Aparthotel Kleopatra Royal Palm

Aparthotel Kleopatra Royal Palmsterstersterster

3Onvoldoende

Turkije, Mediterraan, Alanya

3Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Kleopatra Royal Palm voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

Tonen op kaart

129 reviews over Aparthotel Kleopatra Royal Palm

• 7W. Poldervaart08-09-2009

Slechte Slaapgelegenheid

Kamers goed. Bedden redelijk maar de slaapgelegenheid in de kamers is """"ZEER SLECHT""!! alleen goed voor kinderen de fateuil is 70cm br en 175cm lang de leuningen kunnen ook niet naar beneden, het is geen doen om als volwassene daar lang op te slapen. We zijn 8 weken geweest en hebben om een matras in de kamer gevraag maar kregen die niet. Wij hadden voor 3 volwassene geboekt.

Gereisd met oudere kinderen in september 2009

• 9muis25-07-2009

Gezellig famillie Hotel

Royal Palm is een gezellig goed hotel waar niets mis mee is. Door een gesprek aan te gaan met de eigenaar, blijkt dat ze in 2008 een erg slecht jaar hebben gehad. Dit jaar met nieuw personeel en een andere kijk, maar wel dezelfde regels. Eten was goed met veel keus en variatie, kamers zijn schoon. Prijs/kwaliteit is gewoon goed. Personeel doet goed hun best in alle talen en zijn altijd erg behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 7fem31-05-2009

goed hotel

goed hotel, wel wat min puntjes; ver van het centrum, op veel sites staat 1 km maar dat klopt niet, ruim 40 minuten lopen. wij zaten op begane grond, erg gehorig en veel lawaai van restaurant! weet niet of dit op andere verdiepingen ook zo goed te horen is, maar op begane grond is er veel overlast van het restaurant. verder een prima hotel.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 7Verhaegh18-03-2009

Niks mis mee

In april/mei 2008 daar geweest. Geen noemenswaardige klachten. Het hotel en het gevarieerde eten was prima voor die prijs.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2009

• 2Vanes en Er06-03-2009

VRESELIJK !!!!!!!!!!

Wat een hel zijn hier vorig jaar geweest en schrijf toch nog omdat we het toch belangrijk vinden deze beoordelingen door deze ervaring zijn we op zoover gaan kijken.all inclusive 4 sterren dat ze het durven.onvriendelijk onbeschoft personeel zelfs op het strand waar je ook nog voor alles moet betalen eten elke dag hetzelfde.bijna elke avond zijn we uit eten geweest echt een belachelijk hotel.dit NOOOOOOIT MEER!!!!!!!!!

Gereisd met partner in juli 2007

• 6peteren rika08-09-2008

dit nooit meer

we zijn op 3-09-2008 terug gekomen uit dit hotel vriendelijk personeel goede ligging moest betalen voor strand tent van hun zelf we hebben een kaart voor een week genomen met 30% korting maar je moest wel betalen voor je drankjes belachelijk omdat je allinn heb geboekt de glazen bij de bar voor limonade en andere drankjes waren uit de vaatwasser gekomen ze waren nog vies en zeer warm zeer slecht voor je gezondheid het ergste was het eten was bijna koud totaal geen vlees gehad aleen kebab steeds het zelfde eten belachelijk heb voedsel vergiftiging opgelopen kamers zeer gehorig twee zeer kliene zwembaden waar men smorgens al handoeken neer legden en dan gingen winkelen moet verboden worden niet heen gaan slecht voor je gezondheid kamers waren zeer gehorig dit hotel is toe aan een voedsel keuring

Gereisd met familie in september 2008

• 3Rens17-08-2008

wat een waardeloos hotel!

Wij zijn met 2 personen van 1-8 t/m 11-8 in het hotel geweest, en het is ons vies tegengevallen! Eten was niet lekker, all inclusive wilt niks zeggen, en het vermaak was ook ver te zoeken! Ook op hun zogenaamde prive strand kon voor alles vet betaald worden. Zelfs de ligbedjes waren niet gratis! Aan het zwembad moet je ook niet zijn, ze hebben per 1000 gasten ong. 50 ligbedjes. All inclusive is tot 23.00 s'avonds, tot dan is het dan ook een dooie boel, maar daarna weten ze het wel inneens gezellig te maken. Laat je ook zeker niet verleiden door de drie barren die er zijn, er is er toch maar een in gebruik en daar staan geeneens barkrukken aan! Als wij dit allemaal geweten hadden, zouden we eerder half pension genomen hebben. Dan heb je eigenlijk hetzelfde voor een eerlijkere prijs!

Rens en Nienke

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7Genieter van Royal Palm12-08-2008

Goed hotel voor de prijs die je ervoor betaald

We zijn net twee dagen terug van een vakantie in van twee weken in het royal palm. Wij hebben een echte supervakantie gehad. We hebben twee kleine kindjes en bij het inchecken kregen we (zonder bijbetaling) een familiekamer, echt ideaal. De kamer was superschoon en werd iedere dag schoongemaakt en het bed wordt mooi versierd. De obers waren ontzettend lief en aardig en deden echt hun best om het je naar de zin te maken. Ook het vermaak in het hotel was goed. Dat het zwembad om half zes dichtging hebben we voor lief genomen, want we wilden bij het diner ook een lekker tafeltje buiten, dus dan moet je niet klagen. Wat het eten betreft kan het beter, maar je kan ook niet anders verwachten als je kijkt hoe weinig je voor dit hotel betaald. Wij vonden de dit hotel voor deze prijs echt Super!!!!

Gereisd met familie in augustus 2008

• 6miranda11-08-2008

29-7 tot 9-8 2008

wat een waardeloos hotel ben al twee keer in alanya geweest gelukkig konden we de weg, all inn is geen spraken van , onvriedelijk personeel, eten wat je de oren uit komt vaak buiten het hotel gaan eten tot 11 uur krijg je maar drinken en betaal je voor het drinken krijg je niet eens coca cola, heel erg gehorige kamers als je na 19.00 gaat douche heb je geen warm water meer, heel veel stroomuitval,kamers wat slecht gepoets werden, voor mij nooit meer het enige pluspunt is dat het vlak aan zee ligt maar daar moet je voor alles betalen en grof

Gereisd met familie in augustus 2006

• 6rozano10-08-2008

gewoon een slecht hotel

dit is echt een slecht hotel de mensen onvriendelijk het drinken louw en niet te drinken zoo vies krijg je van die aanmaak drankjes met veel te veel water en opzich all inclusive is het ook niet te nomen voor alles moet je betalen en na 6uur mocht je niet meer in het zwembad en het eten was afschuwelijk ik had me alleen vermaakt met de tafeltennis en in de avond is er ook niks te doen gaah maar niet naar dit hotel

Gereisd in augustus 2008

0 tips over Aparthotel Kleopatra Royal Palm

1 vraag over Aparthotel Kleopatra Royal Palm

• joke, 22-10-2012

wie weet

zijn de bedjes en parasols op het strand gratis?

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch
    • RokenToegestaan
    • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
    • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
    • Privé strandAanwezig
    • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras