Appartement Kleopatra Aytur

Meer appartement info

41 reviews over Appartement Kleopatra Aytur

• 1Francien04-09-2014

Nooit meer

Slecht Alles om 6 uur al dicht Geen kok in huis Wasmachine kapot dus geen schone handdoeken Kapot koffiezetapparaat Enz enz,,veel klachten in de week dat wij er waren ook onder de andere vakantiegasten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 0y. dijkema07-10-2011

terleurgesteld

Voor 4 personen geboekt, kwamen in een 2 pers app. wat er verwaarloosd uitzag. Erg teleurgesteld hebben we geprobeerd iets anders te krijgen, niet gelukt. 2 banken werden omgebouwd tot bedden maar waren keihard, niet op te slapen. bedden met kuilen. Koelkast met plakband. Vieze douche. Ligging is perfect.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 8Piet en Tam26-09-2011

Waar voor je geld

Als je Aytur boekt, boek je waarschijnlijk een van de goedkoopste opties van Alanya.

Verwacht niet veel van het appartement. Karige inrichting, niet altijd sluitende ramen en deuren en koken is geen optie gelet op de slechte uitrusting. Wel kan je water koken en is er een lekkere koelkast.

Maar.... Het is schoon, het is 5 minuten van het strand, het is 10 minuten lopen van het 'echte' centrum, kleine supermarkt aan de overkant en grote op 1 minuut (migros). Er is een zwembad op het dak. Gratis wifi in de lobby.

Geef de schoonmakers een kleine dagelijkse fooi (1-2 tl) en ze ruimen alles op en je krijgt schone handdoeken en lakens. Personeel is de lobby is niet overdreven vriendelijk maar je hebt er ook weinig mee van doen.

Kortom, een prima low budget vakantie in een eenvoudig appartement op een top locatie. Ik zou hier nog wel eens naartoe gaan. Een voordeel van niet all in: je ontloopt bepaalde toeristen uit bepaalde landen als je daar geen zin in hebt.

Gereisd met partner in september 2011

• 4Drago23-08-2011

Omgeving was goed, maar nooit meer in dit complex.

De ligging was goed met een peuter lekker dicht bij centrum en strand, de schoonmaak van de kamer niets om op aan te merken. Wat betreft het zwembad, is wat klein en zeker niet kindvriendelijk deze periode er lagen allemaal kapotte stukken van de overwatering en er ontbrakken zelfs delen waar in je voet kon breken en zelfs in de 1e week werd het bij de pool ook niet schoongemaakt het vuil in de afvalbakjes en bakken bleven een week staan en zelfs was er weinig gelegenheid tot een nuttiging wat er werd met mondjes maat wat aangeleverd zo was er voor mijn partner niet eens een biertje te koop tot de pool jongen ontslag had genomen of gekregen. Hierna werd het zwembad eenmalig goed schoongemaakt en dagelijks bijgehouden. maar was er niets te verkrijgen aan de bar omdat er niemand voor was, zelfs geen muziek.

Vopr mij en mijn partner was dit geen leuke tijd in deze accommodatie, na al geregeld meer in Alanya te zijn geweest, we hebben ons enigzins vermaakt met uitstapjes.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 8Pascal19-08-2011

Goed appartement voor zijn geld

We zijn er 15 dagen geweest. De locatie is echt super te noemen, heel dicht bij het strand en het zit gewoon aan de hoofdstraat! De inrichting is eenvoudig maar goed! Zwembad op het dakterras niet al te groot. De bedden waren redelijk. Er wordt elke dag schoongemaakt!!de manager vind ik niet klantvriendelijk maar goed daar heb je weinig mee te schaften.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 7Hilda07-07-2011

Leuke plek voor strand mensen

Appartement is sober maar wel schoon, alleen vreselijk slechte matrassen in de bedden de veren staken eruit. Verder goed apparatement en zeker de ligging op 5 min lopen strand ideaal. Receptioniste mag wel iets vriendelijker zijn. Zeker voor herhaling vatbaar als er een paar nieuwe matrassen voor de bedden worden aangeschaft.

Gereisd met partner in juni 2011

• 8Iris de Beer19-06-2006

In 2004 ben ik 10 dagen in dit appartement geweest. RUIM! Echt een heel leuk appartement, ik was samen met een vriendin in een 2-kamer appartement en we hadden echt veel ruimte. Wij zaten aan de straatkant wat denk ik het leukste uitzicht gaf, want we konden dus lekker op het balkon mensen kijken haha! Het zwembad is klein, maar heerlijk om een frisse duik te nemen en wat te zonnen en het is er heel gezellig daar op dak! Personeel is heel behulpzaam (kwamen 's nachts nog een lekkende airco maken) en het is ontzettend netjes. Wat natuurlijk ook een voordeel is, is de goede ligging ten opzichte van centrum en strand. In eertse instantie ziet het appartement er niet echt super uit, oke het is niet luxe en er zijn niet veel faciliteiten, maar ik heb een top vakantie gehad voor mijn geld en Antalya: winkelen, eten, stappen, genieten...

Gereisd in juni 2006

• 7Ilonka en Inge16-06-2006

Wij zijn hier vorig jaar geweest en hebben het heel relaxt gehad! Lief personeel (ook de manager), lieve schoonmaakster die elke dag voor ons afwaste, en totaal geen last gehad van de poolman.. Ook de opdringerige Turken vielen mee, twee vrouwen alleen over straat kan prima! Ligging is perfect, appartementen ruim en schoon, kortom: AANRADER!

Gereisd in juni 2006

• 8gerrit Muyen28-04-2006

Wij zijn hier ook een paar keer geweest, het appertement was alles ok, alleen de douches zijn voor invalide mensen een crime!

Gereisd in april 2006

• 7Sake en Dick14-02-2006

wij vonden het een prima appartement..eenvoudig maar super netjes en vriendelijke personeel..ligging is perfect..lekker eten bij zorro restaurant ongeveer honderd meter(rechts) voor de hoofdingang.. we willen dit jaar weer maar bij navraag blijkt er geen nederlands reisburau aytur in hun bestand te hebben ..geen idee waarom.. boeken we toch rechtstreeks

Gereisd in februari 2006

1 tip over Appartement Kleopatra Aytur

• y. dijkema, 07-10-2011

Strand dichtbij en centrum. Veel eetgelegenheid en veel winkeltjes. Voor studenten prima locatie, voor gezinnen met kleine kinderen niet.

0 vragen over Appartement Kleopatra Aytur

• Gratis wifiOp de kamer
    • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages