Tijdelijk €25 aanbetaling

• Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

227 Reviews over Grand Zaman Beach

• 9Lien van Opzeeland17-10-2022

Heerlijk ontspannen .

We hebben na twee jaar weer heerlijk genoten van dit hotel met al zijn fijne personeel. Het was weer vanouds thuis komen en een weekje heerlijk ontspannen en genieten van het warme weer , s’avonds gezellig slenteren door de stad .

• 10Deventer05-09-2022

Weer geweldig!

Vorig jaar voor het 1st geweest hier, en dit jaar dus weer. Waren benieuwd of het net zo was als vorig jaar? En het was zo , geweldig hotel met fijn personeel en goed eten. Dit jaar zaten ze helemaal vol , en er waren er meer Nederlanders , er heerste een gezellige sfeer.....dit alles smaakt naar meer , en we gaan als alles goed gaat volgend jaar weer hier naar toe. En ja mensen er zijn er altijd wel wat die wel iets niet goed vinden , klagers blijf je altijd houden 😉 Dit hotel is voor zijn geld een topper 👍🏾

• 9Ali09-08-2022

Mooi hotel

Ligt bijna aan het strand, alleen een klein straat overzteken en je bent al op het strand. Daar heb je gratis ligbanken en een stand van hotel waar je hele dag kan eten en drinken. Ligging hotel is top. Een schoon hotel met zeer vriendelijk personeel, mooi ruime kamers, eten is uitgebreid en lekker. Je kunt naast lunch en dinner ook genieten van lekker eten. Prima hotel om heen te gaan. Alleen savonds hadden ze geen activiteiten en zal saai zijn voor gezinnen met jonge kinderen.

• 5Erik en Noreen10-07-2022

Matig

Geen 4*waard.Eten niet slecht.Personeel restaurant heel vriendelijk!Personeel balie en bar...zeer onvriendelijk.Kamers schoon en modern.Er is verder niets te doen s'avonds...dus erg saai

• 6Gerard05-07-2022

Veel last van Duitse Turken met eigen sound music

Veel last gehad van Duitse Turken die hun eigen drank (en Coke snuiven) en Soud bar muziek meenemen naar het zwembad. Manager van het hotel treedt niet op, maar zet muziek van het zwembad harder aan om te overstemmen. Ook het inhalige eten en drinken Vreselijk! Wij kwamen vaker bij Grand Zaman maar tijden veranderen blijkbaar en wij gaan er nooit meer naar toe.

• 10Deventer06-09-2021

Over het algemeen goed 👍🏽

We waren hier van 24 augustus tot en met 2 september.... We hadden meerdere reviews gelezen , en toch besloten om dit hotel te boeken. Waarom? Dichtbij strand , en je stapt zo hotel uit en hebt alles om je heen restaurant winkels etc etc.... Na jaren resorts te hebben gehad , was dit ons 1ste keer zonder kinderen (😬).... Daarom de keuze : niet meer groot geen glijbanen en in centrum 😉. Over het algemeen goed , alleen douches waren zeer gehorig , je kon letterlijk alles horen van de buren... Eten was goed , veel keus ..service was goed ... personeel was aardig ... Zwembad was oke (we zaten elke dag aan het strand). Wel een aandachtspunt om te vermelden: waarom niet all Inn op het strand? Bedjes en parasols waren wel gratis. Stukje lopen naar het strand was te doen , alleen het was ongelooflijk warm in de periode dat wij er waren....

Conclusie: we hebben een fijne vakantie gehad in een fijn hotel & personeel 👍🏽

Deventer

• 4TKl24-08-2021

Irritatie

Helaas valt dit hotel vreselijk tegen (op dit moment zitten wij er nog). Als je hier voor je rust naartoe wilt zou ik zeggen NIET DOEN!! In het hotel bij het zwembad en op het privé strand zitten voornamelijk Turks Duitse jongeren die hun eigen speakers bij zich hebben en deze gebruiken om iedereen mee te laten genieten van hun muziek. Helaas doet het hotel hier niets aan ondanks dat het duidelijk merkbaar is, en ook aangegeven, dat hier geen prijs op word gesteld. Komt hier voor je rust en vakantie en niet om te luisteren naar Duitse rap muziek. Jammer want aangezien wij erg vaak naar Alanya gaan zullen wij dit hotel NOOIT meer boeken. Andere hotels war wij voorheen zaten ook in het centrum waren vele malen beter. Qua eten over het algemeen elke dag hetzelfde niet erg bijzonder. Personeel is wel erg vriendelijk maar goed deze horen ook de herrie en doen of zeggen er ook niets van, lijkt eerder of ze bang zijn.

• 9Barmaki bochra12-03-2021

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam Jammer dat de uitzicht van de kamer niks was Eten was super lekker

• 8Geertje16-10-2019

Prima hotel op top locatie

Prima hotel met top locatie, eten is niet super uitgebreid maar wel goed. Bedden zijn hard, maar je kunt bij de receptie een topper vragen. Kamers zijn netjes. Zwembad is koud, maar groter dan op de foto’s. Prijzen op het strand zijn ok.

• 9H.orsel29-09-2019

Fantachtis

Echt eeen hele mooi hotel goed eten Ligging perfect Vriendelijk perconeel

Hotel Grand Zaman Beach info

• MastercardBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Verwarming individueel geregeldBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)