Hotel Kleopatra Life

52 reviews over Hotel Kleopatra Life in het Nederlands

geweldige locatie

luik0086
20-10-2012

Dit hotel maakt nieuwe regels op het moment dat het hun uitkomt. Op een folder in de hotelkamer staat als uw handdoek vuil is leg het dan op de badkamervloer en wij zullen deze vervangen door een schone. Nou mooi niet ze vouwen ze gewoon weer op en leggen ze netjes weer op je bed. toen wij daar over gingen klagen zei de man aan de receptie dat het hotel maar 1 x in de 3 dagen de handdoeken verwisseld .Wij konden wel elke dag schone handdoeken krijgen maar dat kost 15 euro. dat hebben we dan maar betaald. de kamer is echt mini je moet de koffers boven op de kast leggen want anders plaats is er niet,zitten kun je alleen op bed,die alleen als je het vraagt 1x per week wordt verschoond. Het eten is verre van lekker en dessert is pruimen of appel.De man die 's nachts achter de receptie staat is een schat en wil echt in alle opzichten helpen,de baas wil ook wel maar heeft geen idee wat er in zijn hotel aan de hand is.De twee kelners zijn erg behulpzaam en de jongens aan het strand ook.

Gereisd Met partner in september 2012

niet slecht voor 3 sterren

M.Bongaarts
12-10-2010

Mijn vriendin en ik zijn hier 12 dagen geweest kan niet zeggen dat het slecht was, de schoonmaak was echt met de franse slag,als de voordeur en de balkon deur openstond zag je zo de stofwolken onder het bed vandaan vliegen zo de gang op. het grote nadeel was dat je met je badlaken en kleine handdoek 3 dagen moest doen ,dat vind je nergens op de site vermeld anders kan je er rekening mee houden en extra handoeken meenemen van thuis.het eten was elke dag hetzelfde,wel voldoende maar geen variatie personeel was vriendelijk, aan de receptie weinig behulpzaam.ook de kamers zijn erg klein,weinig opbergruimte,satelite tv maar geen BVN.wij vinden het prettig om het nieuws uit holland te zien.

Gereisd Met vrienden in Wed Sep 29 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een geweldig hotel!

Roel
10-5-2010

Wij hebben 2 weken in dit hotel gelogeerd (tussen 22-04 t/m 06-05-2010).Alles was perfect. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.Het ligt direct aan het mooie kleoptra-strand. Eten was lekker en het personeel is ontzettend vriendelijk, onze kamer werd iedere dag schoongemaakt. Kortom dit hotel is zeker aan te raden! Fijne vakantie allemaal!

Gereisd Met partner in mei 2010

Het was geweldig!

Bossink
7-5-2010

Wij hebben een geweldige vakantie op Hotel Kleopatra Life Hotel gehad.Alles was perfect.Wij zullen nog een keer daar willen blijven.

Gereisd Met partner in Fri Apr 23 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Ik ben niet tevreden over dit hotel, behalve over de en de

kelly
16-5-2008

Ik ben niet tevreden over dit hotel, behalve over de schoonmaak en de ligging (aan het strand). Eten zou ik hier niet doen, maar je kunt overal in de buurt eten. Ik verblijf meestal in 3 sterren hotels, maar dit kan toch wel beter!

Gereisd Met partner in mei 2008
2007

Hebben 8 dagen hier gelogeerd en is ondanks de vaak goed

Bart Nardi
14-3-2007

Hebben 8 dagen hier gelogeerd en is ondanks de vaak negatieve berichten goed bevallen. In Turkije eet je turks, inderdaad na een aantal dagen wordt het eten wel eentonig

Gereisd Anders in maart 2007

2006

Nou mensen, het hotel is zo goed dat zelfs sommige geen

JANNEKE
8-7-2006

Nou mensen, het hotel is zo goed dat zelfs sommige Touroperators geen zaken meer doet met dit hotel. De gasten die nu komen worden meteen in andere hotels geplaatst. Dit zegt echt genoeg, zou ik zo denken. Heel terecht overigens.

Gereisd Anders in Sat Jul 08 2006 12:03:42 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

8/6/6-20/6/6 Wij hebben voordat we op vakantie gingen,de

Astrid
25-6-2006

8/6/6-20/6/6 Wij hebben voordat we op vakantie gingen,de beoordelingen op deze site gelezen over Kleopatra life,en waren erg geschrokken.Dit blijkt dus ONZIN!! Het personeel was vriendelijk,de kamer was uitstekend en geen van de gasten heeft tijdends ons verblijf daar voedselvergiftiging gehad.Alhoewel het eten wat eentonig was,maar absoluut niet verkeerd!De mensen die dit hebben opgeschreven kunnen beter naar een 5* hotel gaan en vooral veel patat meenemen,want die lui zijn blijkbaar niets gewend! Mijn kamer werd elke dag schoongemaakt, alleen als je nog ligt te maffen tot 1en komen ze niet je kamer schoonmaken nee.Het strand ligt pal aan de andere kant van de weg,alleen voor het centrum zou ik wel een busje aanraden.Wij hebben hier in ieder geval een heerlijke tijd gehad,en al is het zwembad klein,je hebt toch een prachtige zee??

Gereisd Anders in juni 2006

nee, voor de prijs, kun je beter wat andre zoeken

merel
22-6-2006

nee, voor de prijs, kun je beter wat andre zoeken.zewker meer die vinden voor de prijs kamers redelijk goed ,eten slecht , zwembad zeer klein en bekrompen ingebouwd

Gereisd Anders in juni 2006

Leuk en goed hotel voor een lage prijs

Bert en Mettje
22-6-2006

Leuk en goed hotel voor een lage prijs. Vriendelijk personeel. Goed en voldoende (Turks) eten. Wij hebben het hier goed naar de zin gehad. Periode 22 tot en met 29 april 2006

• De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar

• Soort strandZand

• Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• BalsportenVolleybal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kleopatra Life in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kleopatra Life zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.