Hotel Hatipoglu Beach

7Goed

19 reviews over Hotel Hatipoglu Beach

• 4minnie15-08-2015

locatie is top!

Bij binnenkomst kregen we kmr 501 waarvan de deur niet sluit. 1 duwtje en hij was open. Nadat we dit bij de receptie hebben gemeld kregen te horen dat alles werkt en dat de kamer net gecontroleerd is. Wij stonden erop dat de manager mee ging naar de kmr om het zelf te ervaren. Kortom deur is gemaakt. Wc bril was stuk waardoor je vast kwam te zitten. Schoomk en handdoeken en bedden werden om de 3 dagen ververst als je geluk hebt. Airco werkt maar geen koude lucht. Is zeer oud. Receptie dame zat de hele dag achter haar tel . Eten is wel oké. Locatie is top!!! Wat luxe betreft zoals eerder is aangegeven hoef je nix te verwachten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8dresstooimpress13-05-2015

Geweldige ligging!

Net terug van Hatipoglu beach hotel, beetje angstig vanwege sommige recensies, maar ik vond het super! 100 meter van het strand, door een mooi park loop je daar naartoe, in het centrum en 1 km van de haven, vanaf balkon prachtig uitzicht op de zee en de berg met het overblijfsel van het kasteel. Kamers elke dag schoongemaakt!! Eten niet enorm veel keuze maar wel goed en werd netjes aangevuld. Mijn badkamer was met mooie zwart/witte tegels, harde douchestraal en super netjes. Aardig personeel. Ik was wel de enige Nederlander, bijna alleen maar Duitsers. Begrijp niet waar jullie klachten vandaan komen?? Echt voor herhaling vatbaar!

Alleen gereisd in mei 2015

• 2kaatje15-10-2013

Dit nooit meer

Nog nooit z'n slecht hotel gehad, we waren in hatipolgu in alanya bij aankomst kregen we kamer 101, was een kamer voor invalide was je invalide dan wil je nog niet z'n kamer, bedden veelste laag, je kunt er niet uitkomen, de wastafel veelste laag, je moet door je knieen om tanden te poetsen, veel herrie de hele nacht van de airco's van grand zaman, na twee dagen een andere kamer was wel iets beter, maar van schoonmaken hebben ze nog nooit gehoord, na 4 dagen ligt er nog steeds veel stof in de kamer en douchs bah wat vies. lakens met scheuren badhanddoeken met rafels, ontbijt is ook niks totaal geen keus, het avond eten is ook niks bijzonders je. dit hotel heeft een certificaat hangen van 6 het is nog geen 2 sterren waard 2 personen van de receptie zijn aardig proberen je het toch nog naar de zin te maken, maar mijn goeie bui was snel over. kom al heel lang in alanya maar heb nog nooit z'n slecht hotel gehad dus dit nooit meer

Gereisd met partner in september 2013

• 8sjoukje20-05-2013

Super Super luxe!

We zijn in 2012 geweest in de maand Juli, we hadden eigenlijk het Euro hotel geboekt maar deze was overboekt en was geen plek meer voor ons.. dus zijn we naar dit hotel gestuurd. Allereerst vonden we dit niet fijn, we kwamen midden in de nacht aan en waren toch wel best moe van de vliegreis. Maar ze hebben dit keurig opgelost! Ze hebben ons gebracht met de taxi naar dit hotel wat nog geen 1 min met de taxi was. Hier hebben we volgens mij +/- 3 dagen verbleven, echt super personeel en super hotel, erg luxe! Dit hotel is meer voor wat volwassen mensen die geen kinderen hebben.

Gereisd met partner in juli 2012

• 7Hannie Habich18-10-2010

Misschien

Van 25 september tot 9 oktober in Hatipoglu geweest. Eerste nacht moest in naar hotel Sara i.v.m. met overboeking, was niet zo'n ramp lag aande overkant. Personeel erg vriendelijk. Hotel zelf kan voor de prijs die ik betaal heb, 640 euro voor 2 weken beter. Schoonmaak was goed, maar de badkamer erg veel schimmel in de douce en het douce gordijn zat vol met schimmel, beetje jammer. Verder was het eten wel goed maar kon ook gevarieerder. Leuke vakantie gehad, kamer op de 4e etage met prachtig uitzicht op de burcht, zee en park. Zeer vriendelijke nachtportier. Misschien gaat ik ooit nog eens terug maar voor deze prijs kan ik een beter hotel vinden.

Alleen gereisd in september 2010

• 5Marline13-08-2007

Hier ga ik echt geen 2e keer meer heen! Vuil beddegoed, vuile dunne badhandoeken, slechte hygiene in de badkamer, schimmel in de minibar. Slecht eten met weinig variatie. Het enige positive is dat het dicht bij het Cleopatrastrand ligt.

Alleen gereisd in augustus 2007

• 8Karen21-08-2006

ik ben er 2 jaar geleden geweest met mijn ouders ik als meisje van 17 jaar was nog nooit in turkije geweest het was een supervakantie alleen dat ik niet even alleen zonder ouders aan het zwembad kon liggen want dan kwam de barman hangen. het is wel een superhotel turkije is een fijn land maar de mensen zijn dringen zich op aan je. voor de rest prima hotel met een fantastisch strand

Gereisd in augustus 2006

• 7femke en susan08-08-2005

Vorig jaar zijn we er geweest. Ik vond het personeel een beetje raar. Verder was de kamer geboekt voor een stel maar ik kwam met een vriendin dus hadden we niet de originele kamer. We hadden wel een groot balkon met uitzicht op zee. De bereikbaarheid was verder wel goed al zat je wel 20 min van het uitgaangscentrum af.Het eten was niet echt je van het..

Gereisd in augustus 2005

• 5Dennis08-09-2004

Via de boeking was er geregeld dat er een kinderbedje aanwezig zou zijn. bij aankomst bleek het dat er maar 1 kinderbedje in het hele hotel was. (en die was dus al bezet) Na een lange dag reizen met een kind van 15mnd. zou het toch fijn zijn al alles op je bestemming goed geregeld is. Ons kind moest dus noodgedwongen bij ons in bed liggen, waardoor we dus maar zo n 3 uur hebben kunnen slapen.Onze vakantie was dus meteen klote. Na 2 dagen toch nog een bedje gekregen van de mensen die naar huis gingen, maar dat bedje was helemaal kapot. stangen met scherpe hoeken, veiligheidspal kapot, en in het doek aan de zijkant zat een groot gat waardoor de kleine er gewoon kon uitkruipen. Dit alles heeft onze vakantie best wel zwaar gemaakt en vermoeiend. Het eten was niet lekker en de baliemedewerker sprak niet eens engels of duits. het strand was geweldig

Gereisd in september 2004

• 7Kirsten19-08-2004

Het hotel was schoon en netjes en mooi dicht bij het strand, Verder was het zwembad te klein en vies, het eten niet te vr.... en het personeel (vooral de manager)was erg onvriendelijk en onredelijk. We hadden er 3 kamers met z'n 5-en. Ons werd gevraagd of we een dag eerder 2 kamers wilden verlaten omdat het hotel een fout had gemaakt (we hadden er wel al voor betaald)in ruil daarvoor mochten we de hele dag gratis op het strand liggen en gratis drinken bij het hotel. Toen we 's avonds een 2e drankje namen mochten we ineens de rekening betalen!!!! Zei de manager ineens dat alleen het 1e rondje gratis was!!! Belachelijk! wij hebben 2 betaalde kamers te vroeg verlaten om hun uit de brand te helpen en dan worden we als nog genaaid! Wij gaan er nooit meer heen.

Gereisd in augustus 2004

Hotel Hatipoglu Beach info