Appartement Margarita

Meer appartementinfo

149 reviews over Appartement Margarita

• 5Victor19-09-2014

Een Flopper

dit Hotel heeft slecht eten en geen animatie, bij aankomst 's nachts,1 puntbroodje, geen water, maar een kinderpakje drinken(200 ml) en geen rietje erbij, een ijsje, niet bij het eten, maar alleen ' in de namiddag, waarbij ouderen zijn uitgesloten, ligt naast de moskee, dus elke ochten om 5.30 uur wordt je gewekt, er lopen katten rond in het restaurant die zomaar ineens op je schoot kunnen springen en van je bord gaan eten

• 1Beertje 7317-09-2014

Leuk voor zwerfdieren, iets minder voor mensen

Margarita Hotel is een goed gekozen naam voor dit bejaardentehuis. Net als de pizza margarita is ook dit hotel het laagste in zijn soort. De Nederlandse gepensioneerde vrouw die we zagen toekomen toen we er 1 dag waren had slechts 2 minuten nodig om het in te zien: "een rothotel". Blijkbaar dacht de chefkok dat hij voor de zwerfhonden moest koken die er rondliepen, de geur van de köfte had namelijk belachelijk veel weg van de drollen die de honden achterlaten in het hotel. De barmannen denken de casanova uit te hangen door alle dames eerst te bedienen, maakt niet uit of je al een kwartier staat te wachten. Ik acht de kans zeer groot dat er één of andere melkmuil ingehuurd wordt om constant goede recensies te schrijven voor deze mindervalidenherberg. Als een oude dame aan de toog komt staan om 'een big smile' te bestellen weet je het ook wel. Ze zouden daar beter aan de barmannen ook een boerka geven, dan is hun dégoutant zuurhoofd toch al voor de helft bedekt. Nooit meer, dikke nul!

• 8Zon817-08-2014

Ruime en schone appartementen!

Wij zaten op de 3e etage, met uitkijk op de zwembaden. 3 zwembaden, verschillend in grootte, en 1 glijbaan. 2 kamer appartement. Airco in de slaapkamer (gratis, betaal je alleen een borg voor, krijg je terug) Slaapkamer met 2 losse bedden, kaptafel en kast. (zeer ruim) Ook nog een klein balkon aan de slaapkamer. Grote huiskamer, met bank en bedbank. Tafel met 4 stoelen. Tv aanwezig.Ruime keuken, waar alles aanwezig is, koffiezetapparaat, waterkoker, kookplaat, koelkast. Badkamer met douchecabine, en toilet. Kluis, tegen betaling. Ruim balkon met tafel en 4 stoelen. Elke dag schoonmaak, om de dag schone lakens en handdoeken. Receptie is vriendelijk en behulpzaam. Bij de zwembaden ligbedden en parasols. (gratis) Bar bij het zwembad. 2 tafeltennistafels, en midgetgolf (gratis).In de buurt winkels.

Met oudere kinderen

• 8W. Rijneveld10-06-2014

Goed appartement, vriendelijk personeel, schoon

Aparthotel Margarita ligt net buiten het centrum (15 minuten lopen) en dat geldt ook voor de afstand tot het mooie strand. Veel shops in de directe omgeving van het hotel op loopafstand. Er staat weliswaar een moskee vlakbij het hotel, maar wij hebben daar geen hinder van ondervonden. Een tegenvaller is echter dat het hotel ligt op 2 uur rijden van het vliegveld van Antalya, maar het busvervoer was goed geregeld en Gazipara vliegveld heeft weer andere nadelen. Toen wij 's nachts op onze kamer aankwamen lagen er tot onze verrassing een paar broodjes en wat drinken in de koelkast; prima service! De bagage werd keurig naar ons appartement gebracht door het personeel. Het appartement had een groot balkon met een zitje en ligstoelen. Ook het restaurantpersoneel is uiterst vriendelijk en behulpzaam en het eten was in buffetvorm, maar gewoon goed. Het appartement werd elke dag schoongemaakt en om de dag kregen we schone handdoeken en beddengoed.

• 10michiel20-01-2014

Heerlijk

Voor ons een jaarlijks terugkerend vakantie plekje. Het hotel is altijd netjes en schoon. Het eten+ is erg gevarieerd en er is altijd voldoende. De kamers zijn groot zelfs de studio's zijn groter dan de gemiddelde kamers in andere hotels. De meubels in de kamers zijn wel wat gedateerd maar dat mag de pret niet drukken. Er zijn 3 zwembaden en een kinderbad. In het grote bad is een glijbaan die van tijd tot tijd aan gaat. De zwembaden zijn groot en er zijn voldoende ligbedden. Bij de bar krijg je de+ hele dag door je drankjes met je all in pasje. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en altijd in voor een praatje. Kortom je voelt je helemaal thuis.

• 7Karel19-09-2013

1 keer is genoeg

App. margarita is schoon, out bollig, eten probeert men afwisselend te maken, maar wat er is is goed, zoals gewoonlijk handdoeken probleem, geen handdoeken service, wisseling handdoeken met zwarte vlekken, personeel probeert vriendelijk over te komen, shuttle service naar het strand is slecht, all-inn is minder dan in andere hotels, dus zeker geen 4 sterren app. als je 1 keer daar bent geweest is het zat.

• 8mevrouw Elbers31-07-2013

appartement ruim

wij hadden met z'n tweeën een appartement in blok 2 er ruim en super schoon!

• 9danny15-07-2013

super

topvakantie gehad goeie service we hadden een kapotte koelkast binnen 5 min hadden we al ee nieuwe op onze kamer super schone kamers vriendelijk personeel niks op aan te merken en alles in de buurt gezellige bars en restaurants en het strand ook op loopafstand

• 7Maria27-05-2013

Prima hotel

Prima vakantie gehad voor het geld wat ik ervoor heb uitgegeven. Personeel soms een beetje aanhankelijk maar waar doen ze dat niet, niet waar? Eten was verder prima, soms wat lauw. Zwembaden waren goed op temperatuur. Wij gingen lopen vanaf het hotel naar het de bazaar maar dat was echt niet leuk, veelste ver voor in die hitte.

• 8elineepie15-11-2012

Prima accomodatie

Grote schone kamers, goede airco, sober interieur maar we waren toch niet veel in ons appartement. Zowel ochtend-, middag- als avondbuffet was prima. Enige twee minpuntjes waren voor ons dat een deel van de gasten Scandinavisch was (ik weet niet of dat aan het appartement of aan Turkije lag) en dat de staff zich niet altijd even professioneel gedraagt. M.b.t. de Scandinaviërs, een deel van hen zijn luidruchtig en ongemanierd (bijv. midden op de dag meerdere malen expres bier op de grond rondom het zwembad uitspugen, waarbij het over mijn spullen ging) en m.b.t. het personeel, zowel mijn moeder als ik werden versierd door de staff. Vragen of je met hen mee uitgaat, telkens je naam roepen of te aanrakerig bij het buffet (vooral de chefkok). Verder hebben we een heerlijke vakantie gehad: zie tip

Met oudere kinderen

10 tips over Appartement Margarita

• W. Rijneveld, 10-06-2014

Jammer dat voor een internetverbinding (per apparaat) apart betaald moet worden, dit zou in de kamerprijs verwerkt moeten zijn. Bijna elk terras in de stad levert gratis Wifi! Via de vertegenwoordiger van Corendon hebben wij excursies geboekt, maar later bleek dat de prijs daarvan onderhandelbaar was en dat vertelde hij er niet bij. De foto's van de Citytour hebben we wel betaald, maar nooit gekregen|

• Karel, 19-09-2013

Met de bus 101 of bus 1 naar het centrum

• elineepie, 15-11-2012

Met het pendelbusje naar het strand is super en (naar ik meen) elke dinsdag is dichtbij het hotel een marktje waarbij zeer goedkoop kleding wordt verkocht (afdingen is overigens een aanrader aangezien er vaak een aantal van dezelfde kraampjes zijn --> scheelde mij uiteindelijk 100 euro).

4 vragen over Appartement Margarita

• Marco, 12-03-2014

Wie weet hoeveel zon je hebt bij Margarita.

Ik zie op de foto's dat er veel schaduw is bij het zwembad. is dit de hele dag zo?

W. Rijneveld, 10-06-2014

Het zwembad is omringd door hoge appartementengebouwen en dat betekent schaduw aan een zijde van het grote zwembad, de ander zijden lagen echter de hele dag in de zon.

• patricia, 03-06-2013

reisduur

Wie weet hoe lang het ongeveer duurt voordat je van het vliegveld bij het appartement aankomt?

Karel, 19-09-2013

Dit duurt 2 uur, als je rechtstreeks wordt gebracht.

• Kim, 09-04-2013

Slapen

Hebben de twee kamer appertementen 4 bedden of heb je dan te maken met een slaapbank?

Maria, 27-05-2013

Ik sliep in een 2 kamer appartement, dus ik weet dit niet.

Appartement info

• KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaHammam
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages