Hotel Kleopatra Ada

Tonen op kaart

14 reviews over Hotel Kleopatra Ada

• 5Fam Bolks17-05-2019

Niet meer

Wij waren begin mei hier en hotel leek net open. Voor een stads hotel was netje schoon, verder was alles matig. de grote resorts buiten een plaats zijn vel beter

het hotel management was erg zuinig. eten was minimaal en veelal zelfde all in was exclusief cocktails. personeel was wel vriendelijk

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Angela11-11-2012

Goed hotel

Hotel is schoon, strand dichtbij en niet te druk (ligstoel en parasol per dag huren Euro 5), Supermarkt om de hoek met pinautomaat voor Euro en Lira, airco incl., wifi alleen in de lobby met code. Personeel vriendelijk, maar na 4 dagen worden de flauwe grapjes vervelend. De all inclusive drankjes zijn niet echt lekker (goedkope sapjes e.d.). Bij het strand van 10 tot 17.00 dezelfde kwaliteit. Het eten was wel goed, maar veel salades, alleen 's morgens kaas en vleeswaar. Wij namen zelf de jam mee en een theezakje. Jammer dat tijdens het eten op het terras ook de katten daar rond lopen, dan ga je vanzelf maar binnen zitten.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 8Martin_4728-08-2012

Prima prijs kwaliteit verhouding

Erg fijn hotel, vriendelijke bediening, 2 minuten vanaf het prachtige strand. Gevarieerd prima eten. Bus naar het centrum op 1 minuut afstand.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 6Limbo15-08-2012

Diarree

Als je zin heb om een lekkere diarree vakantie te hebben moet je hier zeker zijn! Het eten was niet lekker en niet echt om naar uit te kijken. Wij zijn meer uit eten geweest dan dat we daar hebben gegeten. Het personeel had het IQ van een watermeloen en hadden dus vaak geen idee van wat je zei. Na 6en kan je niet meer zwemmen want dan bellen ze de politie.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 8Peter Koopen31-07-2012

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Ligging is prima. Dichtbij strand en stad. Eten is prima. Vriendelijk personeel. Zwembad is klein. Minder geschikt voor kleine kinderen. Geen glijbanen en animatie overdag en strand is het vrij snel diep. Animatie 's avond 3x per week stelt niet veel voor. Alles wat niet in all inn pakket zit is vrij duur. Aanrader voor mensen met oudere kinderen of jongeren.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 1Joris25-07-2012

Nooit meer

agressieve obers/personeel, je voelt je zeker niet vrij ze zeuren steeds van dit mag niet en dat mag niet, nooit meer

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 7jatog04-09-2010

nooit meer

Voor een 3 ster hotel is het redelijk goed. Maar verwacht er niet te vee van. Wel goedkoop vergeleken met andere hotels.

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 9hans02-09-2010

super

super hotel lekker eten en goeden service zeker een aanrader

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Jaylinn12-04-2010

gezellig hotel

Het complex bevindt zich ca.800 m van Alanya centrum en aan het kleopatra strand. Wij hebben super leuke tijd gehad. Het is echt een aanrader.

Gereisd met partner in september 2009

• 8Jaylinn12-04-2010

Simpel maar goed hotel

Het was super gezellig leuk hotel goede ligging...

Gereisd met partner in september 2009

1 tip over Hotel Kleopatra Ada

• Angela, 11-11-2012

Bij het winkelen word je bijna naar binnen getrokken en zijn ze boos als je niets koopt. Het Ataturk huis was mooi. De Boulevard is schitterend. Kasteel en scheepswerf er onder zeker aan te bevelen. De jeepsafari naar de bananenplantage, kloof, moskee e.d. was niet echt interessant. De rit door de bergen was wel erg mooi.

2 vragen over Hotel Kleopatra Ada

• Hildaaaaatje, 18-01-2011

Vakantie 2011

Hallo.Mijn zoon is van plan hier in juli/aug. met zijn vriendin en nog een stelletje naartoe te gaan.Hoe is de omgeving.Zijn er winkeltjes en discotheken, zijn er beachbars, is er een boulevard.Heeft iemand tips waar ze op stap kunnen gaan?Waar moeten ze op letten? tja...als bezorgxce ouder wil je toch graag weten wat er alallemaal te doen is.Hoe is het personeel van het hotel, hoe is het eten??

Limbo, 15-08-2012

Voor het eten moet hij niet gaan, dat is echt afschuwelijk. Het personeel is normaal. Voor het uitgaan moet hij hier zeker zijn er is genoeg te doen maar zeer duur. Je betaalt 5 euro voor een biertje en 10 euro voor een mixje.

• hilda, 18-01-2011

Kleopatra ada

Hallo reisgenootjes. Wie heeft ervaring in dit hotel??Hoe is het eten...hoe is de ligging, hoe is de omgeving.Wij (jongeren , 2 koppels ) zijn van plan om 30 juli hier te boeken.Zijn er leuke discotheken , beachbarretjes etc...in de omgeving?waar moeten we op letten.

Limbo, 15-08-2012

Het eten is verschrikkelijk. De ligging is mooi aan het strand, discotheken zijn er genoeg en met de taxi te bereiken.

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• AdresKizlarpinari Mahallesi Dinek Sokak 8 TR-34236(toon op kaart)
  • E-mailadres
  • Website