Aparthotel Maren Beach

Meer aparthotel info

113 reviews over Aparthotel Maren Beach

• 8Jannes de Boer30-05-2016

Heel goed

Zeer centrale ligging . Strand op 1 minuut lopen . Centrum slechts 10 minuutjes.

Gereisd met partner in mei 2016

• 8Carlos (Maffia)09-10-2015

Komen al voor de 8e keer. Zegt genoeg.

Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Vriendelijk personeel en prima keuken.

Gereisd met partner in september 2015

• 8camilla04-08-2013

Super leuke vakantie gehad

Wij zijn in juli 2012 met 4 meiden naar Maren Beach gegaan en we hebben het echt top gehad. We hadden een ruim en schoon appartement met een hoekbalkon. Voldoende ruimte voor 4 mensen dus. Het personeel was ontzettend vriendelijk. Het strand is op loopafstand van ongeveer 2 a 3 minuten. Het centrum een stukje verder, maar dan alsnog maar 10 minuten lopen.

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 3Richard13-07-2013

Slecht appartement

Wat een slecht appartement , geen vriendelijk personeel, schoonmaken laat nog al te wensen over. Vrij duur appartement vergeleken bij de andere appartementen in deze omgeving. Airco is 5 euro per dag, kluisje 2 euro per dag niet eens op de kamer zelf. Wi-Fi niet gratis , 10 euro per week. Geen tv op de kamer. Maak je geen gebruik van hun zwembad, strand en je eet ook niet bij hun dan hoef je geen echte medewerking meer te krijgen tijdens je vakantie. Gewoon belachelijk..... Het is dat er genoeg andere strand tenten zijn en meer als genoeg eetgelegenheden. Heb je alleen een slaapplek nodig dan is dit redelijk. Douche is zeer verouderd en lekt aan alle kanten,. Denk goed na voor je dit appartement boekt

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

• 5DJ01-10-2012

Ontzettend Overgewaardeerd Appartement

Maren Beach Ligt mooi in het centrum van Alanya. Je kunt er leuk winkelen en er is genoeg te zien in de omgeving. Maar helaas viel het appartement tegen Bijna geen warm water om te douchen. De keuken inhoud was minimaal, Ook de schoonmaak liet te wensen over de vloeren waren erg vies badkamer schimmel. Maar het ergste was het personeel. Als je daar niets eet of drinkt word je totaal genegeerd. Ook qua service hoef je hier niets van te verwachten een paar keer wat kleine dingen gevraagd en niets kon.Terwijl mensen die daar eten of drinken als koning behandelt en daar wel van alles voor geregeld kan worden. We werden zelfs daar voor aangesproken dat we alleen maar er sliepen en douchen en voor de rest niets bij hun besteedde qua geld Ook de muziek bij de zwembad was erg hard tot middernacht. En er Zwemmen dat hoef je zeker niet te doen het water was wit groen uitgeslagen. En zwom ook bijna niemand terwijl alle kamers volgeboekt waren. Schandalig wij gaan hier niet meer naar toe.

Gereisd met vrienden in september 2012

• 10alan en chanelle mac donald08-09-2012

great!!!!!

gister terug gekomen van maren beach....wj hebben geweldig genoten....maren beach is heel goedkoop als je boekt...het hotel ligt geweldig centraal...strand op 200 m en het centrum is op loopafstand. wandelend naar het centrum kom je langs alle winkels. 2 supermarkten liggen ook op 200 m!!! wij hebben geen last gehad van de moskee...hey hoort bij de cultuur..personeel is helemaal fantastisch!!!!! die doen echt alles voor je....en voorzien je van alle nodige informatie.....voor ons zeker voor herhaling vatbasr...grt alan en chanelle ( b 502 ) haha

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Milou Smith24-08-2012

Top

Hartstikke leuke week gehad bij Maren Beach. Ontzettend aardig personeel, altijd behulpzaam en erg vriendelijk. Ligging is ideaal tov strand, centrum en restaurants.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 7Sandra20-08-2012

Geweldig genoten!!!!!!

Samen met mijn vriendin ben ik. 2 weken te gast geweest bij Maren Beach, We hebben het onzettend naar onze zin gehad... Graag gaan wij nog een keer terug! Prijs kwaliteit is prima. 2 min naar het strand en 10 minuten naar het uitgaans centrum. Voor iedereen. Die nog op vakantie gaat is dit een aanrader. Groet Sandra

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 7Muriël leemhuis20-08-2012

precies genoeg, top hotel!

ik ben met een vriendin 2 weken lang te gast geweest in maren beach wij lazen de verschillende meningen over maren beach en hebben zelf de conclusie getrokken dat het simpel is maar dat je niks meer nodig hebt op vakantie. wij hadden kamer A204 echt geweldig een balkon zo groot had ik dat nog niet eerder gezien wij hadden uitzicht over het zwembad'je' (net groot genoeg voor een verkoeling) van maren beach zelf en over het zwembad van de buren waar wij konden meegenieten van hun entertainment. koken kan ook er staat een 2 pits gasstel en pannen zijn er voldoende ook fijn is de hele koude koelkast! de badkamer was niet echt top maar ja ach het is maar voor 2 weken dachten wij. het strand ligt echt op nog geen 2min lopen en omdat maren beach een eigen stuk strand heeft heb je altijd een bedje. het uitgaanscentrum ligt op een kleine 10 min lopen dus heel erg goed te doen! je loopt langs de haven of winkels dus het is geen saaie wandeling. de moskee aan de overkant is even wennen.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 7richardemmeloord29-07-2012

Fijntjes om te doen!

Al een paar uurtjes terug van Alanya Maren Beach. Het was heerlijk vertoeven. Het hotel is prima te doen, verwacht geen luxe, het is meer een hotel om te slapen en te ontbijten en om spelletjes te doen op je balkon bijv.. Zwembad is net niet te klein, het kan er mee door. Schaduw en zon heb je beiden. De bedjes zijn prima, meestal wel plek, de meeste hotelgasten gaan naar het strand. Het ontbijt is heerlijk. Vooral de omelets zijn heerlijk, keuze uit kaas-omelet, champignon-omlet of ham-kaas-omelet. Ook word er lekker fruit bij gedaan. Als je geen zin hebt om bij het zwembad te liggen, kan je 50 meter verderop lekker vertoeven op het strand, wel 5 lira betalen maar dan kan je ook de hele dag lekker relaxen op een bedje met parasol en een beheerder waar je van alles bij kan halen, drinken eten etc etc.. Ook de Turkse avond bij het hotel was geweldig, een aanrader. Centrum is op loopafstand!

Kortom, een lekkere vakantie voor weinig geld!!!

Gereisd met partner in januari 2012

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken