Aparthotel Kleopatra Royal Palm

Aparthotel Kleopatra Royal Palmsterstersterster

3Onvoldoende

Turkije, Mediterraan, Alanya

3Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Kleopatra Royal Palm voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

Meer aparthotel info

129 reviews over Aparthotel Kleopatra Royal Palm

• 2Gianni31-03-2019

Nooit meer

Wij komen nooit meer !!! Alles is hier slecht snap niet hoe ze aan hun 4 sterren komen . Eerst nachtje op kinderbed geslapen. Volgende dag aan de receptie gemeld , hebben ze vieze matrassen uit de kelder gebracht. Eten is hier ook alle dagen zelfde.. ons zien ze er nooit meer

Gereisd met vrienden in september 2018

• 8erekevanmil06-08-2012

prima hotel

Zojuist thuis, prima vakantie gehad,ligging helemaal ok. Personeel doet er veel aan om mensen naar de zin te maken.Eten vond ik prima. Kamers waren perfect schoon. Voordeel geen schreeuwende hotelbezoekers, mensen van alle leeftijden. Hotel is wel heel gehorig. We hadden een familie kamer, bedden in slaapkamer waren goed, maar uitklapbare slaapstoelen in woongedeelte was minder, erg hard en klein voor een volwassene.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8claudia22-07-2011

heerlijke vakantie gehad

we zijn hier begin juli geweest en hebben een heerlijke vakantie gehad. het hotel en de kamers zijn erg netjes. het strand is heel dichtbij en het centrum is goed te bereiken met de bus. het eten en de service in het hotel waren erg goed. zou zo weer terug gaan!

Gereisd met partner in juli 2011

• 8Linda en Ashley16-05-2011

leuk hotel

Goede ligging, direct bij het strand. Super aardig personeel. Dichtbij het centrum te bereiken met de dolmus of een half uurtje lopen. Super leuk uitgaan in alanya centrum, met bus vanuit hotel wordt je gebracht en gehaald. Eten is oke, wel vaak lauw.

Gereisd met vrienden in april 2011

• 6desireetjuh06-02-2011

nooit meer

wij waren er in 2007 misschien dat het nu veranderd is maar wij werder in een achteraf kamertje gestopt. aan het strand alles betalen wij zijn bij het strand van het hotel ernaast gaan liggen dat was 10 keer beter en het eten was ook een verschrikking. nooit meer !!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2007

• 8ine vonder08-09-2010

Een goede plek voor een vakantie van 8 dagen

08-09-2010: Wij zijn nu 1 dag terug in Holland. Ik ben samen met mijn man geweest. Zoals de reisgids het heeft beschreven, dat is waar. Dicht bij het strand (50 m). Zeer schoon. Het personeel in het hotel zijn zeer vriendelijk en beleeft. Wij hebben in het hotel Hamam gedaan. Dit is echt een aanrader. Yasar spreekt vrij goed nederlands. Het eten is goed en gevarieerd. De kamer is goed en wordt elke dag schoongemaakt en elke dag frisse handdoeken. Met de bus ben je zo in Alanya stad. Er wordt 2x in de week iets georganiseerd. Er was een turkse avond en een folklore avond.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 0Ayse05-08-2010

NIET DOEN !!!!

Ik ben pas een week terug, en geloof me ik vond het niks .. voordat ik ging had ik ook deze opmerkingen gelezen maar ik dacht dat het nog wel mee zou vallen maar geloof me NIET DOEN..

eten is super slecht (tijdens eten wordt je bord zomaar uit je handen getrokken) personeel zeer irritant en onvriendelijk (lacht nooit) er staat dat de centrum op loopafstand is van 1 km .. jaa klopt maaaaaarrrr vergis je niet de winkelcentrum is ong 4 KM verderop dus dat is heeel wat lopen.. Je moet 's ochtens om 7 uur opstaan als je een ligbed aan de zwembad wilt .. want je hebt er maar 10 stuks ofso..

EN LET ER GOED OP WANT ER ZIJN EEN PAAR KLEOPATRA'S .. het kan zo zijn dat ze je zomaar overboeken naar een andere kleopatra want dat was bij ons ook t geval ..

Dus als je nog de mogelijkheid hebt verander je reis

Gereisd met partner in juli 2010

• 10Jaylinn12-04-2010

prima hotel

echt een leuk hotel met nederlands sprekend receptie en eten is lekker het strand is aan de overkant en het centrum is te lopen 10 minuten. als je doorloopt en niet iedereen gedag zegt.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

• 7fam. kwint19-02-2010

prijs kwaliteit prima

Wij zijn hier 5 dagen geweest in feb. 2010, prijs kwaliteit was prima. Gevlogen met sky airlines was ook goed. Voor deze tijdsduur was dit hotel oke. Personeel erg vriendelijk, kamers in orde. Ligging perfect, op ongeveer 1 km van het hotel begint het centrum (winkeltjes etc, voor bij de bazaar en de haven(met nog meer winkeltjes) te komen, moet je inderdaad iets verder doorstappen, maar dit is heel goed te voet te doen. Minpuntje aan dit hotel was het eten. Ontbijt was best slecht, er werd niets bijgevuld, en het avondeten was elke keer lauw /koud (wel doorgegeven maar bleef hetzelfde), de smaak was eigenlijk wel prima, maar had echt warmer gemogen. Alanya een ideaal plaatsje om te shoppen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

• 8Dennis31-10-2009

Zeer zeker voor herhaling vatbaar

-Goede ligging, alles snel te bereiken met de dolmus. -Voldoende gevarieerd eten, iedere avond werd er wel iets door een van de koks klaargemaakt tijdens het eten. (zoals pannenkoeken, vissoorten, kip en lamsvlees, turkse oliebollen etc.) -Erg vriendelijk personeel (ze houden graag persoonlijk contact met je tijden het verblijf)

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2009

0 tips over Aparthotel Kleopatra Royal Palm

1 vraag over Aparthotel Kleopatra Royal Palm

• joke, 22-10-2012

wie weet

zijn de bedjes en parasols op het strand gratis?

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch
      • RokenToegestaan
      • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
      • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
      • Privé strandAanwezig
      • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras