muize / ratten keutels in de warmhoudbakken, zwarte snijplanken,schimmel,onvriendelijk personeel. Enz enz enz De televisie opname van hotel op stelten kunnen ze hier opnemen, en ons inzien is dat elke beoordeling boven een 3 is gemanupuleerd, en de 4 sterren is grote onzin. Klachten worden niet aangehoord, en niet serieus genomen, en terplaatse geen enkele ondersteuning, en verbrak de agent van touroperator de telefoon verbinding. Dus touroperator schaam je diep... Foto's zullen wij u niet aandoen.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2015

vacantie

JOHANNA CATHARİNA MARTHA ADRİANA
20-10-2015

Het was een fıjne vakantıe met mooı weer. Het hotel lıgt aan het strand heel fıjn.dıchtbıj vele wınkeltjes restaurants en leuke terrasjes. Het hotel heeft goede servıce wat betreft de hamam. taxıs zıjn goedkoop en nıet ver van alanya dus goed te doen maar ook te voet goed bereıkbaar. servıce ın hotel prıma en vrıendelıjk.

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuk gastvrij hotel

jessica
17-10-2015

goed hotel,nette kamers,mooıe ligging vlakbij het strand..heel vrıendelijk personeel,goede servıce,heerlijk eten.lekker dichtbij de winkels..kortom alles is in de buurt.

Gereisd Alleenreizend in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zonnig weer

MIRANDA
17-10-2015

Aardig personeel, heel sociaal. Het is schoon, de kamer is altıjd netjes. Er is een uıtgebreıd assortiment aan eten. Hotel is mooi gelegen, lıgt tegenover het strand. Vanaf onze kamer hadden we wel last van de weg waar het hotel aan staat. We hadden zıjzee zıcht geboekt maar kıjken helaas tegen een verlaten gebouw aan. Wanneer ze het avond eten voorbereıden komt de bak lucht helemaal onze kamer in. Zelf vonden wij dit niet zo prettig

Gereisd Met partner in oktober 2015

Slecht

Janna
13-10-2015

Weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Alleen maar slecht eten, arrogant personeel, vies klein zwembad, slechte schoonmaak. Naar strand, rotsen in zee. 10 dagen afgezien. Dit ben ik echt nietvgewend van een 4 sterren hotel. Dit is hooguit 2 sterren.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mesut in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mesut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.