Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag23°14°

Onvoldoende

11 reviews over Hotel Kleopatra Ikiz in het Nederlands

Een verschrikking, is nog geen * waard.

duikteam
5-5-2016

Ligt naast een moskee zodoende geen wekker nodig. Kamers smerig, hotel oud en onverzorgd. Eten hebben we maar buiten de deur gedaan, Eigenaar heeft alleen maar ogen voor vrouwen om mee aan te pappen, lijkt wel een bordeel s'avonds. Klacht ergens over doet hij met een grote bek af. En zijn houding straalt hij ook af op het personeel wedstrijdje wie het onbeschofst kan zijn.

En zo kunnen wij nog een tijd doorgaan.

Beste advies is om er nooit naat toe te gaan.

Gereisd met vrienden in april 2016

Dat was schrikken! Ver beneden maat.

stimpy
30-8-2014

Na een lange busreis eindelijk om 22.15 uur in het hotel aangekomen. We dachten eerst even een lekker drankje te nuttigen om bij te komen van de reis. Ook al hadden we all in...dat drankje moesten we betalen omdat all in maar tot 22.00 u was. We komen op onze kamer...oud en muffig...zit er in 1 van de kussens n grote bruine vlek. Bah! Meteen gevraagd voor schoon beddengoed. ' s ochtends bruut wakker gemaakt door gebed uit de speakers van de naastgelegen moskee. Het personeel is wel aardig maar spreekt vrijwel alleen Turks en Duits. Alles is op de Duitsers gericht. Dus gelukkig kunnen wij wel een woordje Duits spreken en hebben ons aangepast, maar hadden liever Engels gesproken. Het eten is redelijk gevarieerd, maar wel erg weinig keuze. Zwembad...Tsja..het was wel aanwezig, maar zo klein en tussen het hotel en naastgelegen gebouw gelegen, dat er geen moment de zo'n in stond. Dus ook geen gebruik van kunnen maken. Erg jammer. Geen nut om all in te boeken, geen all in zoals in resorts.

Gereisd met partner in augustus 2013

Superhotel met prachtige locatie aan zee!!

Maria1979
10-9-2012

Wat hebben wij met ons gezin genoten van deze vakantie, zeker te weten gaan wij weer terug. Kinderen vonden het geweldig, Super aardig personeel, goed eten, uitmuntende locatie met vanuit de kamer uitzicht op de mooie blauwe zee...echt geweldig! Waarom 3 sterren snap ik niet want zeker 4 sterren waard, van ons hebben ze de 4e zeker verdient.

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

Super!

Daphne
2-9-2012

Geloof me alles is top! Eten, hygiëne, kamers douche bed personeel ligging helemaal goed =D

Gereisd met partner in augustus 2012

Fantastische plek, prima hotel!

P. Herder
1-8-2012

Gisteren weergekomen van een 8 daagse vakantie met mijn moeder. Wij kwamen 's nachts aan, maar toen was de service ook prima. We werden meteen ingecheckt en konden snel naar onze kamer. Prima kamer, niet heel groot en luxe maar prima! Nette douche met toilet, douchekabine en wastafel. Nette kamer met airco, televisie en 2-1persoonsbedden. Bij het ontbijt werden wij meteen verwelkomt door de 'gastvrouw', heel gezellig. Net ontbijt, keuze uit warm en koud. Drankjes waren gratis voor All Inclusive, heel prettig. De lunch en het avondeten waren ook prima, ruime keuze. Hierbij was elke dag soep te verkrijgen. Er zijn 2 kleinere zwembaden maar eigenlijk niet druk dus altijd wel plek. Ideale ligging! Uitzicht op het strand en 2 minuten lopen. Alanya ongeveer 15 minuten lopen. De Moskee was aan de overkant dus dat was wel goed hoorbaar. Personeel was heel erg vriendelijk wilde alles wel doen en waren in voor een praatje.

Gereisd met partner in juli 2012

Voor herhaling vatbaar :)

Aisha
5-12-2011

Vriendelijk personeel, eten goed en kamers netjes.

Gereisd met vrienden in november 2011

centraal gelegen, aan strand

sylvia bakker
28-12-2009

fijn familiair hotel niet zo groot. Vlak aan het strand en op loop afstand van centrum, diverse winkels en restaurant. Zeer vriendelijk personeel en goed eten in de vorm van buffet met veel salades, nee geen hollandse hap!! ruime kamer voorzien van kluis, airco en wifi. Aanrader voor diegene die niet in massa hotel willen verblijfen!! Notitie: duits kunnen spreken is erg makkelijk want veel duitse gasten in dit hotel, ook personeel spreekt vloeiend duits, maar midner nl en engels.

Weer rond deze tijd van het jaar nog erg lekker (met kerst)!! en genoeg te beleven in het centrum

Gereisd alleenreizend in december 2009
2008

Redelijk

L&J
15-8-2008

Ligging is perfect!! direct aan het strand. Hotel opzich prima maar met weinig luxe wat ook eigenlijk niet van toepassing is als je veel weg bent.. Het jammere was alleen dat onze kamer soms trilde en een geluid maakte alsof er een vliegtuig op steeg. Dit kwam omdat we een dubbele koelinstallatie buiten aan de muur hadden hangen. Opvallend is zo gauw je begint te 'klaagen' ze ineens niet meer zo aardig zijn. De laatste avond hebben we gegeten in het restaurant van het hotel. We kregen een kipsalade voorgeschoteld waar de kip nog geen 2min. van gebakken was. We moesten hier van de baas wel voor betalen!! Na hierover een klacht ingedient te hebben mochten we de helft betalen!!

Gereisd met partner in augustus 2008

Zeer matig hotel

Coen
14-8-2008

Samen met mijn vriendin 12 dagen in dit hotel verbleven. Wij kwamen eerder aan dan oorspronkelijk gepland (door een wijziging in de vlucht van Corendon) waardoor er voor ons niet meteen een kamer beschikbaar was, echter na een tijdje te hebben gewacht wel.

De kamer was op zich niet slecht. Redelijk bed en een mooie douche. Wat echter erg tegen viel was de service. Zo hebben wij in de eerste 5 dagen nooit schone handdoeken gekregen waarna ik ben gaan klagen. Daarna werd dit iets beter. Ook werd de kamer maar heel matig schoon gehouden. Tevens kwam er later op de avond alleen nog koud water uit de douche.

Wat wel goed was was de ligging van het hotel namelijk op 50 meter van het strand. Het centrum was verder maar ook lopend te doen (1 km). Ook de luches waren wel goed.

Voor mij de volgende x toch een ander hotel

Gereisd met vrienden in augustus 2008
2007

Goed hotel met vriendelijk personeel

Cindy
16-4-2007

Goed hotel met vriendelijk personeel. Je moet natuurlijk geen luxe verwachten. Heb veel genoten van mijn tijd. Een tweede bezoek komt er zeker aan. Ennnn het is een super goedkoop hotel :)

Gereisd anders in april 2007

• Huishoudelijke apparatuurKluis

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Zeilen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kleopatra Ikiz in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kleopatra Ikiz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.