Aparthotel Kleopatra Tower

• Animatie
Meer aparthotelinfo

12 reviews over Aparthotel Kleopatra Tower

• 4WM05-08-2015

Alanya: een mooie ervaring, appartement was basic

Aparthotel Kleopatra Tower was een aparte ervaring. De kamer is basic, zonder airco is het in de zomer echt niet uit te houden. Als je met de intentie komt om soms wat zelf te koken wordt het wat lastig. Het keukentje bestaat uit een camping gasstelletje en je moet koken met een kaasschaaf. Glazen, borden en bestek erg beperkt, hebben zelf bijgekocht (kost geen drol). De medewerkers van hotel die in het restaurant werken vragen je oren van de kop: 'blijf je eten?',"wil je wat drinken?" "waar ga je heen?" en dat je hele vakantie door. Voor jongeren is het super dat als je gaat stappen, je sleutel van je appartement achter kan laten bij de receptie. Een flesje water van jezelf bij het zwembad wordt niet gewaardeerd. Het balkon is erg klein, voor 4 personen was het een soort Tetris om met z'n allen op het balkon te kunnen zitten. Aan de achterkant van het hotel zit een hele goeie Hamam, niet te toeristisch + dat het echt je geld waard is.

Met vrienden

• 2Naima28-06-2013

Zo slecht

Ik ben met mijn partner voor 12 dagen daar geweest. Zo slechte ervaring hebben we nooit in al onze vakanties gehad. De mederwerkers waren onvriendelijk.

• 8Martin van Middelkoop25-08-2012

Ruime en schone kamers, vriendelijk personeel

We waren met 2 volwassenen en 4 kinderen van 12 tot 20 jaar, en hadden 2 kamers op de 7e verdieping. De kamers zijn heerlijk ruim, elke dag wordt schoongemaakt, beddengoed en handdoeken 2-3 keer per week gewisseld. Zwembad is ruim genoeg, het eten en de show waren wat minder, dat kan je beter laten. De airco was prijzig: 7 Euro /nacht/kamer.

Koken hebben we niet gedaan, de uitrusting daarvoor was ook een beetje weinig. Maar we hebben ongeveer de helft van de avonden heerlijk gegeten aan de overkant van de straat. Daar kon je onder de bananen- en sinaasappel-bomen eten, met grote ventilatoren voor verkoepling. Het Turks brood met smeersels was het beste dat we ooit hebben gehad, heerlijk vers, direct uit de oven op tafel. De bediening is niet opdringerig maar zeer attent en aardig, de prijs is ook prima. We waren meestal 20 tot 25 lira per persoon kwijt inclusief een glas heerlijk vers geperst sinaasappelsap.

Wij waren de enige Nederlanders, dus niet allemaal tegelijk komen nu! :-)

• 8Nienke en Leonie02-09-2011

Prima appartement

Laatste week van augustus in Kleopatra Tower geweest, prima appartement, helaas hadden wij een beetje klein balkon, maar daar zit je eigenlijk niet eens veel. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, schoonmaaksters ook prima (leg een paar lira op je kussen als fooitje, wordt erg gewaardeerd). Brood koop je in het winkeltje naast het appartement, 0,7 lira (euro 0,35), verder kun je daar ook je water etc. kopen, aardig mannetje zit daar. Ongeveer 10 minuutjes lopen naar het strand, best wel te doen. Naar het centrum namen we meestal de bus, dan ben je er in een paar minuten. Meestal liepen we naar de Attaturkcadde (grote hoofdstraat bij strand) en daar namen we de bus, het kan ook voor het appartement maar de bus komt daar iets minder frequent. We hebben een boottrip en jeepsafari gemaakt, beiden bij een lokale operator geboekt. Prima allemaal en een stuk voordeliger dan bij de reisorganisatie. Alanya is "the best place to be" voor ons.

• 6marielle14-08-2010

aantrekkelijke prijs, maar steld niet zo veel voor

wij zijn in mei 2010 een weekje naar dit hotel geweest. prijs is aantrekkelijk maar je moet er niet veel van verwachten natuurlijk. eten steld niks of weinig voor kamers zijn matig ingericht en wat poezelig. schoonmakers komen je kamer schoonmaken terwijl je nog ligt te slapen, dwijlen gewoon om je bed heen. personeel wil met je naar bed. voor de rest een hele leuke vakantie gehad maar niet mede dit hotel. groetjes marielle en frieda

• 8Marcel, Yvonne, Kevin en Amber Joy09-08-2010

Zeer tevreden

Kleinschalig hotel met persoonlijke aandacht voor de gasten. We hadden een prachtig appartement op de bovenste verdieping, soort penthouse idee. Met een enorm groot terras waarbij je een gigantisch uitzicht hebt over heel Alanya. Schitterend. Het personeel is uiterst vriendelijk. Barpersoneel was voor ons een soort familie, met Yalcin, Gino en Mehmet kregen we een bijzondere band. We hebben veel plezier gehad in Kleopatra Tower. Enige minpunt was de enorme hitte in de 2e week van onze vakantie. Dus als je van een kleinschalig hotel houdt met persoonlijke aandacht, dan is dit hotel zeker een aanrader! Het zwembad, is groot genoeg, lekker rustig en heerlijk schoon zwemwater, super!! Kleopatra Tower Hotel we love you!!!

• 7Agnes13-02-2010

prima!

Mooi ruim en schoon appartement en een perfecte ligging! Super vriendelijke manager! (Hakan) Enigste minpuntje waren de harde bedden.

• 8Fam kalisvaart14-06-2009

Prachtig apartement

Voor de eerste keer in Kleopatra tower wat een mooi apartement is dit. Vriendelijk personeel en hele goede service,als je wat nodig had of er was iets kapot dan werd dit zo snel mogelijk gerepareerd of verzorgd. De ligging van dit appartement vonden wij ook goed centraal.Mooi zwembad niet groot met veel lig stoelen. Een min punt waarom liggen veel mensen hun badlaken al uren van te voren op hun ligbed en komen dan soms pas in de middag naar het zwembad.(dit zijn vooral de nederlanders die dit doen ) Wij zaten 7 hoog en hadden dus een prachtig uitzicht over heel Alanya. In september hopen wij weer naar alanya te gaan en als de prijs ons aanstaat gaan wij zeker weer naar dit apartement toe. Wij vinden dit apartement een aanrader.

• 8Kim23-05-2008

Prima app complex met een ideale ligging in het centrum. Hierdoor wel wat drukker. Het ligt aan een rotonde. Er is een klein zwembad met ligbedden. De appartementen zijn echt heel ruim en heel netjes ingericht. Perfect als je niet in zo'n groot All in hotel wilt verblijven, maar gewoon zelf lekker alles wilt doen.

Met vrienden

1 tip over Aparthotel Kleopatra Tower

• Martin van Middelkoop, 25-08-2012

Doe vooral ook een jeepsafari en ga naar de Dim Cay rivier in de bergen, erg leuk en gezellig! En we hebben een 3-daagse tour naar Capadocië gedaan; inclusief overnachting en avondeten 50 Euro p.p. Het is een lange rit met een aantal verkoopshows en geen fantastisch eten om de lage prijs te compenseren. Maar het gebied is ZO MOOI daar! Ook een avondje samen met een Turkse familie doorgebracht, en het is verder ook net een stukje minder toeristisch. We gaan vast nog een keer naar Capadocië.

1 vraag over Aparthotel Kleopatra Tower

• Biep, 27-12-2012

Hebben ze hier ook Wifi en kan je daar gratis gebruik van maken?

Groetjes Bianca.

theo_mdollekens, 16-01-2013

er is draadloos internet maar weet niet of dat ook voor de kamer geldt

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats