Aparthotel Grand Horizon

Aparthotel
Aparthotel Grand Horizon
7,4

367 reviews over Aparthotel Grand Horizon in het Nederlands

Prima appartement voor een heel betaalbare prijs.

Ingrid Kamphuis
11-8-2018

Mooi appartement, niet nieuw maar wel heel functioneel. Wij hebben hier drie weken gezeten. Vlak bij Oba en met de bus 10 minuten van Alanya centrum.

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. In de douche was de douchekop kapot. Doorgegeven en de volgende ochtend was het gemaakt.

Het is eten is er prima en heel betaalbaar.(goedkoop).

Op zaterdagavond live muziek en door de week een aantal keren entertainment waaronder een buikdanseres.

Kamers worden iedere dag schoongemaakt. 1x per 2 dagen handdoek verschonen en 1x per 3 dagen de bedden.

Tegen betaling van 5€ persagentschap een heel goede airco in dit appartementencomplex.

Ontbijt kun je extra bijboeken of op de dag zelf betalen. Eenvoudig maar wel goed. Beleg wordt redelijk snel ververst zodat het niet staat te zweten in het restaurant.

Kortom een prima vakantie waar we graag nog een keer gebruik van willen maken.

Voor herhaling vatbaar

Linda
29-7-2018

Net apartement, schoon zwembad Dichtbij het grote overdekte winkelcentrum. Dat wij er waren was het heel stil.

Heerlijk hotel met zeer vriendelijk personeel.Ruime appartementen en schoon.Eten in het hotel is heerlijk en niet duur.Fijn zwembad.Strand is vlakbij maar neem waterschoenen mee want er zijn veel stenen en rotsen in het water.Het was de tweede keer dat wij hier waren en volgend jaar waarschijnlijk weer.

D-reizen

dit is een goed appartement

WILLEMS
14-5-2018

een mooi appartement goed schoon kamers zijn in orden half uur lopen naar het centrum of met de bus 1 euo of 4 lira mooi markt kort bij 10 lopen wij komen al 21 jaar in alanya en dit is het beste appartement tot nu toe .wij gaan altijd 3 weken en nu 4 weken kost niet veel meer .

Ross
27-9-2017

Vandaag terug gekomen van een vakantie met een verblijf in Appartement Horizon,in Alanya ik vond het aangenaam vertoeven zeer vriendelijk personeel,appartement sober maar goed fijne bedden,redelijk gepoetst,om de 2 dagen schone handdoeken,nou zijn wij weinig aanwezig ,eigenlijk alleen voor te slapen,maar ik zou hier zeker terug komen,en ben toch een verwende vakantieganger,eigenlijk altijd in 5 sterren hotels,maar dit was goed en aan te raden,,

Super gezellig hotel

May
10-7-2017

App Horizon is een super gezellig hotel met erg vriendelijk personeel.De appartementen zijn ruim en heel schoon.Vaak schoon beddengoed en handdoeken.Het eten in het restaurant is erg lekker en niet duur.Fijn zwembad met genoeg bedjes en parasols.Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Fantastisch!

Laura
10-5-2016

Wij zijn hier al diverse keren geweest en elke keer is het weer als 'thuis komen'.. het is een wat kleiner hotel maar ontzettend gemoedelijk.. het personeel is super en zij zijn bereid om echt alles voor je te doen! de kamers en appartementen worden goed schoon gehouden.. met elke dag schone handdoeken! binnen 5 minuten lig je lekker op het strand en het eten in het restaurant is ook echt heel goed en betaalbaar!

Het is nog geen 5 minuten lopen naar een groot winkelcentrum met diverse winkels.. binnen 10 minuten ben je in het centrum van oba.. waar ook elke maandag de markt is.. en binnen 10 minuten met de bus of taxi ben je in het centrum van Alanya.. nou wat wil je nog meer!

Dikke pluim voor de manager van het hotel! de rest van het personeel en de hostess van touroperator! Wij genieten er nog even lekker van en komen in september sowieso weer terug!

Goed hotel voor de prijs!

Jasmin
7-1-2016

Begin september hebben wij dit hotel bezocht, met een last minute hebben wij goedkoop geboekt. Bij aankomst verliep alles goed. Vriendelijke mensen, Nederlands praten was ook mogelijk. Eenmaal aangekomen op de kamer waren wij verrast. Grote kamer en zag er netjes uit voor de prijs (wij hadden een appartement).

Wat wel een nadeel is, is dat het buiten alanya centrum ligt. We hebben een avond gelopen na het centrum (ongeveer 20 min), maar als twee jonge meiden wordt je al snel lastig gevallen. Wij gingen liever met de bus, is wel druk maar prima te doen.

Service verder prima. Schoonmaak kwam elke dag lang. Eten in het restaurant was normaal niet heel geweldig, maar dat valt in heel alanya wel tegen.

Bedankt voor de gastvrijheid!

Zonde geld

KScheurwater
4-10-2015

Toen wij op Zoover naar alle reacties keken dachten wij "Nou, een 4-sterren hotel met zoveel positieve reacties, dat komt goed!". Nu na onze vakantie heb ik maar 1 ding te zeggen: Wat een zondegeld! Wij wouden ons na de reis douchen voor wij een hapje gingen eten. Het water was IJSkoud! Bij het ontbijt enkel droog brood met als enige beleg wat boter, jam of honing en wat stukjes worst en kaas wat zonder verkoeling lag te zweten. Niet erg, op wat brood kun je echt wel een dag doorbrengen! Maar wat wel heel jammer was was dat mijn zusje een potje Nutella had gekocht om op het brood te smeren en zij vervolgens door de manager werd weggestuurd vanwege het meebrengen van etenswaren in het restaurant! Erg onvriendelijk personeel! Er kon in de hele week niet één vriendelijk lachje vanaf. Schone handdoeken moesten wij beneden bij de balie vragen. Op de lakens zat bij aankomst een vlek, die zat er de rest van de week ook nog..Al met al, ik zou verder kijken naar andere hotels in Alanya.

Super fijne vakantie

Sdevries
27-9-2015

WIj hebben het erg naar onze zin gehad in dit hotel , en wat is het personeel aardig !!

Onze kamer was goed niet erg groot maarja wat ben je er nou .

Ook het ontbijt was goed , simpel maar wel lekker.

Als je savonds lekker wil eten , kun je gewoon bij het hotel blijven want dit is echt lekker en goedkoop !!

Helaas is er voor de kinderen niet zoveel te doen.

Wij zijn zeker van plan of hier weer terug te komen !!

Ohja wel grappig om de beoordelingen van mensen te zien die er tegelijk waren met ons , zoals ontbijt slecht etc ( misschien een tip om je naam er niet bij te zetten ) heb je even opgezocht op facebook maar je kwam me aardig bekend voor en dan vooral door het lopen op en neer elke morgen bij het ontbijt.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Grand Horizon in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Grand Horizon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Grand Horizon scoort een 7.37 uit 10 op basis van 367 reviews.