Hotel Long Beach Harmony

Hotel Long Beach Harmony

6.1Voldoende

Turkije, Mediterraan, Alanya

6.1Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Long Beach Harmony voor je op een rij gezet:

51 reviews over Hotel Long Beach Harmony

• 2019
      5Maria11-10-2019

Nooit meer

Hotels zijn prachtig! Alles mooi schoon & super mooie zwembaden en aquapark! Het zoutwaterbad is geweldig!

Het ontbijt goed, maar veder kun je daar beter niet eten! 1 grote massa aan Russen! Hotel is ook echt gemaakt voor de Russen! Zij krijgen alle service & gaan overal voor! Zelfs de mevrouw (Nederlands) van de excursies gaf aan dat ze er helemaal gek van worden! Veel herrie en onrust! Onze dochter heeft iedere dag wel 15 minuten per keer bij de bar gestaan omdat de Russen die aankwamen eerder geholpen werden aan de bar! En dan was het niet eens druk!

Mooi resort voor de Russen maar als Nederlanders kun je beter een ander hotel Zoeken!

Snachts ook veel herrie van dronken Russen!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10Fam van Luijk01-10-2019

Meer dan geweldige vakantie gehad!

2 weken hier met 3 kinderen van 8, 12 en 13 geweest! Fantastische vakantie hier gehad!! Het ontbreekt je aan niets!! Veel glij plezier, voldoende eten en drinken, overal kan je waterflesjes pakken, personeel met een lach, turkse vrouwtjes die pannekoeken maken op een plaat met hartig en zoet, wafels, ijsjes, het is een walhallah! 3 pieren om op te zonnen, vanaf te duiken, schuimparty, disco show en degene die het eten niet oke, niet genoeg of niet gevarieerd vinden.... kijk eens in de spiegel en kijk naar je eigen maaltijden die je thuis bereid... deze zijn meer dan prima!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Anja18-08-2019

Leuke disco, heerlijke pier en mooie kamer

We zaten in swimup kamer in mei. Was prachtige kamer. Onze kinderen sliepen boven en wij beneden. Beide kamers hebben tv en koelkastje. Vanaf de familiekamers loop je makkelijk naar het zwembad of restaurant. Eten was prima. Je kunt alles krijgen. Als je het complex uit loopt heb je een paar winkels, maar je kunt ook iets verder lopen en dan heb je een shoppingcentre. s avonds werd er van alles georganiseerd en ook de disco wat erg leuk. De mensen werken er erg hard en vele uren. Knap dat je dan nog steeds vriendelijk blijft. Wij hebben hier enorm genoten van het grote maar daardoor afwisselende complex.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 3D20-07-2019

Nooit meer

Wij hebben in een swim up kamer gezeten. We werden in een vieze kamer geplaatst met op het bed haren, de grond rond uit smerig, een enorme spleet onder de deur waar we enorm veel overlast van hebben gehad en de gordijnen die we voor de helft dicht konden doen. dit was onze aankomst, na dit gemeld te hebben, zouden ze naar de kamer komen kijken en hebben ze de kamer nogmaals schoongemaakt. 5 dagen verder en er is nog niet naar gekeken, na nogmaals aan te geven zou ze weer doorgeven aan haar collega’s. Zelf vroeg ze of we geen last hadden van de Russen, en gaf hierbij ook aan dat de Russen bij alles eerst wordt geholpen omdat ze er anders onenigheid veroorzaken. Het is te belachelijk voor woorden! Het stikt er van de Russen die overlast veroorzaken en het voordringen tijdens het buffet. Geen tafels vrij tijdens het eten omdat de Russen de tafels ‘reserveren’ doormiddel van eigendommen neer te leggen. VERSCHRIKKELIJK!

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Marianne01-05-2019

Fantastisch!

Wij hadden een Swim Up Room in Long Beach Harmony. Een fijne kamer aan één van de zwembaden. Het resort van Long Beach Harmony is prettig en gezelliger dan het bijbehorende Long Beach Resort. Wel konden we van beide resorts gebruik maken. Hoewel het eten van het buffet na een paar dagen wat gaat vervelen, is het prima. Geen reden om ergens anders te gaan eten! Het personeel van de restaurants en van het hele resort doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Naast alle zwembaden, heeft het resort een lang strand met zwembaden en zandstrand. Vooral het zoutwaterzwembad was favoriet bij ons. Wij hebben een geweldige vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 2018
      6R.26-11-2018

Goed resort, smerig eten.

We verbleven in een swim-up room. Prachtige hotelkamer (schoon!) met een luxe terras aan het zwembad. Deze kamer is een absolute aanrader! Wij waren zeer tevreden over het resort. Alles was mega luxe, het personeel was vriendelijk. Lekkere drankjes! Veel verschillende barretjes waar je cocktails, wijn, champagne etc. kon bestellen. (all inclusive) Bij zwembaden zeer druk en bijna geen bedjes beschikbaar. Een goede oplossing is de pier. Rustig, luxe bedden en een bar binnen handbereik. Wat maakt dat wij niet meer zullen terug keren naar dit resort, het eten. Een Drama! Alles koud, elke dag het zelfde, veel mensen gehoord over buikklachten/salmonella. De lunch prima: Hamburgers/salades/pizza (maar goed, elke dag het zelfde dus na 10 dagen ben je het echt zat) maar 's avonds was het gewoon ronduit smerig. Wij gingen dan ook elke dag uit eten. Wij zijn geen moeilijke eters of luxepaarden maar het eten was gewoon echt Ranzig.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 7Sabina02-09-2018

leuk, maar niet voor herhaling vatbaar

Zwembaden mooi, strand mooi en schoon, lekkere restaurant bij het strand, mooie boulevard maar het hotel is erg gericht op oost-europese gasten en de service kan veel beter.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9themimssy29-07-2018

Heerlijke plek om vakantie te vieren!!

Heerlijk hotel, een waar paradijs voor onze jongens van 13 en 9. Overal genoeg te doen, maar wel moet je wat meer lopen, omdat het complex gewoon heel groot is (Harmony en Resort samen). Ik kwam elke dag makkelijk aan mn 10.000 stappen op mn stappenteller :-). Het eten is goed, vers en meestal warm, maar wel weinig variatie. Geen Mexicaanse of Italiaanse thema avond, wel turks. De a la carte hebben wij 1x gedaan (Mexicaans) maar dat was vooral pittig, de taco taai en de fajitas beef viel tegen. De witte wijn en de cocktails smaken prima. Shows vonden wij niet echt boeiend , maar op het terras bij Harmony stond vaak een band of wat zangeressen te zingen, heel gezellig! De kermis s'avond na de show belachelijk druk, dus je kan beter om half 5 gaan. lekker rustig! Toen wij er waren (17-7-28-7) waren er heel veel Nederlanders! Geen last van russen. Voor 10 uur geen handdoeken leggen, altijd wel plek! Heerlijk!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Geweldig !07-08-2017

Zeer mooi hotel voor iedereen wat te doen

Ons gezin met oudere kinderen heeft zich zeer goed vermaakt. We zaten in de zeer mooie swimup kamer kinderen lagen een verdieping hoger. Genoeg zwembaden eet en drink gelegenheden. Voor de oudste was de discotheek perfect deze ging door tot in de late uurtjes. Voor de jongste was er een kunstgrasvoetbalveld waar elke avond wedstrijden werden gespeeld. Naast het standaard eten was er elke dag een bbq met iedere dag variatie. Alanya zeer makkelijk te bereiken met dolmus 8 euro 4 personen.Enig minpuntje Tunnel naar strand nog in aanbouw, als deze klaar is heb je verbinding met het mooiste stukje zwembad en pier van long beach.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Fam.van Mil18-06-2017

Ge-wel-dig

3 maal van dit heerlijke hotel mogen genieten. Long beach harmony verdient een dikke 10! Dit jaar gaan we naar Aska Lara. Hopelijk gaat ons dit net zo goed bevallen, anders gaan we volgend jaar zeker weer terug naar long beach harmony.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Hotel Long Beach Harmony info