Hotel Grand Okan

Hotel aan zee, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag21°13°
Hotel Grand Okan

13 tips over Hotel Grand Okan

Don, 14-9-2015
Oba markt op maandag met bus no:1 of 101 met heel wat kraampjes groente, fruit, kleding ect ect....
G.Kriesels, 11-9-2014
Huur een taxi ze laten je de bijzonderheden van Alanya zien en het is niet duur.
Maarten Ruiter, 14-6-2014
zou kamer aan zwembadzijde boeken, wat rustiger, verder heb je overal wel wat animatie in eettenten, zou naar haven gaan kun je met boot 1 uur rondvaren met piraten, verder grot bezoeken , rode fort en ondegrondse dok, aan rechterkant kun je zo rond lopen, wel conditie hebben, wegens hoge opstappen, en verder kan men nog allerlei excursies doen

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Okan voor je op een rij gezet:

m_dekker57, 22-11-2012
Mooi oude burgt en veel vertier in het centrum op loop afstand
Claudia, 20-9-2012
Restaurant Green Beach aan de achterkant van het hotel is een aanrader om een keer te gaan eten. Je krijgt er ook 15% korting als je zegt dat je van Grand Okan komt.
M. Brandt, 25-8-2012
Als je er toch bent ga dan raften. Echt te gek en zeer verkoelend in de warme zomer maanden.

marco van der burg, 15-8-2012

1. neem geen voordeel kamer te luidruchtig

2. betaal elke dag je rekening zo voorkom je dat het hoog op loopt

3. vraag bij elke rekeing de BON

4. koop drinken bij locale supermarkt dat scheelt veel in de prijs

5. het uitgaan is heel duur (1 cola was 6 euro )

Tom, 9-8-2012
Zorg dat je geen kamer aan straatkant krijg! Betaal je rekening dagelijks. Bij ons werd er een bedrag (€60,-)dubbel opgevoerd. Veel discussie, uiteindelijk niet betaald.
Dave M., 5-8-2012

* Fotograaf van het hotel maakt mooie foto's voor een schappelijke prijs. (op het strand en in de tuin, zeker aan aanrader)

* Gebruik de minibar niet, is nogal duur. Beter zelf drinken kopen in de supermarkt en in de minibar stoppen ;-)

* Neem geen kamer met zeezicht, maar een met straatzicht. Er gebeurt namelijk ALTIJD wel wat op straat. Leuk om naar te kijken

Bram, 27-7-2012
Bezoek de burcht. Je kunt er heen met de bus (bus 4) en je hebt er een prachtig uitzicht over Alanya en de kust. De moeite van het bezoeken waard. Kost 10 TL (ongeveer 4,50 euro) per persoon.

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Okan voor je op een rij gezet: