Aparthotel Lila

Meer aparthotelinfo

39 reviews over Aparthotel Lila

• 2017
    8Julio & Mary24-10-2017

Wij gaan zéker weer terug naar lila.

Je moet geem 5 sterren hotel verwachten. Prijs kwaliteit verhouding is zéér goed. Wij zijn 16 dagen naar hotel lila gweest. Aardige mensen goed service lekker eeten Goede zwembad en bar is altijd open. Van alle personeelsleden aleen jongere receptionist wat stug.

• Oude reviews

8Jeanine04-09-2015

Mooi hotel

Erg leuke vakantie gehad in het Lila aparthotel. Het complex is wat verouderd, vooral te zien aan de kleuren op de muur. Maar het is zeker een aanrader om heen te gaan. Het is schoon, mooi zwembad erbij, het eten is er lekker en zeker niet duur, de appartementen zijn ruim. Het ligt dicht bij het strand. Het personeel is vriendelijk en staan voor je klaar.

• 8Elly23-08-2015

Goede ligging

Goed: ligging, alles op loopafstand. Schoon, wel wat gedateerd, maar het is ook maar twee sterren ,waar voor je geld. Aardige mensen. Lekker zwembadje. Neem thee/vaatdoek mee. Handdoeken krijg je genoeg. Minder goed: sanitair is oud, maar wel schoon. Het 'keukentje' is goed voor een kop thee met een broodje, maar koken lijkt me niet zo handig op een twee pits elektra ding. Ontbijt bi Lila ia verhoudingsgewijs met prijzen in Alanya duur (7€ pp) en zou ik niet doen. Aanrader? Jawel, ik vond het, zeker gezien prijs kwaliteit/verhouding een goed appartement, niet klein. Je mag voor weinig geld geen mega luxe verwachten. Wij zijn niets tekort gekomen! Leuke en gezellige vakantie gehad. Airco moet je wel bijhuren voor vijf euro per dag.

Met oudere kinderen

• 6Park en Lee12-08-2015

Tja...Nors, oud en versleten, voldeed prima

Accommodatie: beetje oud, versleten, magertjes, krakkemikkig. Douche-straal is zwak, toilet is krakkemikkig, handdoeken met vlekken (je krijgt zonder problemen nieuwe), koelkast was uit de jaren 80 maar pruttelde nog op z'n best. Bedden lagen best goed, airco was een uitkomst (met 40 graden buiten). Je ziet wel dat de eigenaar erg aan gelegen is om maximaal de accommodatie middelen uit te nutten. Ligging is goed, wel wat lopen naar centrum. Weinig last van de buren, buurt of verkeer buiten. Schoonmaak is overigens dagelijks (dame is een zonnetje in huis) Personeel: komt nors over Advies: volgende keer opnieuw boeken? nee

• 5Marcel en Christy01-08-2015

Jammer

Aparthotel Lila is ons helaas nogal tegen gevallen. De 2 kamers die wij huurden waren ruim en werden goed schoon gemaakt, maar waren ook nodig aan onderhoud toe: losse stekkerdozen, een toilet dat heel slecht doorspoelde, een kookplaatje wat nauwelijks nog werkte. Beide koelkasten koelden nauwelijks en de draaiknoppen waren kapot. Eén van de koelkasten werd vervangen door die te ruilen met die van een andere kamer, waarna we er eentje hadden die zo hard koelde dat het fruit en de groenten kapot vroren. Het zwembad werd "schoon gemaakt" door er een grote hoeveelheid chloor in te gooien, maar verder niet (haren etc.). Het merendeel van het personeel was behoorlijk onvriendelijk en soms zelfs rond uit onbeschoft. We hebben ons erg verbaasd over de manier waarop verschillende hotelgasten werden behandeld. Jammer, want dat was niet nodig geweest. Wij hebben, met elkaar, een leuke vakantie gehad, maar zullen een andere keer niet weer voor dit hotel kiezen.

Met oudere kinderen

• 6Melissa en Anouk26-07-2015

twijfelaar

Het zwembad is een prima plek om af te koelen waar de parasols en ligbedjes gratis zijn. De schoonmaaksters komen elke dag langs. Zij maken je bed op, halen een dweil over de vloer, geven anderen, soms iets minder fris ruikende, handdoeken en halen je afval weg. Vliegen op Gasipasa is een aanrader, omdat je dan maar een transfer van maximaal een uur hebt. Echter zijn er ook minpunten. Wanneer u de mogelijkheid heeft om uw eigen kussen mee te nemen, neem deze dan mee. Kussens zijn namelijk erg hard en plat. De bedden zijn ook erg hard en liggen als een betonblok.De airco kost je 5 euro per dag, maar maakte de kamer wel koel. Zij zijn alleen niet blij als je deze heel de dag aan laat staan. Het douchegordijn is te kort en te ver van de douchebak, waardoor er een waterballet ontstaat. Centrum is 20 minuten lopen. Voor de mensen die het nachtleven op willen zoeken. ALLES SLUIT OM 03:00.Proppers zijn erg aanhankelijk en accepteren niet gauw nee.

Wij vinden het hotel geen 8 waard.

Met vrienden

• 8M van Schoot18-07-2015

Heerlijke plek voor een weekje

Goede ligging, rustige buurt, dichtbij strand en het drukke centrum is te lopen of met bus/taxi.Heerlijk strand.

Alleenreizend

• 6jeannet27-06-2015

misschien leuk voor 1 week/Nooit meer

wij zijn 4 weken geweest ,badkamer, douche met douchebak ,douche gordijnen hangen 10 cm buiten de douche bak en 10 te hoog dus als je ging douche heel de badkamervloer vol water,dus elke dag dweilen en glad ,je moest uitkijken dat je niet uitglijd Bedden aan vervanging toe,Kook plaatje kapot,geen afzuigkap. Wij zaten op de Tweede verdieping zwembadzijde , de hele vakantie last van riool stank. 1 positief punt was de schoonmaaksters maakten goed schoon en altijd vriendelijk,gaven ons i.p.v 2 badlakens er 4 om die buiten de douche bak te leggen zodat we niet konden vallen.

• 8Sonja01-09-2014

Heerlijke vakantie!

Appartement Lila ligt buiten het centrum van Alayna, het centrum is goed te bereiken zowel lopend als met de taxi voor 10 lira. App. was schoon iedere dag schone handdoeken , personeel was vriendelijk.

Anders

• 7Melvin/Mirjam22-06-2014

goed ,voor de prijs

zag er op foto veel mooier uit dan in het echt. vriendelijk mensen ,heel rustige omgeving er was niets voor onze kinder om ze te vermaken ,wij hadden geen goeie uitzicht.helaas hebben wij daar niet gegeten .uit eten was makelijker. kamers worden elke dag verschoon ,is wat gedateerd.wifi was wel geweldig gratis . ander keer zoeken wij een wat luxere apartement .

Met jonge kinderen

4 tips over Aparthotel Lila

• E & S, 25-09-2013

Fooitje op bed voor de schoonmaaksters en ze maken kunstwerken voor je !! Wij hadden kamer 103. Was ruim, en gewoon keurig. Wel veel zwerf katten op je balkon, maar wij houden van katten! Manavgat mooie waterval excursie en turkse Hamam is ook lekker! Ligbedjes en parasol op de strandjes zijn gratis, mits je iets besteld, al is het maar 1 drankje op ijsje. Pas op grote stenen in de zee. Alanya zeer levendig en gezellig! Je kunt shoppen tot je erbij neer valt! Geweldig ! Je wordt er hebberig van

• Jolanda, 01-11-2012
    • Eten bij Sefin Yeri, vriendelijk personeel en 24 uur per dag open. Hier eten de Turken zelf ook allemaal.
    • Kleding kopen bij de Safari Butik, die winkel wordt gerund door jonger en ouder personeel. En ze trekken je niet echt naar binnen zoals de andere winkels wel doen. Betere kwaliteit van kleding en een goede benadering naar de klanten.

• Anne, 14-10-2012

Als je het toeristische centrum wilt verlaten, kun je vanaf ongeveer 15 lira (7 euro) een scootertje huren. Zeker een aanrader om naar het oosten te rijden of langs de Dim rivier.

4 vragen over Aparthotel Lila

• nats786, 06-04-2015

lokale restaurantjes

Is het ontbijt een aanrader bij lila? twijfel daar nog een beetje over.. Wie kan mij helpen aan een paar leuke adressen van Turkse restaurants? het liefst origineel turks waar de lokale bevolking ook komt:)

• Loes, 04-09-2013

Ontbijt ( buffet?)

Wij hebben in Lila alleen logies geboekt, weet iemand of het mogelijk is ter plaatse ontbijt bij te boeken?

Sonja, 01-09-2014

Ja dat kan. Ik weet de prijs zo niet uit mijn hoofd.

• willems, 10-02-2012

kamer

wij gaan van de zomer naar lila en wij kan mij zegen welke kamer wij moeten pakken wij willen smorgen s zon en naar de middag schaad diew en als het kan wat uitzicht waar het saavonds wat te zien is in afwachting dank

je.willems, 01-11-2012

ik dank u voor het bericht maar wij zijn van de zomer er geweest en hebben een mooie kamer gekregen aan het zwembad dus het is voor ons geslaagd maar wij hebben daar vrienden zitten die naar het hotel zijn gaan kijken en zo doende.wij komen er 14 jaar in alanay maar kwaai kamer was het besten wat wij hebben gehad .nog maals bedank willems

Jolanda, 01-11-2012

Beste heer/mevrouw Willems, hier kan ik u geen antwoord op geven. Onze kamer zat boven het restaurant gedeelte en wij keken op de pingpongtafel. Verder kun je niet veel zien omdat het appartementencomplex omheind is door bomen en struiken.

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages