Appartement Gurses

Appartement Gursesstersterster

6.9Voldoende

Turkije, Mediterraan, Alanya

Op vakantie geweest naar Gurses?

6.9Voldoende

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

17 reviews over Appartement Gurses

• 7Empeldegekste16-07-2005

Wij zijn er vorig jaar heen geweest met een groep vrienden (allemaal 18 jaar). Appartement is voor jongeren ideaal, lekker ruim, goede airco en goedkoop eten. Daarnaast is de MAC erg dichtbij en is het personeel echt relaxed. Je moet gewoon een beetje aanpappen met die eigenaar dan komt alles wel goed (hij gaf ons een hele avond gratis zuipen, omdat we een weddenschap hadden gewonnen).

PS we gaan nooit meer terug naar turkije, maar dit lag zeker niet aan het appartement.....

Gereisd in juli 2005

• 2Jacoline09-07-2005

Het zou niet eens de moeite zijn hier nog over te typen Het is een waardeloos app. En zeker met 2 kinderen geen aanrader Ze zien kinderen liever gaan dan komen Wij boeken dit app. niet weer

Gereisd in juli 2005

• 3Karin08-02-2005

Over dit appartement kan ik kort zijn Vies, onvriendelijk, oncomplete inrichting qwa bestek, Wij boeken hier niet weer Ronduit 1 zooitje

Gereisd in februari 2005

• 10Pietje Puk29-01-2005

Het was helemaal toppie. Bij binnenkomst werd onze bagage gedragen naar onze kamer. 'S avonds ging het personeel met ons mee stappen om de leukste tenten te laten zien. Gebrek aan engelse taal hadden ze niet, sanitair was simpel, maar prima. Geen klachten over de kamer en de rest van het appartement. Alles was fantastisch, en echt een aanrader voor de jongeren onder ons. Goede ligging met allerlei heerlijke restaurantjes. Vooral WHISKEY GOGO rules! Wat overigens om de hoek ligt. Als je daar gaat eten: Dikke kus voor Yasin en Arkin, van Bo en Marielle !!!

Gereisd in januari 2005

• 8gijs29-11-2004

volgend jaar weer heerlijk.simpel maar perfect gelegen.en heerlijk eten bij mustafa

• 8liefhebber08-11-2004

Ben er voor de tweede keer in een jaar geweest.Grote kamer en slaapkamer.Badkamer is erg simpel, maar je hebt toch niet meer nodig dan douche, toilet en wastafel.Bedden zijn erg goed alleen dunne kussen.Groot balkon.Je zit echt in de turkse wijk .Dus je uitzicht is op turkse gezins leven.Verder wordt het zwembad regelmatig schoongemaakt.De oor klachten komen toch echt van de zonnebrand die wij zelf opsmeren.Eten bij mustafa is top.Voorgerechten voor circa 2 euro en goed hoofdgerecht 6 euro.Onze favoriete menu.Vooraf tomatensoep (zelf gemaakt) met salade(vers)en daarna destoofpot met kip.En natuurlijkeen lekker koud biertje.Volgend jaar zeker weer heen.Ik geef de datum door ,Dan kunnen de klagers op een andere datum (grapje)grt m en m

• 3Inge01-11-2004

Ik wil toch ook even iets kwijt over Gurses Ik ben het helemaal eens met Dewaal Het gedrag van het personeel cq eigenaar is tot ergenis aan toe rond uit onbeschoft. De appartementen zijn er vies vooral de badkamer voorzover het die naam nog mag hebben. Het eten bij Mustafa is heel lekker en hij en zijn vrouw zijn hele warme gezellige lieve mensen Ook het meisje bij de supermarkt doet echt alle moeite om je van dienst te zijn. Maar in dit appartement verblijf ik nooit weer En raaad net als Dewaal mensen aan dit ook niet te doen.

• 7pia15-10-2004

inderdaad alles was niet perfect maar niet zeuren over een TV ,heb hem niet eens geprobeert konden beneden het voetbal kijken diefstal van je spullen is erger echt perfect is het eten bij mustafa .

• 8Mendy/ Marcel10-10-2004

Voor de 2de keer in dit appartement. Kamer 205. Dit jaar laat het iets te wensen over zeker met name over de service. We zijn er 14 dagen geweest en wij vonden de schoonmaak niet voldoende zeker de badkamer.Het personeel is zeer slecht verstaanbaar en niet professioneel. Vorig jaar waren het 2 leuke meiden waarvan 1 ook nederlands verstond. Echt een gemis dat zij er niet meer waren. De bedden zijn goed, het appartement is ruim, beneden bij de receptie hebben ze alle Nederlandse zenders. Gezien de prijs (onder de 400 euro voor 2 weken) vinden wij dat we niet mogen klagen. Elke nacht wordt het bewaakt en er is altijd iemand aanwezig. Verder is de ligging uitstekend en natuurlijk het eten en de gastvriendelijkheid bij familie restaurant Deniz (mustafa) elke avond heerlijk gegeten. Echt een aanrader. Mochten we volgende jaar toch weer naar Turkye gaan dan toch naar dit appartement.

• 5Jan08-10-2004

Ik kan mij helemaal vinden in de reactie van Dewaal, tevens is op de laatste dag, toen mijn bagage bij de receptie stond uit mijn hand bagage, mijn digitale camera en een verekijker ontvreemd het eten bij mustafa is echt de moeite waard

0 tips over Appartement Gurses

0 vragen over Appartement Gurses

Appartement Gurses info

• Aantal sterrenstersterster

• ZwembadBuitenzwembad

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelTafeltennis