Hotel aan zeeWeer vandaag17°11°
8,7

Omschrijving
Verblijf op basis van all-inclusive bij Hotel Kleopatra Dreams Beach in Turkije. Het zwembad is aan de kleine kant maar het strand is dichtbij. Ook op het strand wordt er gezorgd voor bediening. Vanuit Alanya kun je de bus pakken naar Manavgat waar je een mooie waterval kunt bezoeken. Of boek een stadstour en leer meer over Alanya.

We hebben een aantal aanbieders voor Kleopatra Dreams Beach voor je op een rij gezet:

265 reviews over Hotel Kleopatra Dreams Beach in het Nederlands

Geweldig.

Prins.,
20-10-2017

Geweldig hotel. Komen hier al een aantal jaren. Personeel meer dan SUPER, en inderdaad niks is hun teveel. Eten Top. Super schoon. Alleen aan het strand moet er het een en ander veranderen, zoals het openbare toilet en de loop paden. Voor de rest is het een .... TOP ..... hotel.

Gereisd met partner in september 2017

Goed en vriendelijk personeel

Gereisd met vrienden in oktober 2017

John Vermeulen,
3-9-2017

Goede service, lekker eten, goede kamers.

Internet/wifi wordt vaak verbroken, maar wordt simpel hersteld.

Gereisd met partner in juni 2017

en weer super

fam.franz,
1-9-2017

voor de 2de keer in dit hotel en ik kan zeggen het was weer super..

goede service lieve mensen, en goed te eten.

omgeving geweldig en wil je wat actiefs doen ga dan met een jeepsafari dat is super leuk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Meer dan geweldig !! niets is te veel

Benny en Monique,
26-8-2017

Het is in 1 woord een super hotel.

Het personeel en staff doen er alles aan om je een geweldige vakantie te bezorgen ook aan het strand en het wellness.

Wij zijn er voor de 2e keer geweest maar gaan zeker weer

Gereisd met partner in augustus 2017

Niet wat we er van verwachtte

L.M van Loon,
15-8-2017

Een net hotel, maar wel een beetje gedateerd. Weinig entertainment. Een relatief klein zwembad. Wel leuk om rondom het kleine zwembad te dineren. All inclusief was wat beperkt. We vonden het personeel niet zo vriendelijk, op een paar mensen na.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Wat een super vakantie!! Volgend jaar weer

Marjolein Schot,
5-8-2017

Super hotel!

Aankomst was al super. We kwamen laat aan en werden netjes ontvangen met een bordje eten en een drankje. Onze spullen werden netjes naar boven gebracht, naar een nette en schone kamer en een heerlijk uitzicht over zee. Het eten is ook heerlijk, personeel is vriendelijk en het hotel is SCHOON. ze zijn constant bezig met schoonmaken, echt een verademing. Niks was teveel. Ook het zwembad was heerlijk. Het personeel maakt enorm lange dagen, maar met (of zonder) een klein footje wordt je drankje ongevraagd terwijl je ligt te chillen in het zwembad, je aangereikt. Dichtbij het strand en dichtbij het centrum, 5/10 min voor 15/20 lira.

Het enige puntje van verbetering is de entertainment in het hotel. Er is overdag een prettig muziekje aanwezig en in de avond een half uur entertainment. Daarna loopt het snel leeg. Daar zijn ze zich bewust van en gaan hier aan werken. MERT, you and your staff are amazing, we're gonna miss you guys!!

Al met al kom ik hier zeker terug!! De prijs-kwalitieit verhouding is super en mijn zusje van 15 vond het ook GEWELDIG!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldig.

Stephanie,
29-7-2017

Ze doen letterlijk alles voor je, de manager is de hele dag, elke dag aanwezig om een praatje met je te maken.(kwam ons ook uitzwaaien) Super schoon en goed eten. Mooi uitzicht op zee en het zwembad. Bus naar de stad kost voor 2 pers(€1.25) met kind van 11 jaar steeds terug gelopen van stad naar hotel prima te doen.

Nog nooit zulke hardwerkende mensen gezien.

Strand is de straat oversteken en daar ook drinken inclusief.

Zwembad is prima om te dobberen je hoeft niet te vechten voor een bedje. (Eerste keer op vakantie dat mn dochter bij thuiskomst geen oorontsteking heeft!)

Mooie excursies gedaan die goed verzorgd waren en een dvd gekocht met de foto's, het hotel bied dan aan om de foto's op hun computer te zetten zodat ze de foto's naar je mobiel kunnen sturen(top!) Ook is er overal goede Wi-Fi en een Whatsapp groep(alleen jezelf met alle managers) waar je vragen aan kan stellen over wat dan ook.

Laatste dag mag je gebruik maken van alles en krijg je een kamer om te douchen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Zalig! Perfect!

Diana,
17-7-2017

Erg vriendelijk personeel. Eten heel erg afwisselend en zalig. Perfecte ligging, door weg gescheiden van het strand. Handdoeken worden s morgens neergelegd, maar als je personeel vraagt om een bedje dan regelen ze dat voor je. Altijd bereid om te helpen. Laat een fotoraportage maken aan het strand heel erg mooi en leuk! Je kan excursies maken maar hebben wij niet gedaan in de week dat we er waren. Hele schone kamers! Zwembad wat kleiner maar prima als je wat wilt dobberen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldig

Ymo,
2-7-2017

Zijn net terug wat een geweldig hotel,schoon,vriendelijk en gastvrij en het eten is gewoon geweldig.Wij zaten 6 hoog met uitzicht op zwembad en zee,gaan er zeker weer heen en laat je niet bang praten er is niets daar aan de hand dus pak je voordeel daar van.Voor mij is het een 10 dit hotel.

Gereisd met partner in juni 2017

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kleopatra Dreams Beach in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kleopatra Dreams Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.