Hotel Grand Zaman Garden

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag22°16°
Hotel Grand Zaman Garden
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Zaman Garden voor je op een rij gezet:

577 reviews over Hotel Grand Zaman Garden in het Nederlands

smerig

susan
21-10-2018

zeer slecht hotel eten vies frituur vet lijkt op motor olie,servethouders op tafel vies ,toilet bij zwembad onder de poep,vlekken in lakens en ga zo maar door drama nooit meer geen 4 sterren

Waar voor je geld.

16-10-2018

Prachtige ligging, mooie omgeving.

Helaas spreekt het personeel geen tot nauwelijks Engels. Het is niet afwisselend en over de smaak valt te twisten, als vegaterier is er nauwelijks keuze naast sla en patat. Het heerlijke zwembad en schone kamers zijn prima.

Hotel kamer kan wel een lichte opknapbeurt hebben ,bedden zijn wel erg hard.

Gelukkig kan men een topper bij de receptie aanvragen,scheelt wel.

Het eten is goed,wel vind Ik het ontbijt iets minder geen broodjes of croissant.

Maar het is goed te doen.

Zwembad is Mooi en je komt niets te kort .

Ligging is perfect .je loopt direct naar de winkels,direct Naast het hotel.

Strand is echt 100 meter lopen met gratis ligbedden en parasols.

Drinken moet je betalen op het strand,maar wat kost het,bijna niets.

300m van hotel heb je de kabelbaan echt de moeite waard retour €2,50

De haven is prachtig savonds,piratenboten zijn prachtig verlicht.

En wat kan je daar heerlijk eten €20 voor 2 personen.

Echt heerlijk.

Wat een fijn personeel in het hotel,ze proberen je te vermaken.

En grapjes maken,gewoon leuk en ongedwongen sfeer in het hotel.

Veel gebakjes en zoetigheden tijdens alle maaltijden.

Er ligt voor iedereen wel wat bij .tot 2019

2de keer niet voor ons weggelegd

Theo & Marie
10-10-2018

Accommodatie van Grand Zaman Garden is voortreffelijk niets op aan te merken.

Gastvrijheid is ver te zoeken (licht volgens mij aan de eigenaars (managers)van dit hotel)

Brood buffet ver onder pijl

Handdoeken service is niet gratis borg ben je kwijt (Borg Geld word niet terug ontvangen)

Bedjes zwembad met glijbanen zijn aan vervanging toe

Geen animatieteam maar ook geen muziek in de bar s’avonds of andere bezig heden

Red mijn vakantie waardig

Fam De Wit
5-10-2018

4 sterren accomodatie, niets is minder waar. Zelfs 3 sterren is nog te veel.

- slaapkamers en douche zijn ontzettend vies, oude vieze matrassen, vlekken in de lakens en kussenslopen. Nog maar niet te spreken over het kopschot!

- badkamer, ronduit smerig. Slecht onderhouden en een kitrand welke beschimmeld is. Nog maar niet te spreken over het toilet!

- kamers worden slecht schoon gemaakt en handdoeken worden verschoond 1 x per 3 dagen.

- restaurant en eetgelegenheid wederom slecht en vies. Tafeltjes worden ‘s ochtends niet afgedaan na het ontbijt zodat het in de middag en avond nog vet en vies is. Het eten is ook niets bijzonders en stelt weinig voor.

Voor ons nooit en nooit meer dit hotel, enige pluspunt wat ik kan bedenken is de ligging van het hotel maar daar is alles ook mee gezegd.

WiFi, forget it. Echt heel erg slecht, op de kamers geen bereik. Enkel in de lobby welke om de 3 minuten wegvalt.

Nooit meer

Liever niet
4-10-2018

Zeer slecht hotel schimmels in badkamer frituurvet lijkt op Motor olie hygiene ver te zoeken nooit meer en touroperator werkt ook niet lekker mee

Geweldig

Khalifa Sanoussi
28-9-2018

Ik kan er maar een ding van maken. Het was gewoon top

Ik persoonlijk kom hier niet weer

Monique veestra
23-8-2018

Onze ervaring van grand zaman garden was niet grandioos

De mensen die er werken zijn over het algemeen vriendelijk

Het eten is echt waardeloos

Veelal hetzelfde elke dag patat lasagne en weinig keus

Het drinken die je zelf kan pakken is nog te warm om het lauw te noemen dus lekker voor bactierien

Er is totaal geen animatie waardoor je verplicht bent om elke avond je vertier elders te zoeken

Het enige voordeel is dat het centrum gelijk voor de deur begint

Het strand is niet all in en het eten en drinken dat je daar gaat nuttigen moet je zelf betalen

Dus waar die all in op gebaseerd is is mij een raadsel

Ik zal dit hotel verder ook niemand aanraden tenzij je je buiten de deur goed kan vermaken

Rustig hotel in het oude centrum

Emiel
15-8-2018

Het hotel ligt vlak bij het strand op zo'n 200 meter lopen. Op het strand is een stukje afgezet met ligbedden. Mooi schoon, echter geen all-inclusive formule op het strand.

De kamers zijn netjes, maar de bedden zijn wel hard! Toch heb ik er wel lekker geslapen. Kamers worden iedere dag gereinigd.

Er zijn twee zwembaden, maar doordat het restaurant later aan het hotel is aangebouwd, moet je door het hotel heen om van het ene zwembad naar het andere te lopen. Nadeel is dat je je daarvoor moet afdrogen en aankleden voordat je naar het andere zwembad kunt lopen.

Er is in het hotel naast zonnen en zwemmen nog een sportschool in de kelder. Ik vond het echter veel te heet binnen om te sporten. Verder is er geen vermaak.

Dus kom je voor je rust, dan zit je hier prima!

In de omschrijving staat 'WIFI in de kamers'. Dat werkte bij ons niet. In de lobby wel, maar was heel erg traag. Het is allemaal wat kleinschalig.

Perfect, gezellig, drukte, heerlijk eten

Familie Poelman
15-5-2018

Perfect gelegen hotel, direct winkels en restaurants in de omgeving, strand nog geen 3 minuten lopen. In het hotel super lekker eten en ook de 3 glijbanen erg leuk. In voor en naseizoen is het eten in het zusterhotel Grand Zaman Beach aan de overkant van de straat, voor ons geen probleem. Aardig personeel die alles voor je wil doen. Als je niet houdt van harde bedden, geef dit aan bij de receptie dan wordt er een topmatras op je bed gelegd :)

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Zaman Garden in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Zaman Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.