Hotel Joy Aldin

Hotel Joy Aldin

1 review over Hotel Joy Aldin in het Nederlands

2006

We hebben een fijne vakantie gehad in het hotel héél en nu

van aertselaer-arslan
13-6-2006

We hebben een fijne vakantie gehad in het hotel héél kindvriendelijk en een vriendelijke service,spijtig genoeg blijkt dat het hotel nu sunschine of zoiets noemt wie weet er iets meer van? we zouden graag terug gaan.

Gereisd Anders in Tue Jun 13 2006 10:48:52 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Joy Aldin in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Joy Aldin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.