Hotel Kleopatra Atlas

Hotel Kleopatra Atlas
5,6

3 tips over Hotel Kleopatra Atlas

Renee, 11-11-2014
Wij hebben het strand behorende bij het hotel niet geprobeerd. Op 50 meter afstand ligt immers strand 1 Kleopatra. Dit strand is gratis, ook de bedjes en parasols. Mooi om te snorkelen, want dichtbij de rotsen. Voor de lunch gewoon even teruglopen naar het hotel, dat zit immers om de hoek....
P.Swartjes, 10-9-2014
Pas op met voordeelkamer want je kunt o.a. aan de achterzijde van het hotel terecht komen waar je totaal geen enkel uitzicht hebt. Het lijkt wel of je ondergronds komt te zitten.
XX, 6-9-2014
Omgeving Alanya is leuk: mooi zandstrand en veel gelegenheid om te shoppen of uit eten te gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Kleopatra Atlas voor je op een rij gezet:

adotravel.nl
adotravel.nl