Hotel Kleopatra Atlas

7 reviews over Hotel Kleopatra Atlas in het Nederlands

nooit meer

Truus Pistorius
30-10-2017

Na 10 jaar een ander hotel.....Helaas nooit meer dit hotel is een mooi gebouw mooie kamers iets te klein maar modern.Helaas de rest is toch echt niks schoonmaak is het net niet vergeten alles achter het bed hoeksjes enz.... Eten in buffet form. is erg klein en als je na 7 uur komt helaas alles bijna op of koud.Geen gezelligheid in de avond dus je bent verplicht de deur uit te gaan dat is iets wat wij altijd wel doen maar avondje in het hotel zitten is hier echt niet bij.Alleen Russen geen andere mede burgers. Helaas zijn de russen niet het publiek voor gezelligheid.Veel lawaai in de nacht Dat betekend dat je dus echt niet kan slapen.en overdag voor dood op het strand ligt.Het eigen strand is nr.17 daar gaat busje naar toe. Maar na 2 dagen ga je vanzelf wel op strand 2 liggen. das gewoon makkelijker. Nou eens maar nooit meer wij gaan weer terug naar ons eigen vertrouwde Hotel. en de verwende vakantie ganger uithangen.....

Een mooi Hotel met een goede ligging

Ikkepikkepum
12-8-2016

+ lunch & Avond eten

+ Goede Service en alertheid

+ Bedieding

+ Schone/verzorgde Hotel Kamer

- Het ontbijt iets aan de magere kant

- Afwerking van onze kamer

- Gehorigheid van de kamers

- warmte in de gangen/hal van het Hotel

+/- uitzicht van de Kamer

Mooi netjes en rustig hotel

Roelofs
20-11-2015

Het hotel was netjes en schoon en vriendelijk personeel.

Het eten is netjes en goed verzorgd.

De kamers werden alle dagen schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken.

Het strand is op loopafstand, alleen het strand wat bij het hotel hoort is een stuk verderop maar daar gaat een busje van het hotel naar toe.

Het eten op het strand was wel erg slecht.

Ook moest je daar betalen voor de bedden.

Heerlijk kindvrij hotel!

Renee
11-11-2014

Voor het eerst een adult-only hotel geboekt....heerlijk! Geen geschreeuw, geen gejank, geen vieze snotneusvingers in het eten, geen goor zwembad, geen smerige toiletten.....ik kan het iedereen aanraden!

Het hotel heeft een perfecte ligging, vlakbij het Kleopatrastrand, vlak bij de gezelligheid van de winkels en ietsje verder weg van de lawaaiige bars in de haven. Alles is prima te belopen. Het hotel is nieuw en dat is te zien, alles ziet er netjes uit.

Niet echt geweldig

treasoc
18-9-2014

Goede ligging, centraal! Eten is erg slecht!! Ben heel wat gewend, maar elke dag kip en stoofvlees....pfff...Koude, taaie patat.

Service op het bijbehorende strand is erg slecht!! Onvriendelijk personeel!

Mooie ligging maar eten minimaal

P.Swartjes
10-9-2014

Het Kleopatra Atlas is gunstig gelegen 110 meter van het strand en 800 meter van het centrum.'

Het betreft een nieuw hotel met mooie schone kamers.

Er zijn echter diverse zaken die niet goed vast zaten. Handdoekrek en closetrolhouder zaten zeer slecht bevestigd, Droogrek op balkon hing uit de muur. Duurde vijf dagen voor het gemaakt werd en zat toen nog niet goed vast.

Het eten was, zachtjes uitgedrukt, niet geweldig. Weinig variatie en wat warm moest zijn was koud en wat koud moest zijn was te warm.

Wij zullen dit hotel dan ook niet aanraden aan andere en zullen er ook zeker niet meer terugkeren.

We komen niet terug!

XX
6-9-2014

Prima kamers: modern en nieuw, maar ook gehorig. Service aan de balie niet echt goed. Zwembad klein. Geen entertainment, eten gevarieerd maar echt smakeloos. Aan all inclusive heb je niks. Beach bar heeft alleen friet en hamburgers inclusive, de rest van het eten moet je gewoon betalen. Personeel is verveeld en nodigt vrouwen uit om het bed in te duiken. Dit is een waarschuwing voor andere mensen. Wij gaan in elk geval niet meer terug!

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kleopatra Atlas in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kleopatra Atlas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kleopatra Atlas scoort een 6.41 uit 10 op basis van 7 reviews.