Hotel Grand Zaman Garden

Hotel Grand Zaman Gardensterstersterster

7.1Goed

Turkije, Mediterraan, Alanya

7.1Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Zaman Garden voor je op een rij gezet:

• Aan zee

603 reviews over Hotel Grand Zaman Garden

• 2019
    8Fam van der wekken23-08-2019

Net hotel, levendige omgeving

Goed hotel, Kamers netjes, schoonmaak super Bedden zeer hard, maar topping gekregen Eten is gevarieerd , maar heeft wel hoog “vreetschuur” gehalte Animatie was er niet! Ook niet voor kids. Zeer saai om er savonds iets te Drinken, vaak geeneens een muziekje Kwaliteit drinken : bier is goed, wijn zeer slecht .frisdrank is oke. Strand op 5 min lopen Winkeltjes direct naast hotel! Boek je uitjes , raften,boottrip, jeepsafari etc , bij de tentjes om hoek hotel i.p.v. bij je touroperator dat scheelt de helft!

• 6EB14-08-2019

Faciliteiten perfect, kwaliteit personeel mager

Goed Inrichting hotel en kamers is prima. Goede ligging dicht bij strand, Eigen strand met strandbedjes en parasols bij het hotel. Mooie zwembaden.

Minder: Personeel (met name eetzaal) onvriendelijk. Onze dochter had tand door lip gevallen in zwembad. Het personeel weigerde haar door te laten naar de toilet om haar lip te koelen. In plaats van te helpen stonden ze haar uit te lachen. Een dag is een dronken turk met zijn glas bier naast het eetbuffet gaan zitten en viel hij alle vrouwen en kinderen lastig met onverstaanbaar gebrabbel en drukke afkeurende gebaren. Personeel hierop aangesproken. Ze deden er echter niets aan. Het zou worden opgelost. Uiteindelijk heeft onze dronken vriend gedurende het hele avondeten mensen lastig zitten vallen. Paradijs voor handdoekmaffia. Tijdens het ontbijt zijn ALLE ligbedjes bij het zwembad al bezet met handdoeken, terwijl er nog niemand op de bedjes ligt of in het zwembad aanwezig is. (zelfs 's

• 8Koopman11-08-2019

Heel goed! Vriendelijke mensen! Leuke omgeving!

Wij zijn net terug van Grand Zamam. Mooi hotel. ( annex niet) wij hadden het annex gebouw geboekt maar dat was niks voor een gezin 4 pers. Hotelmanager was dit met ons eens en heeft dan ook gelijk een andere kamer in het hoofdgebouw voor ons gereserveerd. Prima service dus. Het eten vonden wij meer dan goed voor ieder wat wils. Het is bekend dat het hele assortiment om de twee weken wisseld. Wij hebben 2x avondvermaak gehad terwijl er overal duidelijk staat beschreven dat dit er niet zou zijn dus alleen maar plus lijkt me. Omdat de omgeving ook al erg druk is in een winkelstraat etc staat ook op de site vh hotel dat zij graag hun gasten de rust willen bieden s avonds. Goed lijkt me. Gasten die er komen zijn van alle nationaliteiten vonden wij erg fijn. Waren er klachten over lawaai s avonds deden ze er ten tijde dat wij er waren gelijk iets aan. Al met al hebben wij ons verblijf in dit hotel als zeer aangenaam ervaren. Aanrader!

• 6Daniël-Jannie10-08-2019

Geen 4* maar 3*

Het buffet is niet heel gevarieerd. Rond het zwembad word niet echt schoongemaakt en opgeruimd. De zwembaden zijn zeer klein. Geen animatieteam aanwezig. Redelijk grote kamers met goed werkende airco.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Jacqueline09-07-2019

Fantastisch 😍

Super hotel kom hier al jaaaaaren. Eerst met man en nu met onze kinderen. De ligging is perfect. En super vriendelijk personeel. Onze kinderen vermaken zich er prima. Het hotel heeft 2 zwembaden dus het is er nooit ergens te druk. Kan nog veel meer vertellen maar dat moeten jullie zelf maar ervaren😉

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Hilma Ketelapper07-07-2019

fantastische week gehad samen met man en kinderen

echt tophotel! erg schoon en netjes goede service alleen even topper vragen voor je bed is anders net alsof je op een plank ligt!! genoeg te eten en te drinken! Wifi is niet overal heel goed, maar wel te doen..was erg warm voor juni (38 graden) maar wij hebben ons met onze zonen van 17 en 21 jaar en vriendin van oudste zoon van 20 jaar goed vermaakt bij het zwembad, op het strand. Ze hebben prive strand kun je gratis op de bedjes liggen met parasol erbij! We zijn met kabelbaan naar boven geweest omhoog naar de ruine..veel trappen lopen was wel zweten! Maar was erg leuk daar, moet je echt doen als je daar bent. We hadden bij aankomst op vliegveld gepind om te wisselen naar lira's, kostte 10% provisie en nog paar euro voor de bank. Hoef je dus echt niet te doen ze accepteren ook euro's en rekenen dat keurig om van lira's naar euro's.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 8Veronica Krul Van stight31-05-2019

Het was een heel goed hotel, Eten was goed. Heerlijk in het centrum . Aardige mensen.

Gereisd met partner in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Carla24-04-2019

Geweldig

Geweldig hotel,goed eten lekker bed en vriendelijk personeel. Lekker dicht bij het strand

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 2018
    5susan21-10-2018

smerig

zeer slecht hotel eten vies frituur vet lijkt op motor olie,servethouders op tafel vies ,toilet bij zwembad onder de poep,vlekken in lakens en ga zo maar door drama nooit meer geen 4 sterren

Gereisd met partner in oktober 2018

• 712316-10-2018

Waar voor je geld.

Prachtige ligging, mooie omgeving.

Helaas spreekt het personeel geen tot nauwelijks Engels. Het is niet afwisselend en over de smaak valt te twisten, als vegaterier is er nauwelijks keuze naast sla en patat. Het heerlijke zwembad en schone kamers zijn prima.

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

26 tips over Hotel Grand Zaman Garden

• Sabrina, 09-02-2014

plan je excursies gewoon bij een bureautje in de winkelstraat. veel goedkoper.

• ronald, 05-11-2013

boottocht green canyon tour
    side burcht van alanya barstraat

• ronald, 05-11-2013

green canyon tour side burcht van alanya boottocht hama

53 vragen over Hotel Grand Zaman Garden

• MH , 09-07-2019

Gazipasa

Welke reisorganisatie vliegt er op Gazipasa? Zijn net terug uit Alanya,geboekt in december bij Corendon. Kon toen alleen maar op Antalya,nu schijnt het wel te kunnen,maar ja daar hadden we nu niks aan. Zoek een organisatie waar ze standaard op Gazipasa vliegen. Willen best wel weer terug naar Alanya en dit hotel lijkt ons ook wel wat,gezien de ligging.centrum en privestrand KLeopatra

• Beverloo, 15-05-2018

Lange broek tijdens diner

Wij gaan binnenkort hier naar toe (Grand Zaman Garden) en nu staat er in de gids dat je een lange broek tijdens het diner aan moet. Weet iemand of dat moet? Wij hebben namelijk in meerdere hotels gezeten waar dat ook verplicht was maar uiteindelijk deden ze niet moeilijk met een nette korte broek.

• :), 01-02-2015

ontbijt

Hallo,

Weet iemand of je ook gebakken ei en pannenkoeken bij het ontbijt kunt nemen?

T.M., 02-02-2015

Ja hoor, er is elke dag heerlijke gebakken ei bij het ontbijt en je kan kiezen wat je er bij in gebakken wil hebben, bijvoorbeeld prei, paprika, champions of ui. Ook zijn er heerlijke pan cakes, kleine pannenkoekjes waar ik maar niet af kon blijven

Hotel Grand Zaman Garden info

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 600 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Soort gerechtenEuropees-Aziatisch, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lunchpakketten, Turks, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats