Hotel Klas

4.7Matig

Turkije, Mediterraan, Alanya

Op vakantie geweest naar Klas?

4.7Matig

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna

15 reviews over Hotel Klas

• 5Liza02-05-2016

Prima

Lange rit in de bus, vriendelijk personeel. Veel Russen, maar konden wij ons niet aan storen. Gave discotheek wel fijn dat je niet naar het centrum hoeft. Waren klachten over het zwembad, maar bleek niks aan de hand te zijn. Super fijn gehad :)

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 1Van Beers08-08-2013

Nooit meer

nog erger dan een varkensstal alleen maar zuipende russen, vies goor hotel is aan vernieuwing toe,onvriendelijk. je kunt nog beter alleen in de goot doodgaan.is nog niet zo erg dan op vakantie in het klas hotel

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 5jacqueline10-09-2012

prima

wat een nagatief allemaal over dit hotel ! Wij zijn in augustus dit jaar gegaan met onze 5 kinderen maar wij hebben een prima vakantie gehad in klas hotel! Het eten was lekker en genoeg keus het personeel was niet altijd even aardig maargoed dat maakt het niet meteen een niet leuke vakantie van. Het zwembad met glijbanen kon wel veel schoner onze kids hebben wel uitslag gehad van dit zwembad. Het andere zwembad was wel heel helder en schoon ! Kortom wij hebben genoten van deze vakantie. volgend jaar zullen wij niet weer naar dit hotel gaan maar zal andere mensen het ook niet afraden!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 2Muilekom29-08-2012

Een hotel om snel weer te vergeten

Kapot of gesloten. Zwembaden die niet worden schoongemaakt, huid uitslag bij hotelgasten hierdoor. Alles is in verval van hotelkamer tot openbare toiletruimtes voor de gasten. Eten ach het gaat wel, wat wil je voor die centen. Het strand de zee prachtig. De steiger ideaal. Van de ligbedden op het strand is een groot gedeelte kapot. Op de steiger vind je 6 parasols waarvan je er nog 2 kan gebruiken. Op het strand kan je allen cola en sprite verkrijgen, bierpomp jawel kapot. Amusement en show. Niet echt geweldig. Tot elf uur s'avonds duurt de show de bar sluit om tien uur. Klantonvriendelijk misschien? De discotheek hoor je van elf tot vier uur s'nachts ( drankjes zijn voor turkse begrippen erg hoog te noemen. Nep flut biertje 3 euro per glas graag.) Voor het gebruik van de toilet ruimte buiten wordt vanaf elf uur s'avond 1 euro gevraagd nadat de gehele dag niet is schoongemaakt.

• 2JESSICA21-08-2012

DEZE VAKANTIE NOOIT MEER SCHANDALIG

Wij zijn op 31 juli gaan vliegen om 21:00 naar antalya we kwamen pas aan om 5:30 in de ochtend . je zit 4 uur in de bus echt schandalig. personeel zijn niet vriendelijk. kleine eetzaal staat met je bord in je handen kan nog niet eens normaal zitten hotelkamer oude meubels .badkamer VIES. heb 7 keer om handoeken moeten vragen en zelf me bedden op moeten maken ze komen om 17:30 je kamer schoonmaken . ontbijt begin pas om 8:00 en avond eten 19:30 vanaf 10:00 gaan de bars pas open en bij het zwembad om 11:00 veels te laat mooie all inclusive noemen ze dit.eten valt tegen weinig keus. wat ze s,middags aanbieden en niet opgaat ligt s,avond als koudbuffet gepresenteerd. animatie valt ook wel tegen niet zoals het hoort zoals bij hotel linda daar was pas animatie foto,s op de site is van het hotel ernaast first class hotel en je moet voor een hoop dingen betalen. dat hoort niet bij all inclusive. geen kindvriendelijke accommodatie. GLAS BIJ ZWEMBAD. NOOIT MEER AL GEVEN ZE ME GELD TOE.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 1Carla 11-08-2012

Ontzettend slecht hotel die ik nooit meer zou boek

Het is een vies en slecht hotel en absoluut geen 4 sterren waard. Nog geen 2. Personeel is zeer onvriendelijk en de dingen die in de minibar staan zijn allemaal over de datum. Zwembad is vies, wordt niet schoongemaakt. Boek dit hotel nooit meer.

• 5RCA11-08-2012

Never nooit meer

Klas Hotel is al die sterren niet waard, personeel arrogant, eten is middelmatig. Bij aankomst was de kamer niet schoongemaakt. Zwembad was erg smerig, werd niet schoongemaakt, ook het liggedeelte werd niet schoongemaakt. Bier dat niet naar bier smaakt. Foto's bij het boeken bleken van het naastgelegen hotel te zijn. Gratis faciliteiten wat bij de informatie stonden, bleken veelal niet eens gratis. Kortom eens, maar never nooit meer

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 1Lizzy 10-08-2012

Dit nooit meer

Een slecht hotel met weinig service, zwembad nog smeriger dan een riool en werd niet schoongemaakt in en rondom het zwembad, kamer was bij aankomst niet schoon, eten lauw, al met al slecht hotel voor 4 sterren wat het niet waard is.

• 5G.Overink08-08-2005

Wij zijn in sept. 2004 in dit hotel geweest.Wij zijn begonnen met een overboeking, door het personeel naar het hotel er naast gestuurd ook geen plaats toen maar zelf een hotel aan gewezen Platan Alpina hadden zij ons daar maar gelaten was beter geweest. Klas heet een 4 all inclusive hotel te zijn nou dan zijn wij wel wat anders gewend in turkije. Wij komen er al jaren en dit is de eeste maal de we ziek zijn geweest. 's Nachts kun je niet slapen van de disco die tot 4 uur door gaat. het personeel was wel aardig maar begrijpt je niet. Kamer was goed en schoon. Eten vel te weinig keus voor een 4 hotel.

Gereisd in augustus 2005

• 7Jeanette ten Hove08-06-2005

Mijn zus en ik zijn in september 2004 in dit hotel geweest, wij hebben het leuk gehad, kamers zijn ruim, mensen soms wat opdringerig maar wel vriendelijk, wij hebben genoten van de HAMMAM, het strand, eten was eenvoudig maar toch keus genoeg en anders kan je in Alanya voor 6 euro twee complete maaltijden krijgen, verder inderdaad veel russen, onvriendelijke mensen maar geen last van gehad, prima hotel voor de prijs die wij ervoor betaald hebben. Een aanrader is de markt die elke dag in de straat achter het hotel gehouden wordt, klein maar gezellig en volop keus voor souveniers.

Gereisd in juni 2005

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages