Hotel Grand Zaman Beach

Hotel Grand Zaman Beach
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Zaman Beach voor je op een rij gezet:

193 reviews over Hotel Grand Zaman Beach in het Nederlands

Superschoon en vriendelijk Hotel!

Lenie
18-5-2018

Alles was Top aan dit hotel! En alles te krijgen. Mocht je het bed te hard vinden kun je om een topper vragen aan de schoonmaakster. Bij het zwembad kun je hele dag door drinken krijgen incl koffie. Ook het eten was super buiten bij het zwembad bakken ze ook patat etc. en savonds kun je heerlijk vlees bij het avond eten krijgen. Al het personeel zeer vriendelijk! Al met al wij komen zeker terug !

Voor de derde keer naar Grand Zaman Beach geweest. Helaas is het hotel erg achteruit gegaan. Het eten was redelijk maar was erg eentonig. De hygiëne was erg slecht. De vieze tafel kleden lagen de volgende maaltijd er nog steeds. Omdat Grand Zaman Garden dicht was maar hier toch meer dan honderd mensen daar sliepen en gebruik moesten maken van de faciliteiten van Beach was de restaurant overvol en moest je elke dag zelf het bestek en kopjes voor de koffie zelf zoeken. Op een paar na was het personeel niet vriendelijk en behulpzaam. Voor ons geen Grand Zaman Beach meer

Excellent gastvrij hotel❗️

Andria Bos-Woelders
30-7-2017

Goed: kamer + bediening + haman

Niet goed: geen all-in op strand‼️

Aanrader qua prijs-kwaliteit.

fijn hotel

wim jansen
30-6-2017

Goed hotel alleen niet komen als de Turken zelf vakantie hebben dan is het een zwijnenstal en ze zijn heel luidruchtig. Eten is prima en het is een goed hotel

Helaas voor ons niet meer

Famfinke
17-5-2017

Hotel aan strand werden omgeboekt van garden naar beach zelfde eigenaar maar dit was ouwe mensen hotel, niets voor kinderen ook geen animatie wat weliswaar garden zou zijn jammer. eten was eenzijdig rauwkost personeel was niet vriendelijk waren bang om werk te verliezen in garden waren al 17 mensen ontslagen buiten het hotel heerlijk gegeten

Heerlijk rustig hotel

Lien van Opzeeland
18-4-2017

Een fijn en schoon hotel voortreffelijk eten en vriendelijk personeel en altijd iets grappigs op bed nadat de dames de kamer hebben opgeruimd

fantasties

bea de hoog levering
9-2-2017

Gaat zeker daar heen goede ligging eten goed kamers schoon heel vriendelijk en echt heel mooi hotel ik zou zo weer gaan

geweldig

Hannie
9-1-2017

Netjes hotel dicht bij het strand en centrum super goed eten en vriendelijk personeel niet geschikt voor jonge kinderen komen zeker terug

Oude reviews (archief)

Leuke vakantie gehad

Bas
18-9-2016

Het personeel is maar chagerijnig en elke dag staat het zelfde bandje muziek op bij de bar/zwembad waar ze niets aan wilde doen de ligging is wel perfect met prachtige kamers, het eten was een tegenvaller , ik zou niet teruggaan naar dit hotel maar al met al wel een fijne vakantie gehad

Geweldige plek prima vakantie gehad

Fam van Arkel
23-6-2016

Mooi lux ingericht hotel

Aanrader is de boottrip met de Alaye 1

Prima eten aan bootd en nederland sprekende reisleiding

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Zaman Beach in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Zaman Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Zaman Beach scoort een 8.28 uit 10 op basis van 203 reviews.