Appartement
7,8

23 reviews over Appartement Lavinia in het Nederlands

Ik raad dit hotel niet aan

sabina
14-1-2014

Ik vond het slapen op de slaapbank een hel. het was erg hard. en een kakkerlak en het was er niet goed schoon.

Personeel zat gewoon in werk tijd de cammen achter de balie.

het eten was redelijk.

Gereisd Anders in juli 2010

Een vakantie dat verpest is!!

andre
8-8-2013

Lelijk uitzicht het lijkt net een gevangenis. Personelen arrogant/zakelijk. Hotel heel vies waarvan heel veel dingen kappot waren. Een afgelegen buurt en ongezellig. Teveel betaald voor de prijs voor het app. Het is niet klantvriendelijk vooral het personeel niet en de eigenaar. Eten stelde niet veel voor, na 2e dag klagen zijn we naar een ander app/hotel (Angora) gebracht. Hier was het super leuk! Lavinia moet een voorbeeld van hun nemen dan kunnen ze het verschil zien. Daar hebben we het toch nog 4dagen gezellig gehad. De fotograaf heeft foto's laten maken met een slang maar dit hebben wij nooit meer gekregen ! Dus pas maar op.

Gereisd Anders in juli 2013

Super appartement

SP
27-8-2012

Super schoon en mooi appartement. Geen super luxe, maar wat je nodig hebt is goed. Elke dag wordt er schoongemaakt. Personeel super aardig. Goed en schoon zwembad plus een leuke bar. Eenvoudige kaart bij het restaurant maar wel goed. 250 meter van het strand (kiezel) en 15/20 min lopen van het centrum. 5min met de bus (€ 0,75). Al met al een super vakantie gehad in dit appartement.

Gereisd Met partner in Tue Aug 07 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch

D.Overdijk
18-9-2011

mooi appartementen complex. restaurant is goed, maar één van de obers dramt zo, dat hij alleen al daardoor nooit een afspraakje zal krijgen. Hij vindt zichzelf nogal sexy, geloof ik. Beneden is een werkelijk uitstekende massage- en kapsalon, pedicure en manicure. Als je jezelf eens wilt verwennen, moet je dat niet overslaan. De zee is vlakbij. Neem wel badschoentjes mee, want er liggen wat rotsen. Het strand is verder prima. Ook zijn er een aantal supermarktjes op de route naar het appartement.

Gereisd Alleenreizend in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit Nooit Weer !!

Wim
23-8-2011

Bezocht met 2 volw. en zoon van 13 jr. Karig ingericht App. met ongezellige verlichting. Luidruchtige Scandinaviers (nog erger dan Engelsen als ze dronken zijn) Barman Martin voornamelijk interesse in loslopende vrouwen. Geen gezellig complex. Strand wel vlakbij. Centrum 1/2 uur lopen. Kluisje en Internet duur. Eten in restaurant stelt weinig voor. Turkse avond NIET doen !!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

super mooi, netjes en schoon en kom al 7jr terug

robin rotterdam
6-2-2011

ik kom hier al zoveel jaren en ieder jaar gaan ze erop vooruit vorig jaar 4 sterren dit jaar als doel 5 sterren. personeel is vriendelijk helpen je, leuk klein winkeltje in het hotel ideaal voor kleine boodschappen als water brood etc etc. verder wordt het appartement als je wil iedere dag schoon gemaakt, moet je het kaartje aan de deur hangen, en als je een klein fooitje van 1-2-3 euro neerlegt worden je bedden en linnnengoed extra verschoont, nachtpon mooi opgevouwen en de afwas gedaan. verder is het er heerlijk vertoeven vooral vanaf dfe 3 en4e verdieping. ik raad mensen ook aan om te bellen dat je kamer aan de straatzijde wilt, scheelt hoop muziek en geschreeuw vanaf het zwembad en smiddags lekker koel. enige nadeel is de absurd hoge prijs voor internet met je laptop, maar hier zou verandering in komen, eten is redelijk tot goed. maar eet lekker buiten de deur. enige minpuntje is dat een biertje 1,5 zoveel kost dan aan de boulevard wel jammer zo verliezen ze klanten, verder toppie!

Gereisd Met vrienden in september 2010

prijs- kwaliteit ok

H. Kesseleer
19-8-2010

Appartement is niet luxe maar wordt elke dag keurig schoon gemaakt. personeel is super vriendelijk, ze doen er alles aan om het naar je zin te maken. Zwembad met voldoende ligstoelen en zeer schoon. Regelmatig turkse avonden en live muziek. Gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel ok. Turkije never again!

rosii87
9-8-2010

Het hotel is wel o.k. Let wel op wat je precies geboekt hebt, dus een appartement of een studio. Verder voor stelletjes: LET OP: De fotograaf in het hotel is een oplichter! Wij zijn zo stom geweest om foto's bij hem te laten maken. Het heeft ons een kapitaal gekost en de kwaliteit is niet super. Hij vertelt je dat het gratis is en dat je daarna wat foto's uitkiest. Hij maakt er zo veel dat je 1/3e uitkiest. Vervolgens betaal je het aantal aan foto's x 10. Dus heb je 10 foto's, dan betaal je er 100 lire voor. Wij hadden 70 foto's. Uiteraard hadden we zoveel geld niet en hebben heel wat af kunnen dingen. Met pijn in ons hart..

Gereisd Met partner in augustus 2010

mooi gezellig

Jaylinn
12-4-2010

Het is een gezellig app. aan het oost strand. leuke receptie en personeel heel vriendelijk. kamers zijn schoon. er is ook een klein winkeltje aanwezig maar in de buurt ook grote supermarkten.

Gereisd Met vrienden in Wed Apr 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

simpel

wendy
25-8-2009

Dit is een gewoon klein app complex in een hotel,waar ook niks van luxe aanzit. Het eten is iedere dag hetzelfde.t ontbijt is slecht. Personeel is echt SUPER!! Slechte bedden,maar wel vaak nieuwe handdoeken en vaak gepoetst. Ligt 300mtr van het (voornamelijk rotsen en stenen) strand. Als je niet veel wensen hebt kun je hier goed vertoeven. We hebben ons goed vermaakt,maar ga hier niet meer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lavinia in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lavinia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.