Hotel Kleopatra Dreams Beach

Hotel aan zeeWeer vandaag23°3°
Hotel Kleopatra Dreams Beach
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Kleopatra Dreams Beach voor je op een rij gezet:

20 tips over Hotel Kleopatra Dreams Beach

Pıet en Leny, 11-6-2015
We gaan zeker terug. Het bınnen bad zeker aan te velen.
Marıon Bouwman, 9-6-2015

markt gezellıg

centrum zeer gezellıg

jeep saffarı aanrader

Tjalling, 25-5-2015
Probeer een kamer aan de zwembad zijde te krijgen.

lukas Stoker, 27-9-2014
Probeer om aan de voorkant van het hotel een kamer te krijgen, heb je het langst de zon op je balkon
Mootje, 6-9-2014
Als tip Winkelen in Alanya was geen pretje de buitenrand de boulevard kon je beter zijn dan er midden in te lopen.
Marianne, 20-8-2014

Neem zelf wat extra handdoeken mee.

Maak een kopie van je paspoort, dan hoef je het niet voor een uur of langer af te geven bij aankomst.

Turkije all the way, 20-8-2014
In de omgeving zijn veel leuke restaurantjes, ik zou hier eerder gaan eten dan in het hotel. wij hebben dit niet gedaan omdat we all in betaald hadden, echter achteraf stom dat we niet gewoon buiten de deur zijn gaan eten. Over die rice en meatballs maken we nu nog grapjes... echt niet overdreven, eten is té beperkt.
Lize van der Heijden, 19-8-2014

* Kluis huren voor eigen veiligheid, hebben wij wel gedaan. 10 euro

* Als je van het strand houdt, voor 7 dagen heb je 2 bedjes met parasol voor 30 euro. (een dag gratis)

* Het zand op het strand wordt in de middag zo warm, dat je er niet op kan lopen. Ik zou een paar waterschoentjes meenemen want je verbrand je voeten.

* Loop richting sauna, ga daar rechts de trap op en je vind een binnenzwembad. De bedjes zijn wel buiten in de zon. Weinig mensen die het weten, je ligt er bijna alleen.

chris, 12-8-2014

Met de bus vanuit centrum Alanya naar Manavgat en bezoek daar de waterval. Kost bijna niets, stuk goedkoper dan een dure excursie.

Met de bus vanuit centrum Alanya naar Dimcayi, kost 2 lira per persoon(er is ook een gratis bus vanuit centrum) waar je heerlijk de hele dag kunt vertoeven in overdekte prive terassen, die vaak in het water liggen. Je kunt hier ook heerlijk eten en drinken voor nog geen 10 euro per persoon.

noordman, 4-7-2014
het hotel is op loopafstand van het centrum en van veel winkeltjes en restaurantjes