Hotel Kleopatra Dreams Beach

Hotel Kleopatra Dreams Beach
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Kleopatra Dreams Beach voor je op een rij gezet:

270 reviews over Hotel Kleopatra Dreams Beach in het Nederlands

Geweldig hotel

Carla

Super fijn hotel,geweldig personeel

dat altijd voor je klaar staat.

Nette schone kamers.

Goed eten !!

Volgend jaar weer.

Fantastisch Geweldig personeel

Hanny
17-6-2017

Laat je niet weerhouden om naar Turkije te gaan.

Jammer van de negatieve houding.jegens de Turkse Bevolking.

Wij gaan niet voor hun leider,maar voor de hardwerkende mensen daar.

Truus Pistorius
17-6-2017

Kleopatra Dreams Beach is gewoon klein schalig hotel 529 personen. Erg goed verzorgd hotel altijd schone badlakens. Beddengoed iedere dag schoon.. Hygiene staat boven aan bij dit hotel . Het eten is in buffet form. Erg goed. En de toetjes zijn gewoon niet normaal zo lekker. Ligt vlak bij strand waar je ook verwent word door het strand personeel... Gewoon een aanrader dus.

super

piet
9-6-2017

heerlijke relax vakantie gehad,personeel echt grandioos,niets is te veel.

elke keer zien we weer de bekende gezichten van mensen die hier elk jaar weer naar toe gaan.

mooi hotel

mariët
1-6-2017

zeer mooi en rustig hotel als er iets is dan staat iedereen voor je klaar zo moesten we getuigen voor iemand en moesten we naar het politie bureau de 2 managers van het hotel gingen mee om te vertalen het eten is uitstekend je loopt het hotel uit en je bent op het strand het personeel legt je in de watten eigenlijk je hoeft maar tekikken en ze staan allemaal klaar ik ben er 2 x per jaar ik zal ook niet verder zoeken voor een ander hotel het was weer heerlijk vertoeven

Geweldig....

José
29-5-2017

Voor de 2de keer geweest.. wat een gastvrijheid en service.. chapeau voor alle medewerkers van dit hotel

Fantastische plek

Jeanet van verseveld
27-5-2017

Super mooi en schoon hotel.

Nette kamers.

Komen er nu voor het derde jaar!

En komen volgend jaar weer terug.

Al het personeel is vriendelijk.

Dus gewoon een super hotel.

Geweldig gezellig hotel

Ilse hertroys
15-5-2017

Geweldig gezellig Schoonhotel leuke mensen heerlijk eten heel schoon super

Prima hotel

Joris
17-10-2016

We zijn hier van 8-15 oktober geweest. Zeer schoon hotel, vriendelijk personeel. Maar er zaten vooral ouderen. Op zich geen probleem, maar hadden daardoor wel af en toe het gevoel door hun aangekeken te worden.

Eten was niet echt warm, eerder lauw en koud, maar goed het smaakte verder prima.

Ook sloot de bar van het hotel om 23:00uur al waardoor je in het hotel niks meer kon krijgen. Daarvoor moest je dan toch echt een stiukje de boulevard door.

Al met al een prima hotel en zeer schoon, maar voor ons toch niet voor herhaling vatbaar gezien het ons kent ons volkje wat er heerst.

Hanny van Stiphout
17-10-2016

Personeel Super Verzorging Perfect Schone Kamers.

Ligging t.o Kleopatra Strand. Gezellige terrasjes en winkeltjes.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kleopatra Dreams Beach in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kleopatra Dreams Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kleopatra Dreams Beach scoort een 8.58 uit 10 op basis van 270 reviews.