Hotel Grand Zaman Beach

Hotel Grand Zaman Beachsterstersterster

7.9Goed

Turkije, Mediterraan, Alanya

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Zaman Beach voor je op een rij gezet:

• Aan zee
Tonen op kaart

227 reviews over Hotel Grand Zaman Beach

• 2019
    8Geertje16-10-2019

Prima hotel op top locatie

Prima hotel met top locatie, eten is niet super uitgebreid maar wel goed. Bedden zijn hard, maar je kunt bij de receptie een topper vragen. Kamers zijn netjes. Zwembad is koud, maar groter dan op de foto’s. Prijzen op het strand zijn ok.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9H.orsel29-09-2019

Fantachtis

Echt eeen hele mooi hotel goed eten Ligging perfect Vriendelijk perconeel

Gereisd met partner in september 2019

• 8Berry20-09-2019

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Bij aankomst was het hotel overboekt en moesten we een nacht vertoeven in Grand Zaman Garden. De volgende dag kregen we een zeer moderne kamer. Alleen het bed was ontzettend hard. Maar nadat we hier melding van hadden gemaakt lag er dezelfde dag nog een topper op het bed. Het hotel biedt precies wat je van een 4 sterren hotel mag verwachten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ideale ligging t.o.v. Strand en centrum. Minpuntjes zijn klantvriendelijkheid van personeel, en het ontbreken van een ruimte waar je de laatste dag je koffer kwijt kunt.

Gereisd met partner in september 2019

• 7Emily11-08-2019

Mooi.

Het hotel zelf is mooi, mooie kamers. Het eten was lekker, jammer dat als je wat later kwam eten het personeel al aan het opruimen was. En je je niet gewenst voelde. Personeel praat slecht Engels. Service in het algemeen was prima. Een belletje naar de receptie en het werd geregeld.

Alanya zelf is super mooi en er is heel veel te doen!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8Linda Groenewoud08-08-2019

Goed hotel. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Het is heel dicht bij het strand en het centrum. Overal in de straat cafes en winkeltjes. Het eten mag iets gevarieerder, maar voor de rest prima te doen. Alleen het meisje bij de bar bij het zwembad was totaal niet vriendelijk. Al met al was het een top vakantie

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Romano & Nikki07-08-2019

Prima hotel. Alleen bar personeel mag vriendeljker

Prima hotel. Goede kamers. Eten prima. Beter dan de overige hotels waar wij voorgaande jaren geweest zijn in alanya Bar personeel mag wel wat vriendelijker, vaak krijg je nog geen goede dag van ze.

Maar verder een prima hotel

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Hariette Bentert25-07-2019

We zijn 8 dagen geweest en hebben ons uitermate goed vermaakt. Hotel is bezig met een opmars dus af en toe waren er mensen druk aan het werk. Wij hebben daar geen last van gehad. Wij hebben de juwelier die in de lobby van dit hotel bezocht en daar sieraden gekocht. Erg vriendelijk zijn wij daar behandeld en hetgeen wij hebben gekocht aan sieraden hebben wij in Nederland laten controleren wij hebben er zeker niet te veel voor betaald. De diamanten en het witgoud was van zeer goede kwaliteit. Mvg Ron en Hariette Bentert

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 8Josine Senden14-07-2019

Formidabel 🍹🌞

Heel mooi en goed verzorgd hotel, centrale ligging en dicht bij strand, super

Alleen gereisd in mei 2019

• 4Fam robben01-07-2019

Nooit meer

Onbeschoft en slecht personeel aan de receptie, met een klacht wordt je bijna uitgelachen chagrijnig personeel in de eetzaal, en kamer boven het zwembad zeer maar zeer luidruchtig !! Ligging is perfect maar daar is dan ook alles wel mee gezegd! Wij komen al 15 jaar in alanya soms 2 x per jaar maar ben nog nooit zo onbeschoft en slecht behandeld als daar!! Nooit meer dit hotel voor ons!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 8Robin29-06-2019

Prima

Goed hotel, goed eten, bedden zijn minder en prima gelegen dichtbij centrum en strand

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

23 tips over Hotel Grand Zaman Beach

• EAJB van den Boom, 13-08-2013

Trek naar de zee dichte schoenen of waterschoentjes aan. S 'middags is het zand heel erg warm.

• Phyliciaa_, 30-08-2013

Ga voor een heerlyke hollandse hap naar Bistro Floyd!! En voor echt goed vlees naar Kervan aan de haven!

• Hulzebosch, 20-04-2014

Vraag bij de receptie om een deken extra om deze op het matras te leggen, maakt het bed iets zachter.

Neem ook een strandhanddoek van thuis mee. De handdoeken van de kamer mogen er eigenlijk niet af.

Een kamer met zeezicht is mooi, bovendien wellicht rustiger omdat je anders kans hebt om uit te kijken op het zwembad waar ook de entertainment is 's avonds.

20 vragen over Hotel Grand Zaman Beach

• Sunnie, 02-08-2018

Bedjes op 't strand / uitgaan

Wij vragen ons af: Moeten we de bedjes op het strand betalen (waarom?)? en zo ja, hoeveel kost dat. Plus we zouden graag willen weten waar 2 pubers in de herfstvakantie nog uit zouden kunnen gaan?

• Michel Gaillard , 26-11-2017

kosten handdoekenservice weet iemand die

wij gaan in juni 2018 twee weken wij zijn twee keer in garden geweest laatste keer 2015 gaan nu voor het eerst naar grand zaman Beach dus hoor graag of het nog goed is en of die hele aardige man nog steeds bij de strandtent staat was volgens mij de baas of chef staat er al jaren

• Mootje, 20-08-2017

september weer en animatie

Even een vraag , 11 september vliegen wij hierheen :) maar hoe is het weer in deze periode en is er dan in avond qua animatie wat te doen in het hotel .

Alvast bedankt Mo

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats