Hotel Ideal Beach

Hotel Ideal Beach

2Onvoldoende

Turkije, Mediterraan, Alanya

Op vakantie geweest naar Ideal Beach?

2Onvoldoende

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

17 reviews over Hotel Ideal Beach

• 2019
    1Rafi02-09-2019

Horror hotel , waardeloos , slecht

Het is een horror hotel Alles was slecht vies onhygiënische Alles was verouderd Onprofessioneel personeel Slechte voedsel Kamers die om de twee dagen schoongemaakt worden Geen schone handdoeken Mensen niet doen is echt een hel

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

4Petra12-10-2015

Teleurstelling

Het hotel is in een woord slecht. Vieze boeden en kopjes en bestek, kamers werden bijna tot niet schoongemaakt( zelf gedaan) geen Engels of Duits sprekend personeel, onvriendelijk. Achter hotel waar eten werd voorbereid stond een ton met lekkende motorolie en rottende etensresten. Het enige positieve was de temperatuur en het zeewater. Geen aanrader dit hotel.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 8Martine05-10-2014

Gewelidige huwelijksreis gehad

Leuk, eenvoudig hotel met gezellig personeel en prachtig uitzicht op zee. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding en erg leuke entertainment.

Gereisd met partner in september 2014

• 9Taner Mutlu22-09-2014

Gewoon een goede hotel voor weinig geld

Vorige maand ben ik met een vriend gegaan naar deze hotel. Ik was blij dat het vlakbij de strand was. Wij zijn elke dag gegaan.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 5teleurgesteld 30-08-2014

nooit meer

Net terug uit Turkije ideal Beach. Heerlijke vakantie gehad omdat we er zelf wat van gemaakt hebben. We kregen een standaard kamer. Het was om te huilen. Twee 1persoonsbedden tegen elkaar aan gezet en je moest er via het voeteneind inkruipen. Badkamer stonk naar riool. Gevraagd maar een andere kamer. Die kregen we met bijbetaling. Dus als je boekt zeker een kamer boeken met zeezicht. Eten was koud en echt niet lekker. Elke dag lekker uiteten geweest. Na 23.00 uur was alles dicht en doodstil. Niets meer te doen. Personeel spreekt weinig Engels.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 7Carmen Grondsma09-07-2014

Geweldige vakantie gehad

Ik ben gisteren met mijn moeder van 80 jaar teruggekomen van een weekje vakantie in Ideal Beach. Natuurlijk zijn er altijd verbeter punten te noemen, maar wij hebben daar een fijne en vooral ontspannen tijd gehad. Het ontbijt kon voor mij wel uitgebreid worden met joghurt, en plakjes gewone jonge kaas. Maar over de lunch en diner hebben wij echt geen klachten. Het enigste nadeel was dat de frisdranken niet altijd uit de koelkast kwamen, terwijl er wel 1 aanwezig was achter de bar. Lauwe cola is natuurlijk wel goed voor je maag, maar niet lekker verfrissend. Het meeste personeel spreekt amper Engels , en daardoor kun je slecht communiceren .tijdens ons verblijf was het wel opmerkelijk dat er extra gepoetst werd en achterstallig onderhoud werd verricht . Dit hotel beschikt over een schone en fijne Hamam , met echt kundige masseurs . Voor een 3 sterren resort voldoet dit hotel zeker aan de normen .

Gereisd in juli 2014

• 9Hans09-07-2014

Prima relaxen!!

Goed hotelletje met aardige mensen. Lekker dichtbij strandje dus top.

Alleen gereisd in juni 2014

• 7Hovinga08-07-2014

Prima voor 700 euro per week !

Wij zijn 21 juni een week op vakantie naar het Ideal Beach geweest. Kamer die uitkijkt op zee, (bijboeken is wel handig, anders kom je misschien in een kamer met zwembadzicht of achteruitzicht (dit ziet er niet uit) terecht. Vriendelijk personeel, en prima eten. (Geen culinaire hoogstandjes) Jammer dat de transfer 2,5 uur duurde vanaf Antalya, volgende keer vliegen wij op de luchthaven (Gazi Pasa) Alanya! Wij hebben ons hier prima vermaakt en verwachten dan ook niet teveel voor ons kleine budget (700 euro voor 1 week) en dit betaalbare hotel! De Turken zijn inderdaad gek op vrouwen en kinderen, maar dat is in een andere plaats niet anders. Dat het drinken op het strand niet gratis is, is vantevoren bekend, staat in de reisinformatie. Dat na 23 uur 's avondser geen drinken meer te krijgen is in hotel staat ook in de reisinformatie. Rondom het hotel veel turkse winkeltjes met allerlei souvenirtjes, eten, drinken, kleding, supermarkten, tot 2 uur s nachts open. Kortom: prima low budget!

• 1ron02-07-2014

nooit meer

eten altijd hetzelfde en koud. personeel alleen aardig tegen kleine kinderen en alleenstaande vrouwen.vanaf 11 uur in de avond geen drinken meer te krijgen.zelfs de glazen zijn vies. de hele dag harde muziek aan het zwembad met alleen tussen 12 en 2 hetzelfde bandje met spanfluitmuziek .aan het strand van dit allinclusief hotel moet je gewoon betalen voor je bier.het bestek is gewoon vies. na9 uur dender je gewoon je kamer uit van de keiharde muziek.om half 7 vertrekken naar vliegveld (gelukkig) dan is er niet eens een kop koffie te krijgen

• 2Winnie02-07-2014

dit nooit meer

Ik heb nog nooit een beoordeling geschreven over een hotel maar vind dat ik in deze toekomstige vakantiegangers toch moet waarschuwen voor dit slechte hotel. Waar de goede waarderingen vandaan komen weet ik niet misschien een goede week geweest?? - koude maaltijden, wat warm moest zijn was koud, wat koud moest zijn was warm. geen koeling voor de salades en/of koude gerechten. Bakken om gerechten warm te houden werkten niet. Gevaar voor het oplopen van allerlei virussen en darm bacteriën!!! Paar keer zure soep en kaas/worst geproefd. Voornamelijk brood gegeten en uit eten geweest. Personeel over de maaltijden aangesproken, waren niet geinteresseerd. - Smerige tafels/kleden, borden en bestek. Geen enkele keer verschoond, vliegen vanaf de vroege ochtend. - Merendeels on vriendelijk personeel, kleine kinderen en jonge vrouwen/dames kregen wel volop aandacht. -Zeer harde, elke dag dezelfde. muziek. -Consumpties vanaf half 11, 1 glas per persoon. en aan het strand gewoon betalen. ..

Hotel Ideal Beach info

• Animatie programmaAanwezig