Hotel Grand Zaman Beach

Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag17°13°
Hotel Grand Zaman Beach
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Zaman Beach voor je op een rij gezet:

202 reviews over Hotel Grand Zaman Beach in het Nederlands

Super vakantie gehad aan het einde van het seizoen

Demi H,
22-11-2018

Mooie ligging, hotel alles goed voor elkaar. super vakantie gehad.

Het liefst elk jaar heerlijk

Lien,
30-10-2018

Dit hotel is zeer aantebevelen voor mensen zonder kinderen die van rust houden en toch gezelligheid willen. Bediening schoonmaakster gewoon iedereen daar is vriendelijk en het eten veel variatie. Gewoon een fijn hotel in een goede omgeving

Nooit meer

Anoniem,
16-10-2018

Aangekomen in het hotel, niet echt een goede indruk van de receptie, had het drukker met zijn videospelletjes op zijn computer dan ons te woord staan. Daarbij slechte kamer, stukkende airco. Niet echt schoon. Als je geld storten in wat of wie dan ook van het personeel, waren ze vriendelijk. Anders niet. Het eten was eentonig , regelmatig niet warm, en op was op. Animatie ? Niet, om 12 uur ging de bar dicht licht uit. Waardeloos. Na een nacht zoveel overlast van Duitse Turken vanaf half 3 in de nacht tot 6 uur in de ochtend werd er door de receptie weinig aan gedaan totdat ik zei dat ikzelf politie ging bellen. Vertrek in de ochtend niets te eten, koffie uit een automaat, en wederom had de receptie het te druk met zijn videospelletjes. Na 20 jaar in Alanya te komen nog nooit zo een bar slecht hotel meegemaakt.

Nooit meer

Gene MacLennan,
30-9-2018

Ligging was goed, kamers benauwd en rook muf .

Vloer van kamer waren stukken uit laminaat,en de douche was slecht gekit.

Normaal gaan we naar 5 sterren hotel dit blijven we dus ook doen 4 sterren viel wat ons betreft tegen.

fantastisch

Claudia pouwels,
18-9-2018

het hotel is een echte aanrader,

super

centraal gelegen

vriendelijk persone

schoon

3e keer maar nooit meer

korneel en mirelle,
31-8-2018

de ligging is geweldig de kamers zijn mooi en redelijk schoon

het eten is eentonig heel veel van het zelfde lunch en dinee ook het zelfde weinig verschil tussen het hotel is overspoeld met duitse turken die het zwembad terorisseren springen met flessen drank en tafels het zwembad in personeel zegt er niks van , ze worden voorgetrokken bij de bar omdat ze turks praten ,receptie beloofde tot 3 keer toe andere kamer maar steeds als ze zijden kom morgen werd je weer voor de gek gehouden , word gestolen tabak sieraden enz,was er 2 keer eerder geweest in 2014,2015 het hotel is erg achteruit gegaan voor ons zeker weer alanya maar nooit meer grand zaman beach

Nooit meer.

Saskia,
14-7-2018

We zijn eind juni begin juli in het hotel geweest. Hotel is mooi, goede ligging, vriendelijk personeel, eten was goed. Strand was heerlijk. Bedden erg hard.

Jammer dat het zwembad erg rumoerig was. Harde eigen muziek schalde door de boxen en dan van diverse gasten die hun eigen box aan hun telefoon hadden gekoppeld. Niet te doen tot 19.00. Zwembad werd totaal overgenomen door de vele groepen mannen die er logeerde. Muziek, bommetjes, drank in het zwembad. Totaal geen ontspannen sfeer. Die mannen liepen dan al aangeschoten rond, en dit werd in de loop van de avond steeds gekker. Veel rumoer in de gangen en op de kamers. Deze kwamen ook in etappes weer thuis, knalbezopen, dus constant herrie de nacht door. Onbeschoft gedrag in de eetzaal.Dit steeds gemeld, maar de mannen trokken zich daar niets van aan, en kregen ook geen officiële waarschuwing.

Jammer van deze ellende , want de goede naam van het hotel wordt er niet beter van.

geweldig hotel

Janny en Henk,
27-6-2018

heerlijk hotel, dicht bij het strand, centrum. De bediening kon niet beter en het eten was fantastich. zal het zeker aan anderen adviseren. Hebben hier 3 weken genoten

Leuk hotel met centrale ligging bij centrum en zee

Familie Gruijthuijsen,
23-6-2018

Grand Zaman Beach ligt erg centraal.

Vlakbij het centrum, je loopt zo van het hotel het centrum in.

De staat over en je bent aan het strand.

Op het strand zijn strandstoelen en parasols van het hotel.

Ook gelegenheid voor een hapje of een drankje.

Ze komen langs je ligbedden om wat te bestellen.

Een aanrader is de verse jus.

Het hotel was netjes, de kamers mooi en we hadden geluk dat we een zee van uitzicht hadden....we keken dus ook op de zee.

Het eten was lekker.

Ook de ijsjes waren van uitstekende kwaiteit

Een aanrader om hier te verblijven, alleen zou ik er niet met kleine kinderen gaan, want er is geen animatie team.

Superschoon en vriendelijk Hotel!

Lenie,
18-5-2018

Alles was Top aan dit hotel! En alles te krijgen. Mocht je het bed te hard vinden kun je om een topper vragen aan de schoonmaakster. Bij het zwembad kun je hele dag door drinken krijgen incl koffie. Ook het eten was super buiten bij het zwembad bakken ze ook patat etc. en savonds kun je heerlijk vlees bij het avond eten krijgen. Al het personeel zeer vriendelijk! Al met al wij komen zeker terug !

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Zaman Beach in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Zaman Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.