Géén boekingskosten

Kleopatra Develi

TurkijeMediterraanAlanya

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Kleopatra Develi voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 50 reviews
+15/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.9GoedScore uit 50 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

50 Reviews over Kleopatra Develi

• 8Willem07-04-2022

Prima hotel.

Ik heb hier 3 weken heerlijk verbleven. De lokatie is fantastisch. Pal naast het Kleopatrastrand. In een autovrij straatje dus geen verkeersoverlast. Personeel vriendelijk en niet opdringerig. Vooral Fared springt eruit. Werkt hard is erg vriendelijk en spreekt ook nog eens prima Nederlands. Kamers voldoende en de bedden zijn prima. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Ontbijt voor dit soort hotel ook prima in orde. Je kunt er ook heerlijk a la carte eten. Super goedkoop zoals alles momenteel in Turkije. Vooral de patat friet moet je hier proberen. Heerlijk. Voor het zwembad zou ik hier niet naartoe gaan. Maar dat wil je ook niet met het Kleopatrastrand op 100 meter. Je zit trouwens pal naast de “teleferik” die je naar het kasteel voert, voor de liefhebbers. Kindvriendelijk niet echt. Hygiëne is zoals de standaard is in Turkije. Dus daar kom je niet voor. Kortom: prijs kwaliteit dik in orde. Lokatie fantastisch.

• 6J.M. van Oort12-10-2018

Nooit Meer!

Het hotel bevindt zich in een nauw straatje waar nog andere hotelletjes staan van dit caliber. Voor "Backpackers" geschikt. Alleen pension voor een paar dagen en dan doorreizen, is mijn advies. Personeel grotendeels onbeschoft. Voor een langer verblijf geen aanrader!!!

• 6nee16-08-2011

leuk plek voor strandbezoekers

Hoteel Kleopatra develi is best goed personeels zijn heel vriendelijk en aardig

• 7stel14-07-2011

Leuk sober hotel, maar prachtig gelegen

Hotel in rustig autovrij straatje. Zeer Vriendelijkk behulpzaam personeel. Ontbijt is wel erg karig, paar keer a la carte gegeten, heerlijk, en voor een leuke prijs. Leuk hotel dichtbij centrum en strand.

• 7Annelies04-07-2011

voor 2 sterren goed

Zie kritiek kleopatra Bebek, wat ernaast ligt, waar we als 1e geplaatst werden, na 3 dagen veel geheen en weer toch naar Develi geplaatst ,voor de prijs en de 2 sterren moet je geen luxe hotel verwachten, was netjes werden door de dames goed onderhouden, zover zei de facaliteiten ervoor hadden. Ontbijt heel eenvoudig, maar voldoende, elke dag hetzelfde, maar je kunt er niet echt over klagen. Personeel zover vriendelijk zolang jij niet lastig bent ,wat wij wel waren volgens hun, alleen omdat je voor je rechten opkomt?? In de nacht is weinig kontrole op feestende jeugd ,dus er veel herrie in en rond het hotel vooral binnen bij Bebek, wil je rust moet je daar echt niet heen gaan. Wel zit je vlak bij het strand en het gezellige centrum van Alanja met veel restaurantjes ea mogelijkheden. Kleopatra Develi als je er geplaatst word is dus voor zijn 2 sterren en prijs niet slecht.

• 9renny05-02-2011

eenvoudig maar goed

een fijne vakantie gehad alleen jammer dat er in het restaurant geen verwarming is, slechts 1 element verder alles goede prijs/kwaliteitverhouding

• 0Saray14-08-2010

Kijk voor meer reacties bij Kleopatra Bebek

Kleopatra Bebek en Kleopatra Develi zijn precies dezelfde soort hotels. Je moet het zien als twee appartementengebouwen met één receptie, één zwembad en één hotelbar. Kijk dus voor meer reacties bij Kleopatra Bebek.

• 3r&a04-08-2010

Nooıt meer!

Voor de prıjs dıe wıj voor deze vakantıe hebben betaald, verwacht je ook nıet het allerbeste, maar dıt ıs wel echt het slechtste hotel waar we ooıt hebben gezeten! Het personeel ıs wel vrıendelıjk, althans dat probeert het te zıjn, maar wıj vonden het eerder ırrıtant. Je wordt constant aangesproken als je langs ze loopt en vragen waar je naar toe gaat en waar je gaat eten. Daarnaast moest je betalen voor de aırco, 50 euro voor de hele week, vooral ın dıt seızoen met een temperatuur van 42 graden vınden wıj het normaal dat de aırco ınbegrepen zıt. De lıggıng ıs goed, je bent ın een paar mınuten bıj het strand en ook de restaurantjes en het centrum zıtten dıcht ın de buurt. Het ontbıjt ıs echt sumıer, elke dag hetzelfde met weınıg aanbod: brood, jam, kaas, wat fruıt en oude eıeren. De kamers zıjn sımpel ıngerıcht, maar wel netjes ıngerıcht. De bedden zıjn keıhard. De kamers worden wel goed schoongemaakt. Al met al dus echt nıet super en ık zou het nıemand aanraden om hıerheen te gaan!

• 8riet en tineke20-06-2010

geweldig

ontzettend gezellig en zeer behulpzaam personeel goed eten goede bedden en overal kortbij
    wij hebben het enorm naar onze zin gehad

• 9Kimberly28-05-2010

GEWELDIG!

Iedereen klaagt wel, maar het is een geweldig hotel. Ik ben er in Februari geweest met mijn moeder, en het was me beste vakantie ooit. Ik ga 5 juni weer naar Alanya, en ga zeker nog even langs bij Develi. éen dag was ik ziek, en er werd gewoon een bloemmetje bij me bezorgd.. denk niet dat iedereen dat doet.

Hotel Kleopatra Develi info

• Adresgegevens