7,6

22 reviews over Hotel International in het Nederlands

Klein simpel hotel, niet voor all-in.

Maxime Snakenborg
6-8-2015

Het is een klein hotel waar een familie het geheel runt. Zij doen erg hun best en werken de hele dag hard voor de gasten. De ligging is perfect, je steekt de straat over en staat op t strand, het centrum is een kwartier lopen, wat ook goed te doen is. Het zwembad is rustig en lekker koud. De kamers zijn klein en gedateerd, deze zijn aan renovatie toe. Het ontbijt is simpel, maar sober. De lunch en het diner daarentegen zijn ons niet bevallen, het eten bestond uit 5 warme gerechten en was elke dag hetzelfde en niet lekker, we zijn er helaas ook ziek van geweest. Hierdoor zijn we bijna elke dag uit eten geweest, ook lekker, maar niet de bedoeling als je all-in zit.

We hebben al met al zeker wel genoten van Alanya, maar raden dit hotel dus helaas niet aan!

Gereisd Met partner in juli 2015

Genoten maar nooit meer!

Briii22
26-7-2014

Qua ligging is t perfect, direct aan t strand en op 20 minuten lopen of 10tl met de taxi naar t centrum, kleinschalig, housekeeping mag een curses beter schoonmaken, Eten was oke maar niet fantastisch, personeel mag beter engels spreken maar zijn wel enorm vriendelijk. geen ideale plek voor gezinnen met kids omdat t open langs een drukke weg ligt.

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

dit nooit meer

joja
19-10-2009

Ivm een overboeking van Eftalya Aytur kwamen wij hier 1 nacht terecht.In een woord vies.Konden ons niet douchen na een lange dag was smerig.De hoteleigenaaresse zag er ook smoezelig uit en niet vriendelijk.Airco deed het niet geen ijskastje.Geen oog dicht gedaan voelde overal beestjes over mijn lijf.Ook was het die dag slecht weer waarop wij niet op het balkon konden zitten die stond blank(5 okt.).De ligging is to strand dat is dan het enige pluspunt.

Gereisd Met partner in Mon Oct 19 2009 19:59:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

echt bagger!!!!

5-7-2009

wij zijn op 18 juni 2009 naar hotel obakoy geweest, en ik moet zeggen dat het echt bagger was! wij zijn 7 jaar geleden ook geweest toen was het echt helemaal top. dit jaar was het eten echt slecht! geen variatie, alleen maar pasta en rijst. het animatie team was daarin tegen heel leuk en gezellig... ze doen echt hun best! het personeel was goed op 1 ding na en dat is dat de bestelling te lang duurde, we stonden vaak langer dan 15 minuten in de rij voor een drankje. en over de foto graaf gesproken, die kletst teveel over de gasten!! ( een magere man). en dat mag nog niet eens gebeuren in een hotel, er ontstond ook nog ruzie. en dan over de kamers : wij hadden voor 3 volwassenen geboekt maar 1 van ons heeft 15 dagen lang in een kinderbedje moeten slapen met de voeten buiten het bed, en bij de receptie doen ze er niets aan. dus we hebben gewoon teveel betaald! dus kort gezegd voor ons nooit geen obakoy meer!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2008

Super hotel, tegen over het strand!

Zon
16-2-2009

Ligging is echt super! Je hoeft maar een (drukke) straat over te lopen en dan ben je op het strand! Naar het centrum kan je gewoon lopen. Badkamers zijn zeker aan vervanging toe, maar verder ziet alles er prima uit.

Gereisd Met vrienden in augustus 2006
2008

2008 in juli 2008 naar genoemd hotel geweest

kirsten en mathieu
13-7-2008

2008

in juli 2008 naar genoemd hotel geweest. Het hotel zelf heeft een goede ligging en de kamers zijn oke.

Maar boek zeker geen all-incl of half persion. Het eten is absoluut geen aanrader. Wij hebben elke avond ergens anders gegeten.. De lunch en dinner zijn hetzelfde. En ze noemen het een buffet maar er is GEEN keuze!!

De enige keuze qua drank is bier of aldi frisdrank, voor de rest moet je betalen

Ook krijg je ong om de dag hetzelf eten. Ik weet niet bij welk wasmiddel ze de sterren hebben gekregen maar deze is absoluut niet verdiend!!!!!

Gereisd Met partner in juli 2008

2007

Kom net terug uit Alanya en heb een supervakantie gehad

kim
29-8-2007

Kom net terug uit Alanya en heb een supervakantie gehad.. Voor de prijs kan ik het hotel zeker aanraden.. Wij hadden een badkamer (met douche en toilet) slaapkamer en een balkon en kregen elke dag schone handoeken.. Enige nadeel was dat we geen koelkast hadden.. Het hotel is 10 tot 15 min lopend van het centrum, en zit tegenover het strand.. Het ontbijt was ook prima.. Al met al was het voor mij een perfect hotel en zou ik het ook zeker aanraden

Gereisd Met vrienden in augustus 2007

Vorig jaar begin juli met een bevriend stel heen geweest

Micha en Carina
1-6-2007

Vorig jaar begin juli met een bevriend stel heen geweest. Wat een superhotel. Oke het is allemaal oud en de badkamers zijn nodig aan vervanging toe maar iedereen, gasten en personeel, maken het verblijf tot een bijna koninklijke. Diep respect voor het personeel, kan men elders nog een dikke punt aan zuigen.

Gereisd Anders in juni 2007

Geweldig hotel

Nicolette
12-3-2007

Geweldig hotel.... ben hier twee jaar geleden met vrienden geweest en heb een top vakantie gehad! Direct aan het strand, de stad op loopafstand en het personeel is super vriendelijk.... Voor een luxe hotel zit je verkeerd maar dat kan je voor die prijs ook niet verwachten!

Gereisd Anders in maart 2007

Begin juli geweest, toen nog niet te druk in Alanya

Sander
4-1-2007

Begin juli geweest, toen nog niet te druk in Alanya. Pluspunten: zeer goede service, iedere dag schone lakens/handdoeken, goedkoop, rustig zwembad, zeer goede ligging t.o.v. strand en centrum

Minpunten: ronduit slecht ontbijt, kleine kamer, niet altijd warm water

Prima hotel mits je niet teveel betaalt

Gereisd Anders in januari 2007

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel International in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel International zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.