Aparthotel Kleopatra Royal Palm

Aparthotel Kleopatra Royal Palmsterstersterster

3Onvoldoende

Turkije, Mediterraan, Alanya

3Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Kleopatra Royal Palm voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

Meer aparthotel info
Tonen op kaart

129 reviews over Aparthotel Kleopatra Royal Palm

• 9Susanne & Marco01-08-2008

wij vonden het hotel erg mooi en de liging goed!

13 juli T/M 23 juli 2008
    Wij vonden dit echt een mooi hotel en schoon. kamer ruim goed bed badkamer ruim + balkon ook ruim aleen 1 min puntje was dat de gasten de hotelkamerdeur zo hard dicht gooien en op de gangen gehoorig is ma ja de rest is goed! wij vinden wel dat dit hotel echt een gezinshotel is er waren echt veel gezinen , maar veder zijn de mensen van het hotel erg vriendelijk, (wij haden all inclusive) eten (warm) erg goed elke dag anders, wat het drinken betreft niks aan temerken zo als wat (frank & marina zijden) soep was gewoon warm of hun gingen zo laat eten?dat het zo koud was?zwembad betreft klopt gaat vroeg dicht ma ja je kan altijd de zee nog in gaan dat is zo ong 50meter van het hotel, om de dag word er activiteiten gehouden s'avonds erg leuk! wij hebben ook nog 2 excursie gedaan via onze tourplan dat was malagrat, echt een aanrader en alanya tour ook echt leuk! wat ook leuk is de markt in alanya dat is op dinsdag,verder is dit hotel een aanrader zie ook fotos?

Gereisd met partner in juli 2006

• 5Frank & Marina Antonis22-07-2008

grote teleurstelling

Met het hele gezin (7 personen) op vakantie naar Turkije, vol verwachting. Hele grote teleurstelling, het eten is altijd koud, zelfs de soep !! De Frisdrank is warm, na 17:30 uur niet meer in het zwembad bij 45 graden en om 23:00 uur de bar dicht of je moet grof bijbetalen. Een lichtpuntje is dat het personeel gezellig en goed werkten. Het strand was vlakbij, beachnummer 19 hoorde bij het hotel maar je moest er wel betalen voor een ligbed en als je iets wilde drinken moest je ook weer grof betalen, hoezo all inclusief. Dit is veruit de slechtste ervaring en het hotel is zijn niet waard. Onze kinderen zijn in de leeftijd van 17 tot 21 jaar. Een aanrader is de haman in het hotel. 22 juli 2008

Gereisd met familie in juli 2008

• 8fanneke17-07-2008

ik ben naar dit hotel gegaan toen het net 2 weken geopend was. dit was in 2004. we gaan a.s. 1 augustus voor 2 weken terug. ben ontzettend benieuwd of er veel veranderd is in de afgelopen jaren. wel leuk om hier andere reacties te lezen. ik zal zeker na terugkomst mijn 2e reactie geven! mijn eerste ervaring met dit hotel is in ieder geval perfect. mooi hotel, goede ligging, aan het strand en het personeel was op en top! ze hebben mij destijds gevraagd om me te mogen fotograferen voor hun brochure. wel erg grappig om mezelf nu terug te zien op de foto's van het hotel. (zie foto hotelkamer, ik zit op het bed! hahaha).

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 1Kappé17-07-2008

hoe durft touroperator dit aan te bieden

van 17 - 6 tot 01-07 in dit hotel verbleven. wat een ongeorganiseerde tering zooi is dit hotel. bij aankomst in hotel kreeg ik een kamer toegewezen naast het peuterzwembad ( smorgens 10 uur gillende kinkeren ) gevraagd voor een ander niet gekregen. gelukkig eerste week leuke buren twee hagennezen !!! verder oook nog andere leuke mensen leren kennen in het hotel . elke avond na het eten maar buiten het hotel gegaan aangezien hier toch nik te beleven was. ook leuke mensen onmoet in alanya zlef :p nou dit hotel mag worden ingeschaald in een 2 ster hotel !!!! mensen wees gewaarschuwd

Alleen gereisd in juni 2007

• 8arie kalkman28-04-2008

ik ben hier eind maart begin april 2007 hier geweest en goed bevallen , kamer aan de voorkant gevraagt zodat je op balkon zowel zee en bergzicht had , wel vrij drukke doorgaande straat met zon tot 13 uur op balkon , vriendelijk personeel en goed ontbijt en diner zeker voor 4 sterren , verder dicht bij strand (100m) alleen een minpunt het is zeer gehorig op de kamer. verder totaal geen muziek of iest dergelijks in de avond , daarvoor moet je je hotel uit

Alleen gereisd in april 2008

• 6C.M. van den Berg16-10-2007

Ze zijn wel aan het zeuren om all-in te nemen. het hotel ligt wel dichtbij het strand en daar hebben ze ook een mooi en leuk stukje prive strand. Verder is het personeel aardig.

• 8A.L.Glaser06-10-2007

Wij zijn van 18sept tot 2oct.daar geweest en het was er erg leuk .de obers waren allemaal even vriendelijk en het eten was goed gevarieerd voor elk wat wils het is tenslotte Turkye en geen 4 sterren in nederland je moet je eigen aanpassen aan het land.Wij zaten trouwens in RoyalPalm suitte maar dat wordt nergens vernoemd wel een beetje raar.je kunt er goed vertoeven strand dicht bij en daar vliegen ze ook voor je Sander en Riet

• 8reshma03-10-2007

prima hotel voor 8 dagen .Dicht bij het strand en 15tot 20 min lopen van het centrum van alanya. prima te doen dus .Schoon hotel kamers zijn mooi het eten ja ,je bent in turkije dus aanpasssen. voor derest goed dus . van 25sept t/m 2 okt.

• 8ronald en joyce30-09-2007

we hadden er meer van verwacht.bij de receptie deden ze al geen moeite om je te begrijpen. ze spraken erg slecht engels. bij het hotel was geen pinautomaat in de buurt dus dat was erg handig. de kamer was wel mooi met 2 balkons en een hoop ruimte. weinig ligbedden bij het zwembad.je hoeft geen all in te nemen want je kon ook gewoon drinken halen zonder polsbandje. voor het eten hoef je het ook niet te doen,want dat was ook niet al te best.wel lekker dicht bij het strand waar je voor wat geld een ligbed kunt huren.dit was onze eerste keer in turkije en voorlopig ook de laatste keer. volgend jaar maar weer lekker naar italie of spanje

Gereisd met partner in september 2007

• 8Manfred22-09-2007

In de tweede week van september ben ik samen met mijn vriendin all-inclusive gegaan. Bij aankomst kregen wij een kamer, maar eenmaal op de kamer aangekomen bleek daar geen balkon te zijn. Ik terug naar de receptie. Daar kon ik de volgende dag ruilen. De vervangende kamer was een appartement en goed uitgerust. ( zonder meerprijs ) Het eten was ook goed te noemen. Veel variatie en iedere dag lekker. Ook het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Al met al een echte aanrader.

Gereisd met partner in september 2007

0 tips over Aparthotel Kleopatra Royal Palm

1 vraag over Aparthotel Kleopatra Royal Palm

• joke, 22-10-2012

wie weet

zijn de bedjes en parasols op het strand gratis?

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch
    • RokenToegestaan
    • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
    • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
    • Privé strandAanwezig
    • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras