Hotel Grand Zaman Garden

Hotel Grand Zaman Garden
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Zaman Garden voor je op een rij gezet:

568 reviews over Hotel Grand Zaman Garden in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Perfect, gezellig, drukte, heerlijk eten

Familie Poelman
15-5-2018

Perfect gelegen hotel, direct winkels en restaurants in de omgeving, strand nog geen 3 minuten lopen. In het hotel super lekker eten en ook de 3 glijbanen erg leuk. In voor en naseizoen is het eten in het zusterhotel Grand Zaman Beach aan de overkant van de straat, voor ons geen probleem. Aardig personeel die alles voor je wil doen. Als je niet houdt van harde bedden, geef dit aan bij de receptie dan wordt er een topmatras op je bed gelegd :)

Super goed👍

Silvia
1-2-2018

Leuk hotel, vriendelijk personeel. Komen er al jaren😆 goed eten😋 een aanrader!!en winkels op loop afstand.

fantastisch vakantie eerst keer voor onze kids

Greetje Faber
16-5-2017

eigenlijk was het gewoon goed! eten goed overal is wel wat maar je kan ook gewoon tevreden zijn en dat waren wij . Kids genoten van alles super zwembad, erg vriendelijk mensen erg belangstellend. Onze zoon voetbalgek had verkeerde shirt aan hahah van Turkije volgens een van de obers. Daar grapjes over maken. Gewoon een ongedwongen sfeer, een echt vakantiegevoel gehad. mooi in het centrum, overkant straatje over super strand. Heel schoon alles. OOk nog een massage gehad. En onze zoon zegt nu de naam weer noem van dit Hotel , "gaan wij hier een keer weer heen?"nou dat zegt al genoeg. Echt een familie hotel, leuke animaties gezellige muziekavonden. top top top. Voor de eerste keer dat onze kids hebben gevlogen was dit een mooie herinnering en dit blijft hun altijd bij. En dan doet een goed hotel heel wat!

Nooit meer!

Sevgi
23-7-2016

Mensen ga niet naar dit hotel! Tenzij je graag slecht behandeld wilt worden. Het personeel is onvriendelijk, de kamers waren niet schoon, de schoonmakers stelen je geld. Het enige positieve aan dit hotel is de ligging (dichtbij het centrum)

Super vakantie gehad!

Abma
13-7-2016

Grand Zaman Garden is echt een top hotel! Mooie kamers, goede service en het eten is ook echt heel varriërend en lekker. Strand is om de hoek en makkelijk aan te lopen, net zoals het centrum.

Ook met kids een aanrader, die vermaken zich prima!

Steeds weer gezellig

Janine
25-6-2016

Het is een gezellig hotel, ligt lekker centraal in alanya 15 min lopen naar de stad.bedden zijn erg hard , maar je kan bij de receptie een opdekje vragen , heel veel mensen weten dat niet.

Eten is goed te doen voor iedereen is er wel wat, mocht van mij alleen wel iets warmer.

Er zijn twee zwembaden waarvan 1 met glijbanen, wat leuk voor de kinderen is, verder is er niet veel voor de kinderen te doen in het hotel.

Het Hotel ligt vlak bij het strand, veel winkels in de buurt.

Wil je lekker uit eten zeker bij barcelone gaan eten, ligt in dezelfde straat als het hotel,10 min lopen de kant van de haven op , tegenover de bp pomp.

Wij komen hier al jaren en kunnen ons niet helemaal vinden in de negatieve reacties. volgens mij komt ook bijna alles van de zelfde familie of vriendengroep af. Het is een feit dat het eten in oktober minder is dan in mei net als thuis maken ze dan de voorraad op omdat het hotel gaat sluiten. Inderdaad waren veel mensen ziek in oktober 2015 maar dat was in heel Alanya, de reden was een gesprongen waterleiding in de bergen dat in het waterleidingsysteem van Alanya was terecht gekomen. Hier word mee af gewassen ook de toiletten worden er mee doorgespoeld, bacteriën zijn op deze manier ook verspreid.

We zijn net terug van 10 dagen in dit mooie hotel.

Helaas laten veel vakantiegangers Turkije links liggen i.v.m. terroristische bedreigingen. "gebeurd ook in Brussel" Daardoor merk je dat de hotels véél minder toeristen hebben dan in voorgaande jaren en dat er voor veel vaste medewerkers geen werk is.

Je merkt wel dat er minder variatie in het eten is dan voorgaande jaren maar nog steeds meer dan keuze genoeg .

Maar wat wil je met dat handje vol vakantiegangers, moet toch ergens vandaan komen die euro's

Hotel ligt aan een drukke weg Ataturk met mooi uitzicht.

Kamers aan achterzijde zijn veel stiller.

Kamermeisje verdient een dikke 10

Aan de bar kun je cocktails bestellen van de lokale dranken

en van 10.00 tot 17.00 kun je een pizza of broodje hamburger bestellen

of wat uit de salade bar nemen. van 15.00 tot 17.00 een ijsje aan de zwembad bar aan de achterzijde van het hotel en van 17.00 tot 18.00 koekjes en cake

Bedankt en tot oktober weer

Nico en Nancy

nooit meer

theo
15-11-2015

niet zou goed eten was redelijk personeel kon beter verplaatsing van het een naar het andere deel van de 2hotels

T.M
7-11-2015

Wij hadden een heerlijke vakantie van 25 september tot 6 oktober.

Ik kan mij helemaal niet vinden in de onderstaande negatieve reacties. Ik heb ook geen losse tegels gezien en het zwembad werd dagelijks 's morgens en ' s avonds schoon gemaakt. Met het personeel heb ik goede en vriendelijke ervaring, zowel bij de receptie als in de bediening. Er was zelfs een paar keer entertainment en kinder disco.

De kamers worden dagelijks schoon gemaakt en kregen dagelijks handdoeken. Het eten was heerlijk gevarieerd, vooral de warme wafels als dessert met gemengde vruchten waren zo lekker dat ik er niet kon afblijven. Verder 's avonds keuze uit patat, pasta, rijst en aardappelen met warme groente, sausen of salades er was genoeg. De bazaar die dichtbij is, is heel gezellig.

Het strand is heerlijk. Ik heb mij geen dag verveeld en prima vermaakt, ben met de Taxie naar Oba geweest, dat is een leuke en grote goederen markt, ook zijn we naar de grotten geweest en met de taxie naar boven naar de burcht.

Geweldig en fantastisch

Hessel en Hennie
26-10-2015

geweldig hotel, niets om aan te merken.

wij waren met de familie een week hier te gast, gewoon een geweldige week gehad.

Kan ons niet vinden met de negatieve reacties hier.

See you next time Grand Zaman.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Zaman Garden in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Zaman Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Zaman Garden scoort een 8.57 uit 10 op basis van 586 reviews.