Hotel Grand Kaptan *****

Hotel Grand Kaptan *****

Hotel Grand Kaptan

59 tips over Hotel Grand Kaptan

zoekdezon, 11-9-2016
Vrmijdt vakantie in turkije tijdens de turkse feestdag dan heb je de grootste kans om in het hotel te zitten met toeristen in plaats van hun eigen bevolking
Henk, 5-9-2016

Bulgarije Nessebar sunnybeach

Minder heet mooie zee en niet duur

willem van Nuenen, 19-6-2015
Geef de voorkeur op voor de 5e verdieping, staat helaas niet op de foto"s. Fijne kamer met inloopdouche, perfecte afzuiging en veel kastruimte.

deborah, 1-6-2015
geen telefoonkaart (en) meer aanschaffen, gewoon vanaf de hotelkamer bellen. 11 min bellen voor euro 1,40......
luc_yvon, 31-5-2015
Er zijn twee typen kamer, standaard en goedkoop. Maar als je goedkoop boekt moet je niet een kamer verwachten die gelijk is aan een standaardkamer. Alle waarde naar zijn geld, nietwaar.
Tom, 30-9-2014
Neem water schoentjes mee.

Nance, 5-9-2014
Boek je tripjes om de hoek bij Emin, stuk goedkoper.
sallie, 4-9-2014
Ik zou afraden om een alli nclusive te boeken hier, er zijn meer dan zat leuke eetgelegenheden in de buurt, waar personeel je er vriendelijk benaderd en het allerbelangrijkste, het eten smaakt er ook beter!
sanne_vangool, 1-9-2014

Breng een bezoek aan dimcay pinarbasi. Zeker de moeite waard!

Als je uiteten gaat, kan dit prima bij de restaurantjes dichtbij het hotel. Dit kost nog geen 5 euro voor een complete maaltijd.

Je kunt altijd beter met Turkse Lira betalen.

Diana Slis, 1-9-2014
Tip: alle ligstoelen bezet, geef een kleine tip aan het zwembadpersoneel en je stoel staat iedere dag voor je klaar.