Appartement Havanna

Meer appartementinfo

65 reviews over Appartement Havanna

• 9Johnny Middel09-05-2019

Thuiskomen in Havana!

Zo, september 2018 voor het laatst in Havana geweest, zoals altijd een perfect appartement, goedwillend personeel en alles in je omgeving, lekker wandelen richting centrum en gezellige en lekkere restaurants. Op 6 juni a.s. gaan wij weer voor 2 weken richting Havana, wij verheugen ons op al onze vrienden weer te zien. Hierna komen wij op 5 september voor 4 weken terug naar Havana. Het feit dat wij hier elk jaar komen geeft al een bevestiging dat het in Havana geweldig is. Steenworp afstand van het strand en centrum. Een aanrader voor iedereen!

• 2018
    9Johnny Middel12-08-2018

Geweldig!

Mooi appartement, ruim en licht. Ligging, aan het strand. Beneden het appartement prima restaurant "Elite", aardige en gezellige bediening en perfect eten. Voor het appartement is een kabelbaan die je tot boven op de burcht brengt voor een fantastisch uitzicht en wandeling. Een beste aanrader! Wij komen al sinds 1995 in Alanya!

• Oude reviews

10Johnny en Agnes29-12-2015

"Fanatstisch"

Wij komen al 10 jaar in appartement Havanna! De appartementen zijn bijzonder goed, onlangs heeft er een renovatie plaatsgevonden, nieuwe meubels etc. Het was weer Top! De ligging is perfect, even de weg oversteken en je staat al op het strand. Onder het appartement is restaurant Elite gevestigd, het beste restaurant van Alanya. Eigenaar vriendelijke Hakan en zijn manschappen doen het fantastisch, het is daar altijd gezellig en het eten overheerlijk. Wil je naar het centrum, dat is om de hoek, waar de winkels al beginnen, al wandelend (2 km) en je staat bij de haven, midden in het centrum. Al met al, appartement Havanna is een goede aanrader!!! Voor 2016 weer geboekt periode juni 2 weken en september 3 weken! Top accommodatie!!!

• 9desiree04-08-2015

geslaagde vakantie

goede en nette appartementen,perfecte ligging.strand straat oversteken,centrum en haven op loop afstand leuke winkelstraat (ataturk)om de hoek restauarants volop in de buurt waar je heerlijk en goedkoop kan eten.aanrader voor de lunch is strandtent nr 4 op het strand

• 10Thea Jans-Beken31-08-2014

Top appartement

Weer een geweldige vakantie gehad in Havanna, het is super mooi geworden, is helemaal gerenoveerd, wij komen hier al jaren. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken, lieve schoonmaaksters, het personeel van havanna is helemaal toppie, erg vriendelijk.We hadden een driekamerappartement met schitterend uitzicht op zee en de burcht, Murath nog bedankt hiervoor. Het elite restaurant beneden is het beste restaurant van Alanya. Harkan, Ali Zerkan Murath (alias Joop) Verdat en al het andere personeel, ontzettend bedankt voor de mooie tijd en het lekkere eten. Wij raden het iedereen aan

• 9Ankie27-08-2014

Perfect appartement, helaas geen zwembad

Schoon, net en ruim appartement: je komt binnen in een gang, dan waren er twee slaapkamers, een badkamer en een woon- en eetkamer. We hadden twee balkons, een aan de straat/strand zijde en een aan een binnenplaats met uitkijk op andere hotels. Zoals hieronder al vaker staat: de foto's die wij op internet zagen kwamen niet overheen, het ziet er een stuk beter uit.

Pluspunten - Mooi en schoon appartement - Vriendelijk personeel, ook over de housekeeping waren we erg tevreden - Vlakbij strand, mainstreet, waterpark en supermarkt - Goede en schone airco (tegen extra betaling): iedere nacht in geslapen en geen keelpijn gekregen - Grote, goedwerkende koelkast met ruim vriesvak - Goede gratif WiFi van het restaurant (Elite) beneden - We konden voor 20 euro om 17:00 uitchecken in plaats van 12:00

Minpunten - Geen zwembad - Geen kluis in het appartement, maar alle kluisjes in de lobby (tegen extra betaling)

• 8Annemiek04-08-2014

Prima verblif

2kamerappartement moeder met zoon van 14 en dochter van 11. Moeder en zoon sliepen op slaapkamer dochter op de (slaap)bank in woonkamer. Bedden slapen prima. Beide kamers voorzien van airco. woonkamer met open keukentje. grote koelkast ( met vriesvakje) en 2 pitjes elektrisch koken. Keukeninventaris is minimaal maar prima voor wanneer je toch vaak gaat uit. Eten of een snack gaat halen uit de Turkse keuken wat ik van harte aanbeveel. voor wie van zee houdt en van leven in de brouwerij is de locatie zeer geschikt. Wij zaten op 2 e verdieping. Uitzicht via binnenplaatsen andere hotels (buren) het zwemparadijsje op de bergen. Buren genoeg om te bekijken. Heeft iets leuks. Andere kamers hebben wel via de drukke weg, boulevard palmbomen en sportpark uitzicht op zee. centrum is op loopafstand. Door de restaurants en winkeltjes onderweg lijkt het alsof je al in het centrum bent.

Met oudere kinderen

• 9L.W. 13-07-2014

Goede locatie

App Havana is goed vertoeven. foto.s komen totaal niet overeen met hoe het nu is. Heel netjes,modern en gerenoveerd. elke dag schone handdoeken en wordt er ook schoongemaakt. Eten in het restaurant heel erg lekker. vind wel dat de airco voor iets minder kan(€8 p.d).ligging goed, tegenover een heel schoon strand.

Met vrienden

• 10cenh02-06-2014

Boven verwachting Super!

Een geweldig mooi appartement,volledig gerenoveerd met nieuwe flatscreen tv en wifi in appartement. Op één van de mooiste plekjes in Alanya, met kleopatrastrand op steenworp afstand en bijna midden in het centrum. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken en regelmatig schoon beddengoed en zeer vriendelijk personeel die met alles wel willen helpen. Al met al het beste wat Alanya volgens ons te bieden heeft. Onder het appartement zit een prima restaurant maar in de omtrek van 500 meter zitten zeker nog 10 restaurants.

• 2j.Blokland25-11-2013

Dit nooit meer

Een oud appartement ook de inrichting alsmede de handdoeken deze waren versleten en vol met rafels , voor schone handdoeken moest je regelmatig om vragen .Lekkage aan de onderkant van de wc (daar lag een handdoek rond omheen) Het afvoerputje stonk verschrikkelijk daar hebben wij maar een zakje zand opgezet ter afsluiting. Warm water was er alleen op aanvraag normaal was het koud. Bij vertrek moesten wij s' morgens in het donker op de bus wachten. (Dus niet klantvriendelijk)

6 tips over Appartement Havanna

• Susan , 15-08-2013

Neem oordopjes mee (erg gehorig binnen en buiten het app.complex) en een verlengsnoer als je stopcontacten nodig hebt, want die zijn er heel weinig.

• Eline, 12-11-2012

Tip: quard rijden is een flop. Boottocht, Jeepsafari, Hamam, het Kasteel en de Druipsteengrotten zijn echt super om te doen. Boottocht en Jeepsafari is een hele dag met eten enzo erin. Hamam is halve dag en heerlijk. het Kasteel is mooi om rond 5 uur heen te gaan, neem vooral een wat oudere taxi chauffeur mee die van ons heeft ons de echte turkse cultuur laten zien daar. De druipsteengrotten zijn ook mooi om te zien. En voor de mannen; ga naar de kapper en laat je scheren etc.

• C.J.Hotting, 19-08-2012

Een tip van ons is om de excusie naar de greencanyon te maken echt geweldig. ( Je gaat eerst naar een stuwdam en daarna met een boot op het stuwmeer door de bergen naar een wel, verder gebeurt er nog veel meer maar ik wil niet alles verklappen maar heel mooi en leuk, wij hebben hem al twee keer gemaakt.)

5 vragen over Appartement Havanna

• G Jansen, 24-07-2017

revieuws

Ik lees over dit appartenment alleen maar oude revieuws, hoe kan dat? Ik zou graag huidige revieuws willen lezen en niet die van 2015 en ouder.

• Tinekes, 02-10-2015

zeezicht

Kan iemand vertellen welke appartementen zeezicht hebben? moet ik daarvoor een 3 kamer appartement voor boeken?

• Tinekes, 02-10-2015

zeezicht.

Zijn het alleen de 3 kamer appartementen die zeezicht hebben?

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4