Aparthotel

206 reviews over Aparthotel Green Park in het Nederlands

Alanya/Turkije

R.
13-9-2018

Wij waren 3 weken in alanya Dit was voor ons de 2e keer naar Greenpark Eerste keer goed bevallen (2016) zag ik ook dat ze veel deden voor kids helaas waren wij hier met ze 2en en dus in 2018 dachten we om hier heen te gaan met ons kids. Je mag niets drinken of eten bij het hele gebied rondom het zwembad, alleen wat je bij de bar koopt. Het personeel is vriendelijk. Kindvriendelijk vond ik dit niet Ik heb welgeteld een paar keer een stoelendans meegemaakt en dat konden ze niet eens goed organiseren. Voor de rest wordt er voor kinderen niets georganiseerd. Over de kamers kan ik zeggen die zijn ruim en schoon elke dag schonen handoeken en om de 2e dagen schonen beddengoed de schoonmaaksters zijn toppers!!

Jammer dat er niks georganiseerd werd qua turkse avonden dat heb je bij andere hotels/apartementen wel

Voor ons GEEN greenpark meer.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastisch!

Wesley
13-5-2018

Green Park ligt op slechts een stukje lopen van het centrum en het strand. Zelf biedt Green Park onwijs vriendelijke personeel, ruime en hygiënische kamers, leuke activiteiten en een groot zwembad.

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Helemaal top

Angela
30-8-2017

Voor het eerst niet naar een all in geweest,dat zagen we niet zitten in de drukste tijd van het jaar. Dat is ons super goed bevallen. Het was gezellig druk daar,veel Nederlanders en geen Russen. Geen handoekleggers,geen rijen voor het eten. Het eten was erg lekker,we hebben daar een paar keer gegeten. We hadden een grote 3 kamer appartement,aan de kant van het zwembad,af en toe hoorde je wel eensirene,maar het was niet storend Voor de airco moesten we nog 10 euro per dag betalen,alleen jammer dat die alleen in de slaapkamers zat,de kamer bleef warm Er zat ook een vriezertje in de keuken De wifi deed het bij ons ook op het balkon. Het personeel was niet opdringerig en erg attent,als ik mijn luchtkussen deed opblazen,kwamen ze meteen aan met een pomp,mijn dochter vond een spelletje wat achter de bar stond erg leuk,ging hij kijken voor ons of het bij die winkel nog steeds te koop was Het was lekker rustig aan het zwembad,geen vervelend animatie team met harde muziek

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Tjingo

was een mooie nette apartement

LS Gierdharie
20-4-2017

werd elke dag schoongemaakt mensen waren vriendelijk

Gereisd Met partner in juni 2015

Geweldig

Mekky
23-6-2016

Goeie sevice heb daar helemaal na me zin gehad

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

een fantastish appartementen complex

Cor
22-5-2016

alles was goed jammer dat er drukke weg achter langs loopt wat voor geluidsoverlast zorgt. wij komen hier al 11 jaar soms 2 x per jaar. zwembad is geweldig en het zonneterras is lekker ruim. kamers zijn groot en schoon. badkamer heel ruim

Gereisd Met partner in juni 2015

Prima plek!

Danny
4-8-2014

Prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend! De appartementen zijn zeer ruim, goed onderhouden, en worden dagelijks schoongemaakt. Om de dag schone handdoeken en 2 maal per week schoon beddengoed. Bij halfpension prima ontbijt en avondeten. Verwacht geen haute cuisine, maar het is ook geen 5-sterren hotel. Het personeel is top! Vriendelijk, beschaafd, grappig en de meesten spreken redelijk Engels. Adjin, Emrah, Levent en Tuncai zijn kanjers! De zwembaden zijn prima. Er zijn twee kleine kinderbadjes, 1 groter bad met 2 mooie glijbanen, en nog een groot bad waarin je als het niet te druk is heerlijk baantjes kunt trekken. Wij waren hier in het hoogseizoen en er waren altijd voldoende ligstoelen. Helaas wel weer veel handdoeken-neerleggers 's ochtends vroeg, maar ach. Bar bij het zwembad prima en de obers lopen rond om bestellingen op te nemen. Kleopatra strand op een kwartiertje lopen. Prima te doen. Genoeg winkeltjes in de directe omgeving. Supermarkt tot in de late uurtjes open.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Nooit meer..

Fleur Vlugt
4-4-2014

Ik ben afgelopen zomer naar Hotel Green Park gegaan met mijn vriend omdat wij helemaal weg zijn van Alanya. Maar dit hotel kies is nooit meer, het was vreselijk. De badkamer was een en al schimmel, vooral alle voegen en de deur van de douche vreselijk. Het bed was enorm hard, en de airco was stuk terwijl je er toch voor moet betalen. Airco is naar een paar dagen gelukkig wel gemaakt. De spullen in het appartement was ook echt niet schoon. Wij hebben plastic spullen gehaald in de nabijgelegen supermarkt. Onze kamer was de kant van de weg.. wat dus bij het politie bureau zit, continu savonds sirenes. Wij vonden het appartement dus helemaal niks. En ik kijk altijd op zoover voordat ik een vakantie boek maar snap niet dat dit hotel nog zo'n redelijk cijver krijgt.

Gereisd Met partner in augustus 2013

Nooit meer

C Gumus
1-9-2013

Mooi complex maar daar is ook alles meegezegd! Personeel is niet behulpzaam en rotselen maar wat aan met de rekeningen. Ze vielen je bij het zwembad lastig als je de rekening nog niet had betaald van de dag ervoor! wat trouwens niet was gezegd dat je elke dag gelijk moest betalen. We zaten 4 hoog en aan de straat kant dus heel erg veel herrie, gevraagd voor een andere kamer maar in die 3 weken dat we bleven hebben ze ons niks anders aangeboden terwijl er genoeg kamers leeg waren. We moesten ook zelf achter schone handoeken aan niet een keer maar meerdere keren en als excuus kreeg je vergeten. En in die 3 weken zijn er meerdere gasten die hebben geklaagd en ook nooit meer terug keren. Wij komen al jaren in Alanya maar dit heb ik nog nooit meegemaakt in een app/hotel. Dus voor ons was dit de eerste keer en de laatste keer in Greenpark

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Basic appartement / ver van centrum en zee

Hennie
28-8-2013

Appartementen groot maar geen luxe. Aan erg drukke weg en ziekenhuis op loopafstand waardoor constant sirene's te horen zijn. Appartementen complex prima. Alleen jammer dat het ver van centrum en zee is. In de buurt prima restaurantjes waar je kunt eten.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.2 km
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Green Park in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Green Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.