Hotel Kleopatra Beach

6,9

80 reviews over Hotel Kleopatra Beach in het Nederlands

nooit meer

roufs, 9-11-2014

30 jaar geregeld twee keer per jaar op vakantie nog nooit zo slecht getroffen als hier het eten stonk, varkens voer onwaardig all inclusief onwaardig hebben veertien dagen bij grassie gegeten een restaurant 100meter verder er lag een brood mes om brood te snijden fille terug gevlogen met een zeer verouderd toestel uit litouen nooit angst gehad in een vliegtuig maar nou wel

Nooit meer.

marianne, 10-9-2012

Wij kwamen 'snachts om 12 uur aan.Geen water of i.d.op de kamer ook niet te krijgen in het hotel.Aan de overkant is een winkel wordt er gezegd daar kan je drinken kopen.De kamer was schoon maar de douche was klein 70x70cm dus bukken gaat niet.Het eten was heel erg slecht zelfs het brood was smaakloos net als de rest.

De Turkse hapjes bij de Beachbar is uitgedroogd brood met iets van een worstje.

Bij het zwembad zijn te weinig bedden en stoelen en de z.g.n.Turkse dans met loterij is alleen maar bedoelt om bij de juwelier en de leerwinkel te kopen.

Het hotel is beslist geen 4 sterren eerder 2.

slecht hotel boek dit nooit meer

chantal, 9-8-2012

Slecht hotel, wij kwamen midden in de nacht aan, werden in een hok ergends gedumpt kamer wat begon met nummer 100, vies hokje zonder ramen waar een bed instond, ze proberen dit bij iedereen dit die hotel boekt, als je je mond houd zit je hier heel de vakantie wij zijn hier niet mee acoord gegaan, na 7 uur te hebben gewacht kregen we een kamer met wel zeezicht dit was een normale kamer ook erg vies. personeel erg onvriendelijk ze lachen je gewoon uit, het eten net een eetschuur veel russen polen, nl bijna niet te bekeken, er bestaan tig maal betere hotels

We hebben een aantal aanbieders voor Kleopatra Beach voor je op een rij gezet:

Hotel met plussen en minnen

NL, 15-7-2012

Perfecte ligging aan het mooie Kleopatra zandstrand.

Praktisch alle kamers hebben (zij)zeezicht.

Eten is gevarieerd/smakelijk en goed, bijna alle tafeltjes hebben zee/strandzicht.

De kamers zijn schoon en de schoonmaakdames is niets te veel (elke 3 dagen schone lakens en handdoeken)

Obers in het restaurant zijn vriendelijke harde werkers.

Supermarktje tegenover de ingang van het hotel is allervriendelijkst en spreekt Nederlands (ijsjes kosten hier de helft van wat je op het strand betaald).

Gang (en daardoor de kamer) is heel erg gehorig door de zitjes waar 's nachts wordt vergaderd/geschreeuwd na het stappen.

Bar bij zwembad is zeer vrouwgericht en buitenlandse man-onvriendelijk.

Veel alleenstaande Turkse jongens/mannen als gast (zeker 20% toen wij er waren) die op "jacht" zijn.

Bar aan het strand gaat dicht om 17.00 uur.

Bedjes op het strand moet je huren.

prijs kwaliteit verhouding is goed

britt, 28-10-2011

Wij zijn in oktober 8 dagen geweest. Gewoon lekker van de zon genieten en verder niks. De kamers waren vrij klein maar zeker wel schoon. Het eten was vrij standaard, wij zijn regelmatig ergens anders wezen eten. Het personeel was gewoon vriendelijk. Er zaten bijna geen nederlanders in het hotel wel veel scandinaviers maar daar heb je geen last van. De tv op de kamer heeft geen nederlandse zenders. De bedjes op het strand moet je betalen. De ligging is echt super want je zit meteen bij allerlei winkels. Echt een goede keus voor een weekje rust. De gemiddelde leeftijd van de mensen was nu 55e plus maar dat zal ook aan de periode liggen. WIj zijn met een touroperator geweest en dat was allemaal keurig in orde.

Supervakantie!

Cheyenne, 8-7-2011

Ik vond mijn vakantie echt heerlijk! De ligging was perfect, pal aan het strand en we hadden ook heerlijk uitzicht op het strand. Het eten was echt prima te doen! (ik ben sowieso geen moeilijke eter) Het centrum ligt ook redelijk dichtbij, maar als je geen hebt om te lopen kan je voor een paar euro met de taxi. Een echte aanrader trouwens om naar het centrum te gaan, want de bazaar is echt super!

Verschrikkelijk

Fam. M, 13-4-2011

Vorige jaar zomer met de familie naar dit hotel geweest, in 1 woord VERSCHRIKKELIJK!! Mijn ouders, mijn zus en mijn nichtje werden ziek. Wij met een baby mochten niet eens heet water in een thermoskan vullen voor de voeding. Elke keer als we het wilden vullen werden wij gewaarschuwd, maar daar hadden wij geen luisterende oor voor. Voor mensen die slecht ter been zijn of gezinnen met kinderen is het geen geschikt hotel. Mijn ouders zaten in het oudere gedeelte en mijn moeder is slecht ter been en dan moesten zij nog een steile trap nemen (met een buggy kom je er niet eens, tenzij je met de buggy het zwembad in wilt vliegen). Het eten was eentonig, veel pittige dingen dus niet echt bepaald geschikt voor kinderen. Wij hebben 2x in het hotel gegeten daarna gingen we elke keer buiten de deur eten. Lui die 's nachts in de gangen lopen en luidruchtig zijn. Nee, wij gaan zeker niet meer terug naar dit hotel! Dit is zeker geen 4**** waard, en voor die prijs (€ 650,- p.p.) verwacht je wel meer.

Wel redelijk.

Robin , 29-8-2010

Mijn vriend en ik zijn in 2008 bij het Kleopatra Beach hotel geweest. Het was goedkoop, we mochten dus niet té veel verwachten. Maar het eten was eentonig. Personeel wel vriendelijk, maar soms iets té opdringerig. 10x storen tijdens het eten, cd'tjes proberen te verkopen. Bedden werden wel vaak verschoond, maar matrasjes dun en oncomfortabel. Nooit warm water in de douche. Personeel altijd op zoek naar karweitjes voor fooien zoals dragen van koffers, terwijl je aangaf dat dat niet hoefde. Koffie halen, en fooi vragen terwijl dat niet hoefde.

Mwa, wel oké :)

Dit is slecht zeg!!!!!

Henny de Groot, 15-8-2010

Ze dumpen je in een kamer voor 2 personen,met een bed van 1.10 moet je met 2 volwassen mensen op slapen!!!!

Geen stoel of tafeltje in de kamer.

Later wel een andere kamer gekregen......

Personeel niet vriendelijk.

Internet kan niet minder dan half uur dus € 1.50 kwijt om je mail te checken.

Bij het zwembad geen ligbedden ter beschikking.

Drinken groot probleem automaat net steeds leeg of stuk.

Mag geen eten en drinken mee naar het strand ....moest je daar kopen!!!!!!

Geen variatie in het eten.

Heel slecht bevallen en zeker geen 4 sterren waard!!!!!

hel in turkije

Natasa Krajnovic, 9-8-2010

Zeer slecht hotel, zeker geen 4* waard, denk net 2. Zeer onvriendelijk personeel, mijn vriend werd helemaal niet geholpen, we don't help dutch boys werd er gezegd, en we mochten niet bij het zwembad liggen want we waren geen speciale gasten, terwijl we gewoon wel all inclusive geboekt hadden. en er waren maar +-20 ligstoelen en daar lagen alleen Turkse mensen op... Het eten is een beetje bij elkaar geraapt zooitje en elke dag wel het zelfde maar wel veel salades dus wel redelijk gezond. Dit hotel is echt geen aanrader, alles behalve en mocht je toch op de een of andere manier dit hotel gaan boeken, nooit all inclusive doen, zonde van je geld!

We hebben een aantal aanbieders voor Kleopatra Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kleopatra Beach in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kleopatra Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kleopatra Beach scoort een 6.9 uit 10 op basis van 85 reviews.