Hotel aan zeeWeer vandaag34°28°

25 reviews over Hotel Melissa in het Nederlands

Prima

frans
23-9-2015

schoon, geen overbodige luxe, wifi en kluis kosten geld.
Eten redelijk, veel ei en kip/kalkoen, veel sla, weinig keuze nagerecht.
Klein hotelzwembad, met te weinig ligbedden en te weinig ligruimte.
Geen animatie, geen gezellige bar, bediening redelijk.
's-Avonds veel Turkse muziekherrie van naastliggende bar. (tot 0.30 uur).
Slechte wijn, koffie en frisdranken niet lekker, thee is oke.
Prachtig zandstrand, heerlijk helder zeewater.
Strandbedden aan het strand moet je huren, hele dag boom-boom muziek.
Hotel-hamam aanbieding 2 uur €27,50 maar in werkelijkheid maar 1 uur en 15 minuten.

Kortom, prima 3 sterrenhotel, ideaal om een weekje zon te tanken en vroeg naar bed te gaan.

Gereisd Met partner in september 2015

eenvoudig hotel, maar schoon en lieve mensen!

liliane
14-5-2014

Mijn zoontje van 4 jaar en ik zijn hier in de meivakantie geweest via een gewonnen veiling. Voor zo weinig geld maakte ik me eerst wat zorgen, maar het hotel is prima bevallen. Heel schoon, kleine maar prima kamers, buffet in het restaurantje ook eenvoudig maar wel lekker, met veel salades, elke avond lekker tzaziki, veel groenten maar ook patatjes en rijst hoor. Echt, als je je even voorbereid en je weet dat je niet naar een 5* deluxe resort gaat heb je het echt prima! Mooi strand voor de deur, huur een fiets en binnen 10 minuutjes ben je in het centrum van Alanya en bij een heel leuk waterpark (5 euro voor kinderen, 12 voor volwassenen, geen geld). Er is een kermisje ook op loopafstand dus voor kindjes echt genoeg te doen. Ik vond het heel prettig daar! Lieve mensen ook.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2014

We hebben genoten!

J.Bos
6-5-2013

Het eten (voornamelijk Turks) is heerlijk. De kamers zijn schoon. Vooral Ahmet en Fatih (restaurant) springen eruit qua klantvriendelijkheid. De rest kan ik niet echt vriendelijk noemen, vooral de barman heeft meer oog voor de aanwezige Poolse dames dan voor zijn klanten. Kluisjes zijn duur, wifi verbinding is slecht, drankjes bij all inclusive zijn matig (wat meer keus was prettig geweest). De ligging is werkelijk geweldig. Service scoort slecht omdat de baliemedewerker de pick-up service van een andere hamam gewoon wegstuurt, omdat het hotel zelf een hamam heeft. Heel erg kinderachtig, maar pas dus op als je tours e.d. buiten het hotel boekt.

Gereisd Met partner in Wed Apr 24 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zou zo weer gaan!

Thelma
5-5-2013

Via een veiling 11 dagen hier verbleven. In de onderstaande recenties herken ik echt niets. Grote schone kamers, goede warme douche. Schoon. Lekker gevarieerd eten, en vriendelijk personeel. Nu schijn het hotel onlangs gerestaureerd te zijn, dus zijn oudere recenties niet meer relevant. Klachten werden serieus genomen en meteen verholpen. Grote kluis op de kamer waar de laptop in past. Lekkere bedden en genoeg kastruimte. Ik zou er zo weer naar toe gaan. Voor een 3* erg goed! En de ligging is prachtig, aan het mooiste strand van Alanya met uitzicht op de zee. De kleinschaligheid maakt dat na een dag het personeelje kent.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super vakantie!

Nikki
26-4-2013

Via vakantieveilingen goedkoop 11 dagen all inclusive naar Turkije. Recensies gelezen en heb mijn hart vastgehouden. Echter dit is totaal niet relevant! Super hotel zeker voor de prijs die je betaald. Direct aan het strand en met de bus ben je voor 80 eurocent in 10 minuten in het geweldige centrum. Je kunt bij het zwembad liggen of op het strand. Bij het zwembad een barretje waar je de hele dag door drinken kunt krijgn. Gezellige binnenplaats ruim balkon en mooie kamer. Wij boekten voor 2 personen en kregen een ruime 3 persoons kamer. Heerlijk eten, ik vond het persoonlijk wél gevarieerd. Vriendelijk en behulpzaam personeel! Foto's die op internet te vinden zijn, zijn oude foto's, waardoor het niets lijkt. Deze zijn echt aan vervanging toe, want het hotel verdient voor de prijs een veel hogere waardering!

Gereisd Met partner in april 2013

heerlijke vakantie

diana lips
21-10-2012

De kamer die wij hadden was redelijk van formaat, schoon en met uitzicht op zee. Er werd iedere dag schoongemaakt en iedere dag kregen we schone lakens en handdoeken. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is perfect gelegen. Even de boulevard over en je zit op het strand. Het centrum was wel een stuk lopen (circa half uur) maar met de stadsbus een stuk sneller te bereiken. Er zaten redelijk veel russen maar dit is niet als vervelend ervaren. Het eten was ook goed. Turks georiënteerd dus gezond en lekker. Kortom, voor de kwaliteit/prijs verhouding is dit een heel leuk hotel.

Gereisd Met partner in oktober 2012

nooit meer

E.Kaandorp
11-9-2012

personeel was op zich best vriendelijk een paar daar gelaten eten was niet echt super.kamers waren slecht verzorgd om over de douche maar te zwijgen heb er gezeten van 11 julli t/m 3 aug 2012 bij vertrek de 18 ansicht kaarten afgeleverd bij de balie de dame daar zei nadat ik vroeg om een postbus laat maar hier wij doen ze voor u op de bus 19 euro aan pstzegels maar 11 sept nu en niemand heeft nog een kaart gehad. in mijn ogen een hotel om nooit meer te boeken.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie plek met prachtig strand

Jan
8-8-2012

Eenvoudig maar goed hotel. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Gezellig terras met prachtig uitzicht over het Cleopatra strand. Buffetrestaurant gebaseerd op de Turkse keuken. Lokale producten, je houdt ervan of niet. Ik heb er in iedergeval met smaak gegeten. Kamers eenvoudig maar schoon. Bordje aan deur en er werd elke dag schoongemaakt. Handdoek,sloop op de grond en ze werden vervangen. Gemêleerde gasten. Russisch/Nederlands/Jonge stelletjes

Gereisd Met partner in juli 2012

nooit meer

caroline
30-7-2012

Ben net terug van dit hotel het eten is echt heel slecht weinig tot geen variatie de kamers zijn ook niet alles de omgeving daar aan toe is erg leuk maar het hotel en eten nee ik ga er niet meer heen je krijgt geen waar voor je geld ik heb hem gewonnen via de bekende biedingsite en zie dat hij eruit gaat voor soms 1000 euro nou dat is het echt niet waard kan je beter even veder zoeken.mijn ervaring nee......

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 13 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Toch genoten...

Hannie en Michel.
5-5-2012

Wij zijn net terug van onze vakantie. Wij hebben in hotel Meliss gezeten. Door de onderstaande reacties zijn wij van het ergste uitgegaan maar dit is achteraf meegevallen. Het hotel heeft een perfecte ligging, alles is schoon maar inderdaad niet luxe. Het eten was prima maar inderdaad eenzijdig. De saladebar was erg goed. De kamers werden elke dag schoongemaakt en ook kregen we elke dag schone handdoeken. Vriendelijke personeel. Wil je echte luxe moet je niet in dit hotel zijn, maar een weekje ertussenuit is ons prima bevallen.

Gereisd Met partner in mei 2012

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Waterskiën
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melissa in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melissa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.