Aparthotel Grand Horizon

Aparthotel Grand Horizon
7,4

8 tips over Aparthotel Grand Horizon

t.verhoeff, 27-8-2013

overdekt airco gekoeld winkelcentrum op 3 min loop afstand.

markt in Oba was erg leuk veel kleding, zonnebrillen, riemen en tassen deze markt is op 10 min loop afstand van het hotel.

Turkse avond in het hotel was erg leuk met bbq en entertainment.

leo, 27-6-2013

we sijn 10 dagen geweest in hotel horizon ik wou u dit effe melden let op je spullen wij hadden voor ons nichtje een bad jasje gekocht maar het bleek te zijn ontvreemd vermoedelijk door een van de kamer meisjes.de receptie doet niks en aangifte heeft geen zin dus maar weer een nieuw gekocht

ik hoop u een beetje te hebben geholpen zodat u dit niet mee maakt

leo, 27-6-2013

weinig te doen daar voor meer te zien moet u naar de stad zoon 5 kilometer verder op.maar gaat goed met een busje re rijden daar geen dolmoesjes prijs is goed naar de stad 4 lira zoon 1 euro

beziens waardig heden zijn er wel moskee en wat men noemt kasteel is niet meer dan een ruine het argilogich museam is ook de moeite waard

dat was het wel zoon beetje wat de beziens waardig heden in ded buurt

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Horizon voor je op een rij gezet:

leo, 27-6-2013

hier niet maaar wilt u wat zien dan zult u naar de stad moeten en dat gaat goed met een busje num 1

de moskee is een bezoekje waard het kasteel boeven is niet echt een bezoekje waard je hebt wel een mooi uitzicht u kunt er komen met een taxi spreek van te voren een berdag af er zijn mensen die teveel betalen voor mensen die slecht ter been zijn is het moeiljik begaanbaar

kimmetjuh, 20-9-2012
Dim Cayi is een rivier met superhelder water dat uit de bergen stroomt. Erg koud, maar heerlijk vertoeven op de vele picknick plaatsen die op het water zijn gebouwd. Ook Alanya Aquapark in het centrum van Alanya is een vette aanrader, wat hebben we daar een lol gehad voor weinig geld! Alles op eigen gelegenheid doen is veel beter dan de excursies van de reisorganisator doen. Ook alle kleine winkeltjes die excursies aanbieden zijn minstens de helft goedkoper en het zijn de zelfde excursies!
Eva, 2-7-2012
Wij zijn wel fsmilie maar niet man en vrouw maar we kregen toch een appartement waar we om gevraagd hadden ,vonden we gezelliger ..de bedden in de huiskamer waren prima voor 1 persoon..

B., 9-7-2009
Voor leuke uitstapjes, transfer vanaf antalya of autohuur kun je het beste naar Aldi tours gaan (ook wel Zumra). Het zit 10 min vanaf horizon aan de boulevard als je richting Oba loopt (dus van Alanya centrum af). De eigenaar Ibrahim is zeer vriendelijk en betrouwbaar.
Stephanie, 10-3-2009

Schuintegenover het hotel zit Ali Baba, daar kan je voor niet veel geld lekker kan eten! Ze hebben voor ieder wat wils. Pasta's, vlees verschillende soorten kebab.

Personeel is ook erg aardig!

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Horizon voor je op een rij gezet: