Aparthotel Grand Horizon

Anders

Matig

Schipper
14-9-2018

App. was ruim. Verder viel het gehele hotel ons tegen. Rommelig, niet de juiste hygiëne. Ontbijt matig, Turks ontbijt. Staat 2 u ongekoeld en niet afgedekt. Sfeer ook matig, veel kliek vorming van mensen die hier al jaren komen. (Wat ik niet begrijp) maar ieder zijn keus. Er was 1 keer een muzikale avond (zaterdag) verder niks te beleven. Diner was wel lekker, en betaalbaar. Privé strand op loopafstand, prima service. Wel veel stenen in de zee. Oba is gezellig, en op maandag een grote markt moeite waard .. denk wel om zakkenrollers! Hotel centraal gelegen. Zwembad totaal geen gezelligheid, keihard muziek. Daar lig je niet voor de rust. Personeel wel vriendelijk.

Prima keus

fam. Anoniem
3-9-2018

Behulpzaam. Prima kamer, vieze vloer, stugge niet fris ruikende te grote handdoeken. Fijne ligging, alles op loopafstand.

SUPER VAKANTIE

Abeldina Kajuiter
27-8-2018

Geweldige vakantie gehad , mede dankzij de medewerkers van Grand Horizon .

De kamers waren schoon en netjes , en als je iets anders wilden dan deden ze dat gewoon , je kreeg om de dag schone handdoeken en bedde goed , maar wij legden elke dag 15 lira op bed ( ongeveer €2,00 ) en dan kreeg je elke dag schone handdoeken

Het eten was er heerlijk , de medewerkers vriendelijk en aardig .

Kan niet anders zeggen "GEWELDIG"

minpuntje ... de wifi was niet zo denderend

en het strand wat bij grand horizon hoorde , was niet al te best , veel rotsen enzo. ,

maar ja wij hadden toch een auto gehuurd , wij waren of op Cleopatra strand , of omgeving/ bergen te bekijken

maar voor 3 lira in de bus ( 39ct p/p ) werd je bij het Cleopatra strand afgezet , dus ja ....

D-reizen

Prima appartement voor een heel betaalbare prijs.

Ingrid Kamphuis
11-8-2018

Mooi appartement, niet nieuw maar wel heel functioneel. Wij hebben hier drie weken gezeten. Vlak bij Oba en met de bus 10 minuten van Alanya centrum.

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. In de douche was de douchekop kapot. Doorgegeven en de volgende ochtend was het gemaakt.

Het is eten is er prima en heel betaalbaar.(goedkoop).

Op zaterdagavond live muziek en door de week een aantal keren entertainment waaronder een buikdanseres.

Kamers worden iedere dag schoongemaakt. 1x per 2 dagen handdoek verschonen en 1x per 3 dagen de bedden.

Tegen betaling van 5€ persagentschap een heel goede airco in dit appartementencomplex.

Ontbijt kun je extra bijboeken of op de dag zelf betalen. Eenvoudig maar wel goed. Beleg wordt redelijk snel ververst zodat het niet staat te zweten in het restaurant.

Kortom een prima vakantie waar we graag nog een keer gebruik van willen maken.

Voor herhaling vatbaar

Linda
29-7-2018

Net apartement, schoon zwembad Dichtbij het grote overdekte winkelcentrum. Dat wij er waren was het heel stil.

Heerlijk hotel met zeer vriendelijk personeel.Ruime appartementen en schoon.Eten in het hotel is heerlijk en niet duur.Fijn zwembad.Strand is vlakbij maar neem waterschoenen mee want er zijn veel stenen en rotsen in het water.Het was de tweede keer dat wij hier waren en volgend jaar waarschijnlijk weer.

dit is een goed appartement

WILLEMS
14-5-2018

een mooi appartement goed schoon kamers zijn in orden half uur lopen naar het centrum of met de bus 1 euo of 4 lira mooi markt kort bij 10 lopen wij komen al 21 jaar in alanya en dit is het beste appartement tot nu toe .wij gaan altijd 3 weken en nu 4 weken kost niet veel meer .

Ross
27-9-2017

Vandaag terug gekomen van een vakantie met een verblijf in Appartement Horizon,in Alanya ik vond het aangenaam vertoeven zeer vriendelijk personeel,appartement sober maar goed fijne bedden,redelijk gepoetst,om de 2 dagen schone handdoeken,nou zijn wij weinig aanwezig ,eigenlijk alleen voor te slapen,maar ik zou hier zeker terug komen,en ben toch een verwende vakantieganger,eigenlijk altijd in 5 sterren hotels,maar dit was goed en aan te raden,,

Super gezellig hotel

May
10-7-2017

App Horizon is een super gezellig hotel met erg vriendelijk personeel.De appartementen zijn ruim en heel schoon.Vaak schoon beddengoed en handdoeken.Het eten in het restaurant is erg lekker en niet duur.Fijn zwembad met genoeg bedjes en parasols.Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Fantastisch!

Laura
10-5-2016

Wij zijn hier al diverse keren geweest en elke keer is het weer als 'thuis komen'.. het is een wat kleiner hotel maar ontzettend gemoedelijk.. het personeel is super en zij zijn bereid om echt alles voor je te doen! de kamers en appartementen worden goed schoon gehouden.. met elke dag schone handdoeken! binnen 5 minuten lig je lekker op het strand en het eten in het restaurant is ook echt heel goed en betaalbaar!

Het is nog geen 5 minuten lopen naar een groot winkelcentrum met diverse winkels.. binnen 10 minuten ben je in het centrum van oba.. waar ook elke maandag de markt is.. en binnen 10 minuten met de bus of taxi ben je in het centrum van Alanya.. nou wat wil je nog meer!

Dikke pluim voor de manager van het hotel! de rest van het personeel en de hostess van touroperator! Wij genieten er nog even lekker van en komen in september sowieso weer terug!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Grand Horizon in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Grand Horizon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.