Hotel Grand Zaman Beach

Hotel Grand Zaman Beach
8,1

23 tips over Hotel Grand Zaman Beach

JANSPOTTER_1, 27-3-2016
als je voor beach hebt geboekt ,sta daar dan ook op ondanks gratis kluis enz die ze dan aanbieden
Carmen, 15-7-2015
Overal kun je makkelijk afdingen, zelfs voor de bedjes bij de zee. Je hoeft net perse een bedje te huren je kunt ook met je handdoek vooraan liggen. Wij hebben luchtbedjes gekocht, 2 voor 10 euro. We hebben hierdoor lekker op zee kunnen dobberen, ideaal als je niet zo goed tegen de warmte kunt.
Wim, 18-5-2015
Wandeling naar de haven, door de 25e en 35e straat. bezoek aan de Bazar en de markt. Per taxi naar de burcht (taxistandplaats achter het hotel) en terug wandelen. het hotelstrand op 2 minuten wandlen.

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Zaman Beach voor je op een rij gezet:

w-steen, 18-5-2015
Wandeling naar de haven, bezoek markt en bazar, wandeling door 25e en 35e straat. Taxi heen naar de burcht en terug wandelen. Prachtig strand op 2 minuten met goedkope bedjes en parasol.
Cynthia Dumas, 3-9-2014
Als excursie de jeepsafari.
Hulzebosch, 20-4-2014

Vraag bij de receptie om een deken extra om deze op het matras te leggen, maakt het bed iets zachter.

Neem ook een strandhanddoek van thuis mee. De handdoeken van de kamer mogen er eigenlijk niet af.

Een kamer met zeezicht is mooi, bovendien wellicht rustiger omdat je anders kans hebt om uit te kijken op het zwembad waar ook de entertainment is 's avonds.

Phyliciaa_, 30-8-2013

Ga voor een heerlyke hollandse hap naar Bistro Floyd!! En voor echt goed vlees naar Kervan aan de haven!

Verhoeks, 14-8-2013
Bar Celona tapas bar is een echte aanrader om te gaan eten. Bij gebrek aan lekker eten in het restaurant van het hotel, zijn wij daar gaan eten. Erg vriendelijk personeel en de beste kok uit de regio. Ook heeft dit restaurant een oranje vlag, wat staat voor de perfecte hygiëne in een restaurant.
EAJB van den Boom, 13-8-2013
Trek naar de zee dichte schoenen of waterschoentjes aan. S 'middags is het zand heel erg warm.
anoniem, 10-8-2013
de jeepsafari vonden wij helemaal top! Daarnaast is de green canyon ook mooi om een x te zien.