Hotel Haydarpasha Palace

Hotel Haydarpasha Palace

8.6Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Alanya

Je kunt vanaf nu meer dan 8.000 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 3.685p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.6Fantastisch

• Animatie
  • Sauna

57 reviews over Hotel Haydarpasha Palace

• 2019
    10Mayke Hoeben31-05-2019

Dit moet je beleven, is niet 1 van de velen

We hebben ons zeer goed vermaakt. Zeer goed eten, vooral de a la carte restaurants niet vergeten?! Lekker tot rust gekomen op de diverse mooie plakjes. Opvallend veel groen in het hotel. Prachtig binnenzwembad, uitgebreide strand faciliteiten.

AYBUKE OZTANIR, GUEST RELATION MANAGER, 04-06-2019

Geachte gast. Bedankt dat je onze gast bent. Het was een eer voor ons om u hier te verwelkomen. Uw positieve beoordeling eert ons zeer. We kijken ernaar uit om je weer te zien.

Zonnige groeten uit Alanya

Familie Haydarpasha Palace

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Hendrik de Jong30-05-2019

Verrassend hotel, je moet er geweest zijn

Super mooi en goed georganiseerd hotel. Vriendelijk personeel en vele faciliteiten. Heerlijke a la carte restaurants, en betrekkelijke rust op vele locaties, zeker voor herhaling vatbaar!

AYBUKE OZTANIR, GUEST RELATION MANAGER, 04-06-2019

Geachte gast. Leuk dat je onze gast was. Het was een genoegen voor ons om u hier te verwelkomen. Bedankt ook voor de goede beoordeling. We zijn vereerd. Met de hoop je snel te zien.

Familie Haydarpasha Palace

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 8Erik09-05-2019

Een heerlijke vakantie

Ik heb zojuist de eerdere reviews gelezen en ik herken de negativiteit absoluut niet.

Het was een mooi schitterend hotel. Bedden waren goed, kamers werden goed en netjes schoongemaakt. Elke dag schone lakens en handdoeken. Elke dag schone handdoek voor het zwembad.

Animatie was leuk en goed echter je moet er wel van houden. Vervolgens bij de lobby van de bar die 24 uur per dag open was wat drinken.

Eten was goed, veel variatie. Van diverse soorten vlees tot pasta tot patat. Minstens tien verschillende kazen, 20 verschillendende desserts, diverse salades, fruit etc.

Cocktails zijn super!!!!

Het personeel doet hun best om Engels te spreken en anders met gebarentaal kom je er ook. Waarom klagen dat zij geen Engels spreken, dan moet je niet naar Turkije op vakantie gaan.

Personeel zeer vriendelijk.

AYBUKE OZTANIR, GUEST RELATION MANAGER, 10-05-2019

Geachte Gast.

Wij waarderen uw keuze om uw vakantie door te brengen in ons hotel. Het was een genoegen om u te verwelkomen en we zijn blij dat u een geweldige tijd hier had.

Heel erg bedankt voor het nemen van de tijd om zo ' n gedetailleerd commentaar te schrijven. Het betekent veel voor ons.

We zien jullie graag hier volgend jaar en kijken ernaar uit om jullie weer te verwelkomen.

Met de beste groeten.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 8B.02-05-2019

Aanrader

Prachtig hotel. Hadden familiekamer. Deze zijn prachtig. Ook mooi schoon. Personeel is vriendelijk. Zwembad was super. Waren met 9 personen en vonden het allemaal een aanrader. Eten is zowel bij restaurant als bij strand en zwembad heel goed. Zou hier zeker nog een keer naar toe gaan.

AYBUKE OZTANIR, GUEST RELATION MANAGER, 07-05-2019

Geachte Gast.

Dank u wel voor het nemen van de tijd om zo ' n gedetailleerd commentaar te schrijven. Het betekent veel voor ons.

Met de beste groeten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 2018
    8L.31-10-2018

Luxe hotel

Zeer luxe hotel met prachtige kamers. Vriendelijke personeel en genoeg ruimte aan het zwembad etc.

Wel veel Russische gasten (+/- 80%) en overig was van Duitse komaf. Weinig Nederlanders, maar dat is maar net wat je wilt. Overigens geen last van gehad.

(Kinder)animatie was alleen in Russisch (klein nadeel)

Nadeel was dat het elke avond erg druk was bij het dinerbuffet, tafeltjes slecht werden afgeruimd waardoor je vaak aan een "smerige" tafel zat.

Beste gast;

Dank u voor de voorkeur van ons hotel. Het is erg belangrijk voor ons om uw ervaringen in detail te delen. We werken ijverig om u beter te dienen. We zouden vereerd zijn om u weer te zien in ons hotel.

Haydarpasha Palace Familie.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 7Osa24-08-2018

Leuk maar wordt verpest door Arabische toeristen.

Een leuk hotel. Pluspunten: Hotel is nieuw zo ook de kamers en faciliteiten. Het eten is er heerlijk, lekker gekruid en smaakvol (voor een hotel). Alcohol is ook prima, serveren geen goedkope kwaliteit. Bijvoorbeeld whiskey; keuze uit black label, chivas, etc. Zo ook cocktails en overige drinken. Net als de minibar op de kamer is in het all-in concept inbegrepen. Personeel is vriendelijk en laten zich niet opjagen daar opgejaagde toeristen. Als ze al chagie rondlopen dan komt het geheid door vervelende toeristen/gasten.

Minpunten: Nadruk ligt op arabieren! Wat een volk zeg. Van poepen in het zwembad tot aan shisha roken in de lift. Russen zijn er werkelijk engelen bij. Meer wil ik hierover niet kwijt. Het kinderbad is ook veel te klein.

Voor ons niet voor herhaling vatbaar mits ze het hotel arabieren vrij maken. Dan is het voor ons een top hotel!

AYBUKE OZTANIR, GUEST RELATION MANAGER, 25-02-2019

Geachte gasten, We zijn dankbaar dat u een tijd heeft gevonden en een reactie heeft achtergelaten. Uw mening is erg belangrijk voor ons. Het spijt ons zeer dat de rest in ons hotel u zo veel negatieve indrukken heeft nagelaten. Al uw opmerkingen worden doorgegeven aan de verantwoordelijke personen en verantwoord door de directie. Wat er ook gebeurt, we zullen blij zijn om u weer onder onze gasten te zien. Haydarhasha Palace familie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 4Mandy Overvecht02-06-2018

Nooit meer

Lees goed de reviews voordat je boek! Verschrikkelijk hotel vol met Russen, wij zijn hier 8 dagen geweest met onze kinderen maar hier komen wij nooit meer. Het eten was gewoon koud iedereen staat te dringen en weinig keus eigenlijk 8 dagen hetzelfde. Nee voor ons niet nog eens

Beste Gast;

Dank u voor het delen van uw ervaringen over ons Hotel. We betreuren het dat u niet tevreden was tijdens uw verblijf. We zullen het beste doen voor al uw klachten. We zien u graag weer in ons Hotel.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

10vdm07-12-2017

gewoon super

heel mooie hotel een van de mooiste vakantie dat wij hebben gehad, heel proper vriendelijk personeel, altijd plaats aan de zwembad, heel lekker eten kamers was dagelijks schoongemaakt , drank alle dagen bij gevuld , winkels in de buurt, kortom een ideale hotel zowel met of zonder kinderen.

Beste gast;

Haydarpasha Palace Familie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 5Busra Cakmak18-07-2017

Laat je niet misleiden door de inkomhal en kamers

Bij binnenkomen prachtige onthaalhal Inchecken was eenvoudig Bij binnenkomen in de kamer, wauw effect Grote kamers, badkamer. Verder omgekleed om hotel te verkennen Geen muziek, enkel om 10 uur (wakkermakertje) door animatieteam. Verl kamers weinig ligstoelen Dus vroeg opstaan om plaats te 'reserveren'. Aniamtieteam flop russen die denken dat de hotel rond hun draait. In het restaurant lekker eten,feit. Maar iedere dag hetzelfde eten. Verder avondanimatie 0. kamer worden echt nt gekuist, voeten zien na douchen zwart door vuil. Koelkast wordt niet aangevuld. Ik snap niet waarom er geklaagd wordt over de aanwezigheid van Turken in een Turks hotel. Net zoals de mensen die van het buitenland komen zijn zij ook Toeristen. Maar dat is geloof ik een kwestie van openminded zijn of bekrompen zijn.

Beste Gast;

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 6van der Hulst13-05-2017

Matig doch voldoende

Wij zijn in juli 2016 naar Haydarpasha Palace afgereisd. Een mooi nieuw hotel.

Voorheen gaande jaren in Lara geweest (voornamelijk Delphin Hotels, Miracle Resort etc.). De hotels aldaar zijn toch van een stuk héél hoger niveau, op alle vlakken.

Veel personeel in Haydarpasha spreekt inderdaad slecht Engels, op enkele obers na. Toen wij aankwamen was het hotel nagenoeg leeg (22 juli). In de loop van die week werd het ineens overspoelt met (inderdaad asociale) Turkse gasten. Eten was tevens elke dag hetzelfde, wij zijn een aantal keer uiteten gegaan. Restaurant is slecht, zowel eten, vriendelijkheid en snelheid. Kamers zijn mooi en schoon. Ook zwembad was bij ons mooi en prima schoon. Management en vriendelijkheid kan inderdaad beter. Vb: ons glas viel van tafel, niemand kon ons helpen. Uiteindelijk zelf met servetten opgeruimd.

Mocht je voor een vakantie een 5-sterren all inclusive resort in Turkije zoeken ga dan zeker naar één van de hotels in Lara, daar kan niets tegenop.

Gereisd met partner in juli 2016

Hotel Haydarpasha Palace info