Aparthotel Kardelen

Aparthotel Kardelen

5 reviews over Aparthotel Kardelen in het Nederlands

ik heb mijn twijfels

maria, 6-10-2012

ligging was heel goed aub geen wij hadden geboekt met ontbijt was elke dag het zelfde turks brood rare kaas 2 plakjes tomaten 2 komkommers toen hebben wij geklacht hadden wij smorgens vroeg koud patat gekregen dus nooit incl. ontbijt kamer was ruim groot we hadden een gat in het raam dus met het airco bleef het net zo warm persoonlijk vind ik daar voor tieners schoonmaken sloeg nergens op gaven we fooi gingen ze dat ook voor je neus tellen hoeveel het was douche put was elke dag verstopt dus als de eerste persoon ging douchen de rest moest in het water staan van de eerste persoon als het douche goed was wat ik heel belangrijk vind dan was daar wel te doen uitzicht gingen we elke dag naar de buren kijken je kon precies kijken wat ze doet en elke dag gingen wij naar ze zwaaien 4 meter afstand was het als je lekker kon ontbijten en het douche was goed dan zou ik nog 1 keer misschien kunnen gaan maar het was ook niet goedkoop want allew was excl. achteraf gezien was het toch duur

Niet voor herhaling vatbaar

Joris, 16-6-2012

Het complex is gedateerd echt aan renovatie toe. Op de 6e verdieping een mooi uitzicht op de burcht.

Het complex staat in een gewone woonwijk met op korte afstand een moskee het 1e gebed is om 5.30

Supermarkt en warme bakker dichtbij.

Personeel is vriendelijk .

Restaurant is wel aanwezig maar gaat pas open vanaf half juni kan dus de kwaliteit niet beoordelen.

Grote kamer met ruim balkon dit hebben alleen de hoekkamers, minimale keukenuitrusting 2 kopjes-2 glazen-2x bestek, waterkoker op verzoek gekregen. Bed is goed, meubilair oud , kledingkast staat naast het keukenblok. Er wordt niet dagelijks schoongemaakt.

Zwembad is goed, klein kinderbad. Grote tuin met palmen en bananenbomen jammer van de slechte staat van de speeltoestellen, schommel kapot enz. en slechte onderhoud tuin.

Ik kom net met een vriendin terug uit dit appartement

Robin & Jill, 3-9-2006

Ik kom net met een vriendin terug uit dit appartement. De jongens die er werken spreken best goed Engels!

De kamers zijn erg ruim, met een ruim balkon. Vraag of je aan de kant van het zwembad mag zitten! Veel mooier.

Er werd elke dag schoongemaakt, wat op zich minder was. Ze dweilde alleen, er werd verder niks schoon gemaakt.

De afstanden zijn echt allemaal heel goed te belopen, wat wij ook elke dag gedaan hebben.

Recht tegenover het appartement zit een echte supermarkt, met veel merken die ze ook in nederland verkopen, dat is erg fijn. Let hier wel op dat je met lira's betaalt!

Het zwembad vonden wij veel groter dan op het plaatje van de reisgids lijkt.

Ook kan je in het appartement heel lekker eten, voor heel weinig geld.

Het personeel kan je ook allemaal leuke dingen vertellen over Alanya!

We hebben een aantal aanbieders voor Kardelen voor je op een rij gezet:

Prettig appartement, zeer schoon en vriendelijk personeel.

Kardalen is een leuk apartementen complex, met 43 apartementen, dus niet zo groot. De eerste indruk was vrij simpel en eenvoudig. Het apartement wat wij hadden was ruim, grote slaapkamer (met airco, 35 euro per week)en een groot balkon. Er staat een 2 pits kookplaatje in het keukentje, meer is niet nodig want waaron zou je zelf koken, het is daar allemaal toch goed betaalbaar.

Op 25 meter van het complex is een taxi standplaats maar het centrum en het ooststrand zijn op loopafstand, voldoende winkels in de nabijheid, (supermarkten en bakker)

Men spreekt er weinig over de grens, het Engels is vrij belabberd. Je kan aan de receptie een autohuur regelen bij een goed verhuurbedrijf of een goede hamam (de Grand Alanya Haman)

Kortom, wij zouden er zo weer terug willen.

We hebben een aantal aanbieders voor Kardelen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Kardelen in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Kardelen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Kardelen scoort een 7 uit 10 op basis van 5 reviews.