Hotel Litore Resort & Spa

Hotel Litore Resort & Spa
7,8

11 tips over Hotel Litore Resort & Spa

Peter, 19-8-2015

Met de taxi naar asvaller toe. Een leuke winkelstraat om te shoppen met genoeg eet en drinkgelegenheden. Taxi 30,- heen en terug.

De bazaar bij het hotel heb je een hoop winkeltjes maar OPDRINGERIG.

Peter, 19-8-2015
Boek vooraf een transfer met een kleine auto/ busje. Heenreis 1,5 uur. Terug 1,15 uur over gedaan. Scheelt een hoop reistijd en je zit lekker alleen met je gezin.
Crissydehondt, 14-8-2015
als je er toch heen gaat zou ik de spa aanraden en van de weinige lichtpuntjes van onze vakantie

We hebben een aantal aanbieders voor Litore Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Sander, 11-8-2015
De lobbybar is gezellig, Busra, Halil en Tevrat leveren zeer goede service en zijn zeer vriendelijk! Ga eens eten in het Turkse restaurant, Mustaf zal je verrassen met zijn persoonlijke en zeer goede service, ook het Sushirestaurant is aan te bevelen, Ismail levert een fijne en goede service. Laat bij het ontbijt een omelet maken, de kok is gezellig en altijd in voor een praatje!
mavajoro, 4-8-2015

Het uitzicht van uit het zwembad is magnifique over de baai

hotel zijn niet helemaal klaar zijn naar onze mening iets te vroeg open gegaan

corrie van hemert, 16-6-2015
afdingen bij de haman loon zeker de moeite

Hanneke, 7-6-2015
Niet echt een tip, maar hou rekening met een transfer van bijna 2 uur! Ondanks dat we vanaf het vliegveld Gazipasa kwamen.. kleine tegenvaller..
Hanneke, 7-6-2015

Gebruik maken van de spa! Heerlijk.. ook een hamambehandeling met massage gehad. Was het geld waard!

Met de dolmus voor 2.50 naar Alanya! Leuker dan de bazaar in de buurt, wij vonden ze daar erg opdringerig!

Meiski, 4-6-2015
De Spa in het hotel is echt heerlijk, erg mooi en schoon en goede massages! De Bazaar verder op is ook gezellig om heen te gaan. Geen pinautomaat in de buurt dus of voldoende geld meenemen of pinnen bij de Bazaar.
Michel van gilse, 29-5-2015
Veel gasten uit Rusland, maar weinig cultuurverschil opgemerkt. De kamer was zeer ruim, gratis kluisje, overal gratis wifi. De hele dag door word je verwend door het personeel.