Hotel Haydarpasha Palace

Hotel Haydarpasha Palace

8.6Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Alanya

Je kunt vanaf nu meer dan 8.000 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 3.685p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.6Fantastisch

• Animatie
  • Sauna

57 reviews over Hotel Haydarpasha Palace

• 8Wendy vds05-11-2016

Goede vakantie , mooi hotel

Prachtig hotel De pech gehad daar te zijn met het suikerfeest, overrompeld door Turkse asociale gezinnen Overal een drukte en verschrikkelijk rumoerig Wanneer deze invasie over was hebben we nog een 3 tal dagen van het prachtige hotel kunnen genieten. Mooie kamers,lekker eten , de animatie was nog ni echt wat het moest zijn en de shows s avonds nietde moeite ( hotel was nog maar pas open ). De ligging viel wel tegen niets in de buurt om even te voet naar toe te wandelen, ook weinig winkeltjes. Al bij al goede vakantie gehad jammer van onze slechte timing!!

AYBUKE OZTANIR, GUEST RELATION MANAGER, 25-02-2019

Geachte gasten, We zijn dankbaar dat u een tijd heeft gevonden en een reactie heeft achtergelaten. Uw mening is erg belangrijk voor ons. Het spijt ons zeer dat de rest in ons hotel u zo veel negatieve indrukken heeft nagelaten. Al uw opmerkingen worden doorgegeven aan de verantwoordelijke personen en verantwoord door de directie. Wat er ook gebeurt, we zullen blij zijn om u weer onder onze gasten te zien. Haydarhasha Palace familie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8Kimberly03-10-2016

Heerlijke vakantie!

Na alle recensies was het toch even spannend wat we aan zouden treffen. Bij binnenkomst van het hotel waren wij direct blown away door de prachtige hal van het hotel. Bij de receptie spreken ze niet heel goed Engels, maar uiteindelijk begrijp je elkaar wel en het personeel was vriendelijk. De kamer was netjes, schoon en ruim! Het eten was prima, genoeg keuze. Het is na een week (of twee) misschien wat eentonig maar wij hebben niets te klagen gehad. Er is een verse groente en salade bar en hebben elke dag veel vers fruit gegeten. Ook het ontbijt en de toetjes waren heerlijk! Wij hebben geen enkele keer in de rij hoeven staan.

Het zwembad was prachtig, mooi schoon en aangezien wij niet in de drukste periode van het jaar op vakantie gingen was het ook lekker rustig rondom het zwembad. Enige mini minpuntje was dat het water in het buitenbad errrrg fris was. Het strand gaan ze nog verbeteren, dus wij zijn benieuwd hoe dit er straks uit gaat zien. Wij gaan volgend jaar in het naseizoen weer een weekje terug!

Gereisd met partner in september 2016

• 9Jacqueline Bouwer14-09-2016

schitterent hotel maar.......

Wij hielden ons hart vast na recensies over dit hotel maar is ons 150 procent mee gevallen kamers prachtig en ruim ,personeel erg vriendelijk en probeerde met je te praten het grote minpunt vond ik toch wel zo ontzettend veel Turkse gasten en daar is niks mee maar die traditionelen die van kop tot teen bedekt het water in gaan had ik toch wel moeite mee en vooral met de arrogante houding van deze mensen niet alleen naar ons maar zeker ook naar hun eigen volk wat werkelijk als bediende werd behandeld. Het eten vond mijn man gewoon goed ik heb niets met de Turkse keuken maar dat ene weekje per jaar hou ik een patat dieet en dat dieet was gewoon heel goed te doen. Wat ik ook zeer ergelijk vind (maar dat heb je in elk resort) de grote borden eten wat opgeschept word maar wat men niet op eet en dit gewoon de kliko in gaat daar mag elk resort van mij wel een boete op gaan heffen maar verder vond ik het gewoon goed prachtig zwembad strand nu nog iets minder maar daar gaan ze wat aan doen

Gereisd met partner in september 2016

• 4Mark26-08-2016

Wij gaan hier zeker niet terug.

Slecht -Hotel erg gericht op Turkse en in mindere mate Duitse toeristen. Waarvan de Turkse erg asociaal zijn. Russen zijn erg maar de Turken doen er niet voor onder. Ook worden zij voorgetrokken bij kidsclub en bar. Receptie en animatie niet of nauwelijks Engels. -Zeer slechte schoonmaak, ook wij hebben drollen in het zwembad zien drijven. En nog maar niet te spreken over de toiletten bij de zwembaden die stinken naar de urine. Rond de zwembaden overal afval (wat ook te wijten is aan de asociale gasten natuurlijk) -Eten erg eentonig. -Animatieshows erg amateuristisch -Wij vertrokken voor 7 uur smorgens. Bij een goed hotel had je nog kunnen ontbijten, hier dus niet.

Er waren ook wel positieve punten -Hotel ziet er erg mooi uit -zwembad is groot en een leuk kindergedeelte -glijbanen zijn ook leuk maar beperkt open -Winkels op steenworp aanrader

Voor ons absoluut geen 5sterren en gaan hier zeker niet terug. Advies: ga naar de hotels in Lara! Daar krijg je veel meer voor je geld en hoef je niet zo lang in de bus van het vliegveld naar het hotel.

Beste Gast;

Dank u voor het delen van uw ervaringen over ons Hotel. We betreuren het dat u niet tevreden was tijdens uw verblijf. We zullen het beste doen voor al uw klachten. We zien u graag weer in ons Hotel.

Haydarpasha Palace Familie

• 9Jeroen, Linda en Carolien23-08-2016

Terugkomend met vrienden. Fantastisch hotel!!!

Ik heb zojuist de eerdere reviews gelezen en ik herken de negativiteit absoluut niet.

Het was een mooi schitterend hotel. Bedden waren goed, kamers werden goed en netjes schoongemaakt. Elke dag schone lakens en handdoeken. Elke dag schone handdoek voor het zwembad.

Zwembad super en werd elke nacht gereinigd. Drollen waar????

Animatie was leuk en goed echter je moet er wel van houden. Elke avond van 21.30 tot 23 uur en daarna op naar de disco of aan de bar wat drinken.

Eten was goed, veel variatie. Van diverse soorten vlees tot pasta tot patat. Minstens tien verschillende kazen, 20 verschillendende desserts, diverse salades, fruit etc.

Cocktails zijn super!!!!

Het personeel doet hun best om Engels te spreken en anders met gebarentaal kom je er ook. Waarom klagen dat zij geen Engels spreken, dan moet je niet naar Turkije op vakantie gaan.

Personeel zeer vriendelijk.

Wij gaan zeker volgend jaar weer.

Beste Gast;

Dank u voor de voorkeur aan ons hotel en deel uw ervaring. We zijn blij dat u tevreden was in ons Hotel. Het zou een eer zijn om u weer in ons hotel te zien om u beter te dienen.

Haydarpasha Palace Familie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 5Denise18-08-2016

Nieuw hotel... nog veel te verbeteren

Wij zijn in augustus geweest 13 dagen. Om een beeld te geven waar wij het mee vergelijken; Titanic, royal wings, royal dragon, sea planet, aydinbey Pluspunten; mooie ruime kamers, Douche geweldig nog nooit beter gehad goede krachtige regendouche.

Zwembad lekkere tempratuur. Leuke glijbanen met banden. Zonder banden wil je niet je haalt je open.Ander nadeel is dat iedereen die een band heeft de band houdt. Schoonmaak moet beter!!

Bediening ruk, hygienne slecht. Tafels worden niet afgeruimd, drankjes niet bezorgd. W.c. in algemeen niet schoongemaakt. Eten. Erg eentonig na 7 dagen waren wij er helemaal klaar mee. Ontbijt gaat nog kan je afwisselen. Lunch elke dag hetzelfde en dan ook precies hetzelfde. Komt echt je neusgaten uit. Avondeten elke avond het zelfde met een wisselingvan vlees 3 dagen. Geen live cooking, geen thema's.

Dan nog de animatie. Komen niet langs je bedjes om te smeken of je mee wilt doen. Avond niks te beleven. Neem een spelletje mee!!!

Wij gaan niet terug

• 6Peter18-08-2016

geen 5 sterren waard

Onvriendelijke receptie, spreken geen Engels. Hotel is nagelnieuw maar er is duidelijk een personeelstekort. Barmensen kunnen hun eigen cocktail's niet maken, toiletten aan zwembad werden onvoldoende gereinigd en voorzien van toiletpapier. Het animatieteam doet hun best maar is ruim onvoldoende voor een 5 sterren hotel. De kamers zijn fantastisch en worden ook degelijk schoon gemaakt, minibar werd iedere dag correct aangevuld. Turkse badgasten kregen voorrang bij het bestellen van hun drinken, dit zowel aan de zwembadbar als in de restaurant's. Het eten was lekker maar jammer genoeg veel te weinig variatie. ondanks de minpunten hebben we een fantastische vakantie gehad met ons reisgezelschap, maar naar dit hotel zullen we nooit meer gaan!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 3Denise18-08-2016

Horror vakantie

Wij zijn al meerdere jaren in Turkije geweest, maar hebben nog nooit zo'n slecht hotel meegemaakt. Medewerkers onbekwaam, spreken geen Engels. Zelfs de receptie spreekt en begrijpt geen Engels. 90% van de vakantiegangers is hier Turks, hetzelfde geldt voor het eten. Eten is doordrenkt met olie en elke dag hetzelfde. Kamers worden niet goed schoongemaakt en al helemaal te zwijgen over het zwembad. Er drijven dagelijks drollen in die hier dan ook niet eerder worden weggehaald dan wanneer er meerdere mensen over klagen bij de badmeester. In de avond is hier werkelijk niks te beleven. De shows die hier een paar keer per week worden gehouden zijn om te huilen, tenzij je van Turkse volksdansers houdt. dit hotel is vreselijk

Haydarpasha Palace Familie

• 6Erfin10-08-2016

Mooi hotel, slechte Service

Haydarpasha palece is mooi. Maar dat is het ook

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 5Spiekerman10-08-2016

Mooi hotel maar zeer slechte service en personeel

Mooi hotel qua design, voor kinderen prachtige kinderbaden met een spring Bubble. Uniek, maar wat anderen ook schreven: de meeste medewerkers zeer onvriendelijk en ondeskundig. Klantbeleving kennen ze niet en ze willen het ook niet begrijpen. Gigantische wachtrijen Bin ontbijt en avondeten. Weinig personeel, inderdaad je miet racen om te eten als je om 19.30 uur binnenkomt. Voor 21.00 uur al aan het opruimen. Receptionisten praten niet of zeer slecht Engels. Vaak zijn de bakken met eten koud omdat de inductieplaten niet werken. Hotel is slecht afgewerkt en nog niet overal af. maar dat is wel vaker daar. Kamers mooi, er wordt in het hotel inderdaad erg slecht schoongemaakt. Personeel is hele dag druk met hun telefoon, de toiletten Bij zwembaden zijn ronduit vies! Wij zijn in heel veel hotels geweest in Turkije maar service was elders veel beter. Het management stuurt de mensen ook niet goed aan, je ziet Bijna geen managers. Drinken bij eten moet je om vragen. Ze komen niet zelf naar je toe. Per avond maar 1 a la carte restaurant geopend, prijs is redelijk. Maar als ze dit allemaal niet snel verbeteren zullen ze het , Moeilijk krijgen. Personeel straalt geen plezier uit. Een training " hostmanship" zou daar voor iedereen goed zijn. Voor ons geen haydarpasha palace meer. Royal holiday palace in Lara is veel beter en geen kiezelstrand daar en veen dichter bij luchthaven.

Fa. Spijkerman

Hotel Haydarpasha Palace info