Hotel aan zeeWeer vandaag36°27°

31 reviews over Hotel Kleopatra Celine in het Nederlands

Schitterend!!!!

Cihan&ayse
26-7-2018

Mooie hotel met goede service eten’s waren heerlijk ,schoon en perfecte locatie in kleopatra beach

Gereisd Met partner in juli 2018

geweldig

gerda en jan vos
1-6-2018

Geweldig hotel gerenoveerde kamers prima bedden heerlijk gevarieerd eten goede service buitengewoon vriendelijk personeel in 20 min ben je in het centrum. Strand aan de overzijde, straat oversteken en je bent er wel prijzig 4.50 euro per dag voor 2 bedden en parasol Jammer dat je voor WIFI moet betalen niet meer van deze tijd We gaan zeker in september terug

Gereisd Met partner in mei 2018

Geweldig hotel!

Rick Flens
27-7-2017

Kleopatra Celine is echt een uitstekend hotel voor 3 . De kamers zijn schoon en het hotel heeft hele vriendelijke schoonmakers. Het zwembad is super. De zon heb je bijna de hele dag en alles is goed schoon. Het eten is gevarieerd, alleen wel elke week op de zelfde dag het zelfde. Vooral heel veel kip en rijst. Het personeel is super vriendelijk en hebben mij weten te verbazen over hoe het Turkse cultuur is.. Tenslotte in de hele stad is dit het geval. De ligging is supergaaf, aan een super mooi strand, nadeel = de ligbedden zijn te duur! Mijn complimenten gaan uit naar Mehmet, Selin en natuurlijk niet te vergeten Mustafa! Indien er iets niet is wat helemaal goed bevalt, kijken ze direct voor een oplossing. Uitstekend hotel om op vakantie te gaan! ( een 3 hotel, meer niet ;) , Echter animatie wat staat vermeld op hun website etc. is niet aanwezig, dus voor kinderen niet kindvriendelijk!

Gereisd Met partner in juli 2017

Fantastisch Hotel

Nicole Verpoorte-Meijer
2-7-2017

We zijn er 1 week geweest van 16 juni 2017 tot 24 juni 2017 en hebben een geweldige tijd gehad. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel, vooral Mostafa, Mehmet en Seline, ze vliegen nog net niet voor je. Mijn man is mindervalide en ze hielpen hem met zijn rolstoel en de kok met het opscheppen van het eten. Het hotel is niet geschikt voor mindervaliden maar de reisorganisatie zei van wel maar we hebben totaal geen hinder ondervinden door alle hulp. Het zwembad was niet heel groot maar werd vaak schoon gemaakt. De kamers zijn in die week elke dag schoon gemaakt en 3 keer is alles verschoond, dus perfect. Het is all inclusieve en er was een ruime keus aan eten. Elke ochtend, middag en avond verschillende warme gerechten en volop keus uit koude gerechten en toetjes. Het enige wat wij misten was de animatie. Het was een geslaagde vakantie en ik ga er dekker nog eens heen😁👍

Gereisd Met partner in juni 2017

mooie ligging

riet deen
1-7-2014

net 3 sterren hotel maar als alleenstaande moest ik 6 hoog toen nog een trap op dacht waar ben ik nu beland! kwam dus in een kamer voor personeel direct gezegd dat ik dit niet accepteer kon ik aan de voorkant maar moest ik extra betalen! niet geaccepteerd volgend dag nieuwe kamer gekregen als alleenstaand moet je al extra betalen vorig jaar het zelfde meegemaakt .

Gereisd Alleenreizend in juni 2014

Prima hotel voor 3 sterren

Theo Graauwmans
10-9-2013

Kleopatra Celine is een prima hotel, wij zijn hier 15 dagen geweest en vonden het top. Alles ziet er heel netjes en schoon uit, nergens geen achterstallig onderhoud of iets dergelijks. Om de andere dag schone handdoeken en 2 maal per week schoon beddegoed en dagelijkse schoonmaak van de kamers. De airco zit bij de prijs van de kamers inbegrepen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten was zeker goed, je kunt in een 3 sterren hotel ook niet verwachten dat je voor 5 sterren krijgt. Het hotel ligt aan de boulevard met aan de overkant van de weg het mooie kleopatrastrand. Alleen de 10 familiekamers aan de voorkant kijken recht op zee, de andere kamers hebben kleine balkonnetjes met uitzicht op de naast gelegen accomodaties maar kun je ook nog net de zee zien. Vanaf het hotel loop je in ongeveer 20 minuten via de mooie wandelboulevard naar het begin van het centrum. Je kunt met de bus, is spotgoedkoop of met de taxi, ook goedkoop. Het totaal een prima prijs/kwaliteitverhouding.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

goede plek

H Pietrsma
28-10-2011

we zijn 3 weken in hotel Celine geweest, wij vonden het O.K. voor wat prijs/kwaliteit verhouding.eten is goed het diner elke dag wat anders,er zijn ook die het niet zo goed vinden maar je bent in Turkije en daar eten ze niet stamppot en aardappelen met vlees en jus.Wat de ligging betreft wij vonden iets meer aktie zou wel kunnen,de afstand tot het centrum is een stevige wandeling maar met dolmus en/of taksi best te doen. wij hebben het heel leuk gehad.

Gereisd Met vrienden in Thu Oct 06 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk hotel, ideale ligging

Layla
17-5-2011

Ben een week geweest, heb heerlijk genoten. Personeel is zeer vriendelijk, behulpzaam en heeft veel gevoel voor humor!!

Wat eten betreft lekker en gevarieerd, maar niet luxe of zo gewoon een beetje het standaard voor kinderen minder geschikt vooral als je moeilijk etende kids hebt. verder prima leuk zwembad voor kids en prachtig strand ook met vriendelijk volk....

Ik ga zeker terug

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2011

Simpel hotel. Verwacht geen luxe

Snijders. S.
18-3-2011

Minimaal hotel. Zeer klein zwembad op het dak, geen luxe, maar een prima basis hotel. Personeel is vriendelijk. Het hotel is niet op kinderen gericht.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 01 1996 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel, aanrader

Lamberink
5-10-2010

Hotelbezocht van 22 september tot 5 oktober 2010. Goed hotel (aanrader), goede ligging, schoon, vriendelijke sfeer (gastvrij), prima eten, mooi en goed verzorgd strand, gelegen aan mooie boulevard, ligging hotel 20 minuten vanaf het centrum. Gaan dit hotel vaker bezoeken.

Gereisd Met partner in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam, Hetelucht sauna
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• ParkerenNiet beschikbaar
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kleopatra Celine in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kleopatra Celine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.