Hotel Grand Zaman Beach

Hotel Grand Zaman Beach
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Zaman Beach voor je op een rij gezet:

207 reviews over Hotel Grand Zaman Beach in het Nederlands

Nooit meer.

Saskia
14-7-2018

We zijn eind juni begin juli in het hotel geweest. Hotel is mooi, goede ligging, vriendelijk personeel, eten was goed. Strand was heerlijk. Bedden erg hard.

Jammer dat het zwembad erg rumoerig was. Harde eigen muziek schalde door de boxen en dan van diverse gasten die hun eigen box aan hun telefoon hadden gekoppeld. Niet te doen tot 19.00. Zwembad werd totaal overgenomen door de vele groepen mannen die er logeerde. Muziek, bommetjes, drank in het zwembad. Totaal geen ontspannen sfeer. Die mannen liepen dan al aangeschoten rond, en dit werd in de loop van de avond steeds gekker. Veel rumoer in de gangen en op de kamers. Deze kwamen ook in etappes weer thuis, knalbezopen, dus constant herrie de nacht door. Onbeschoft gedrag in de eetzaal.Dit steeds gemeld, maar de mannen trokken zich daar niets van aan, en kregen ook geen officiële waarschuwing.

Jammer van deze ellende , want de goede naam van het hotel wordt er niet beter van.

Hotel godny polecenia wszystkim!!

Maria
10-7-2018

Pokoje przestronne. Wyposażenie pokojów eleganckie.Codziennie sprzątane.

Jedzenie wspaniałe!! Smaczne i różnorodne. Lokalne specjały pod dostatkiem.

Obsługa sympatyczna.Codzienne atrakcje rozrywkowe.Nawet Mundial nie przeszkodził w serwowanych atrakcjach.Spotkałam Polaków i innych narodowości turystów, którzy przyjeżdżali do tego hotelu po raz kolejny (3 lub 7raz). Jeżdżę na wakacje od wielu lat ale ten hotel zrobił na mnie ogromnie pozytywne wrażenie.

Polecam wszystkim, nawet tym najbardziej wybrednym gościom.

geweldig hotel

Janny en Henk
27-6-2018

heerlijk hotel, dicht bij het strand, centrum. De bediening kon niet beter en het eten was fantastich. zal het zeker aan anderen adviseren. Hebben hier 3 weken genoten

WTC.nl

Leuk hotel met centrale ligging bij centrum en zee

Familie Gruijthuijsen
23-6-2018

Grand Zaman Beach ligt erg centraal.

Vlakbij het centrum, je loopt zo van het hotel het centrum in.

De staat over en je bent aan het strand.

Op het strand zijn strandstoelen en parasols van het hotel.

Ook gelegenheid voor een hapje of een drankje.

Ze komen langs je ligbedden om wat te bestellen.

Een aanrader is de verse jus.

Het hotel was netjes, de kamers mooi en we hadden geluk dat we een zee van uitzicht hadden....we keken dus ook op de zee.

Het eten was lekker.

Ook de ijsjes waren van uitstekende kwaiteit

Een aanrader om hier te verblijven, alleen zou ik er niet met kleine kinderen gaan, want er is geen animatie team.

Superschoon en vriendelijk Hotel!

Lenie
18-5-2018

Alles was Top aan dit hotel! En alles te krijgen. Mocht je het bed te hard vinden kun je om een topper vragen aan de schoonmaakster. Bij het zwembad kun je hele dag door drinken krijgen incl koffie. Ook het eten was super buiten bij het zwembad bakken ze ook patat etc. en savonds kun je heerlijk vlees bij het avond eten krijgen. Al het personeel zeer vriendelijk! Al met al wij komen zeker terug !

Voor de derde keer naar Grand Zaman Beach geweest. Helaas is het hotel erg achteruit gegaan. Het eten was redelijk maar was erg eentonig. De hygiëne was erg slecht. De vieze tafel kleden lagen de volgende maaltijd er nog steeds. Omdat Grand Zaman Garden dicht was maar hier toch meer dan honderd mensen daar sliepen en gebruik moesten maken van de faciliteiten van Beach was de restaurant overvol en moest je elke dag zelf het bestek en kopjes voor de koffie zelf zoeken. Op een paar na was het personeel niet vriendelijk en behulpzaam. Voor ons geen Grand Zaman Beach meer

Excellent gastvrij hotel❗️

Andria Bos-Woelders
30-7-2017

Goed: kamer + bediening + haman

Niet goed: geen all-in op strand‼️

Aanrader qua prijs-kwaliteit.

fijn hotel

wim jansen
30-6-2017

Goed hotel alleen niet komen als de Turken zelf vakantie hebben dan is het een zwijnenstal en ze zijn heel luidruchtig. Eten is prima en het is een goed hotel

Helaas voor ons niet meer

Famfinke
17-5-2017

Hotel aan strand werden omgeboekt van garden naar beach zelfde eigenaar maar dit was ouwe mensen hotel, niets voor kinderen ook geen animatie wat weliswaar garden zou zijn jammer. eten was eenzijdig rauwkost personeel was niet vriendelijk waren bang om werk te verliezen in garden waren al 17 mensen ontslagen buiten het hotel heerlijk gegeten

Mitte

Sussi
11-5-2017

personal muss weitergebildet sein

Zimmerservice sollte auf Hygiene achten

Sonst wars supi

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Zaman Beach in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Zaman Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Zaman Beach scoort een 8.31 uit 10 op basis van 207 reviews.