Hotel Grand Okan

405 reviews over Hotel Grand Okan in het Nederlands

Goed Hotel!

Don Lans
21-9-2018

Grand Okan hotel ligt aan de hoofdweg met tal van leuke winkels en restaurants

De kamers ruim met goede bedden en worden dagelijks schoongemaakt en handdoeken voor schone voorzien

Het ontbijt en diner ( bij half pension) heel goed met vrije keus

Het Cleopatrastrand ligt de weg overstekend tegenover het hotel met parasols en ligbeddjes, voor 150 TL kan je bij de receptie bonnen kopen waar je voor 6 dagen 2 beddjes en een parasol voor krijg

De WiFi is gratis en redelijk goed

Geweldig hotel in een super gezellige omgeving .

Madeleine van Hagen
26-7-2018

Grand Okan ligt slechts gescheiden door een eenrichtingsweg direct aan het prachtige Cleopatrastrand. Reserveer een kamerk met zee zicht en geniet van het uitzicht op zee en de burcht. Het eten is redelijk uitgebreid echter niet zo'n gigantisch all inclusief buffet. Personeel is heel aardig. De kamers worden goed bijgehouden. Winkeltjes en restaurantjes meteen als je de deur uitloopt. Tevens is er een dokterspost recht tegenover her hotel. Hopelijk is dit niet nodig maar kan handig zijn. Het hotel heeft een eigen beach, je kunt met korting een bedje huren bij de receptie van het hotel . Tevens kun je met korting eten en drinken bij bar Greenbeach. Hoort ook bij de Okan groep en ligt schuin tegenover het hotel direct aan het strand.

Fantastisch hotel

Dhr. de Jonge
22-7-2018

Gastvrijheid. Wanneer je in het vliegtuig stapt begint eigenlijk je vakantie al. Grand Okan doet hier een schepje bovenop. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en een snelle service. Zo hadden wij in een kamer de koelkast defect. Dezelfde dag werdt deze vervangen voor een nieuwe. Verder kan je voor elk probleem/suggestie terecht bij manager (Amanda) welke meerdere talen spreekt (Duits/Engels/ Nederlands/Turks) enz. Al met al een top hotel. Tevens zijn de prijzen goed voor een vakantie adres.

Het hotel is in de wintermaanden All in clusive en de zomermaanden half pension.

Perfecte accomodatie

Patricia
22-2-2018

1 Nacht in Grand Okan geboekt om mijn vriend te verrassen. Super mooie kamer met zeezicht gereserveerd en het was geweldig. De kamer op verzoek erg mooi en romantisch aangekleed. Ontbijt was overheerlijk en keuze genoeg. Ik kan iedereen hotel Grand Okan aanraden.

Geweldig vakantie

Rob Deijs
17-6-2017

We hebben met zijn vieren weer genoten in het hotel van het eten en het vriendelijke personeel. Omdat dit een kleinschalig hotel is en ook geen All In hotel gaat alles lekker rustig en vriendelijk. Ook Alanya is een mooie plaats om rond te kijken. Het centrum ligt op loopafstand van het hotel, ongeveer 15 min. Voor personen die niet zo van lopen houden, stopt de bus voor de deur. Het Kleopatra strand ligt vlak achter het hotel, één smal weggetje oversteken en je bent dus op het strand.

De hotelmanager spreekt meerder talen, wat handig is als je ergens mee zit, vooral op medisch gebied.

Dus met andere woorden een goed hotel waar je helemaal tot rust kunt komen.

praktisch

sara
27-5-2017

hotel ligt direct in het centrum, wij hadden 2 kinderen mee. Hotel heeft een klein zwembad, opzich wel prima. Wij vonden het fijn dat wij in de avonduren ook de centrum in konden gaan met kinderwagen.. geen gedoe met een shuttlebus etc.

Super vakantie!

Familie Rous
6-5-2017

Al voor het 6e jaar op rij een super vakantie gehad.

Mijn ouders komen hier al 20 jaar en wij gaan met ons gezin sinds de laatste 6 jaar ook mee.

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Alles is netjes schoon het eten is goed. En de ligging is perfect. Manager spreekt ook nederlands en kan je ten alle tijden dingen vragen. Mochten met hotelbusje mee naar het kasteel en een uitzichtpunt. Prachtig uitzicht over Alanya. Perfect geregeld. Helemaal niks gemerkt van de politieke situatie en ons geen moment onvelig of niet welkom gevoeld. Gaan volgend jaar zeker weer.

Wij komen zeker graag terug

De Block Aloÿs
22-3-2017

Al 16 jaar in dit hotel.

Dicht bij het centrum van Alanya, met zicht op het kasteel de Zee en het strand.

Mooie kamer met alles wat nodig is, zelf internet.

Het eten is gevarieerd en lekker, het personeel is zeer vriendelijk en attent

15 jaar elke winter 3 maanden en nog altijd super

Van den Bossche Monıque
20-3-2017

Familiale en aangename sfeer, super vriendelijk personeel en management, lekker eten en zoveel meer.

geweldig hotel voor mooie prijs

Melissa van der steege
20-3-2017

Mooi hotel wat van alle gemakken is voorzien. De kwaliteit van het eten is goed en buiten zitten tijdens het eten geweldig. Vanuit het hotel kun je de zee al zien liggen.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Okan in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Okan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.