Hotel Gold

Hotel Gold
7,4

202 reviews over Hotel Gold in het Nederlands

Letterlijk en figuurlijk het eınde

Corry Luik
11-10-2011

Dit is voor ons de derde maal in het Gold hotel maar ook de laatste keer.Het hotel houd op te bestaan en gaat door onder een nieuwe naam nl.Monart maar dezelfde baas en manager blijven op dit hotel dus wil ik bij deze zeggen trap er niet in.Het hotel hebben deze mensen volledige naar de knoppen gebracht,het was een prachtig hotel met goede service en vriendelijk personeel en nog steeds de jongens van de bediening doen hun uiterste best om te doen wat ze kunnen maar er ontbreekt van alles.Op dit moment zijn we nog aanwezig hier en gaan morgen naar huis maar we roeren al twee weken de koffie of thee om met mes of vork.Je sjouwt van voor naar achter voor een kop thee als je al een schoon glas kunt bemachtıgen is er geen thee en heb je thee en een glas dan is er geen lepeltje en denk je dat je eindelijk alles hebt is het water op.De diepvries moet ook leeg want het eten wordt met de dag slechter.

Gereisd Met partner in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer na 5 jaar

Ton en Ed never nooit meer
23-9-2011

Managment en Receptie is zeer slecht geworden kwamen aan waren overboekt 3 uur op 1 kamer moeten wachten wilden ze ons met 4 personen op 1 kamer duwen en zijn daar niet mee akkoord gegaan. toen kregen we te horen dat we de nacht op het terras door konden brengen hoe brutaal kun je tegen je gasten zijn.Toen kwamen ze met een alternatief 2 gescheiden kamers naast elkaar in het hotel ernaast wat er nu ook bijhoort en zijn daar voor 1 nacht mee akkoord gegaan. Met de hollanders waar we mee zijn werden we alleen maar uitgescholden door het bar personeel en het managment.Wat ze willen is gaan voor een 4 sterren hotel bij Monart groep maar voldoen nog ineens aan de 3 sterren met dit beleid. Na 5 jaar in Hotel Gold te zijn geweest komen we nooit meer.

Gereisd Met vrienden in Wed Sep 07 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie ligging maar Hotel en eten valt tegen

Benny en Dominique
6-9-2011

Wij (een stelletje van 17 jaar) zijn een week naar Alanya geweest in Hotel Gold. Het Hotel heeft een mooie ligging op een paar meter van het strand. Het zwembad is er erg klein en de bedjes zijn altijd al bezet. Bij het zwembad heb je continu het idee dat iedereen je ziet, omdat je van alle kanten veel mensen hebt op een kleine ruimte. Daarnaast is het er erg klein waardoor wij niet aan het zwembad hebben gelegen. Het eten is bijna elke dag hetzelfde, weinig variatie en vervelend dat er geen bordjes zijn met wat het eten inhoud. Daarnaast moet je een half uur van te voren een plek bezet houden omdat er te weinig zitplek is voor het eten. All-inclusive hebben we dan ook weinig gebruik van gemaakt maar prima buiten de deur gegeten.

Tip voor Alanya bezoekers: neem een jeep-safari, is echt leuk en spectaculair!

Gereisd Met partner in augustus 2011

TELEURSTELLEND!!!

19-7-2011

Na het lezen van de recensies op Zoover, hadden wij voor dit hotel gekozen. de reis liep voorspoedig en zag er veelbelovend uit. Bij aankomst, werden wij op een onvriendelijke manier ontvangen. Bij de receptie werden we niet veel beter ontvangen. Bij aankomst in de kamer was klein, we hadden 2 aparte bedden, zijkant van de douche viel eruit, douche lekte, toilet liep door en GEEN warm water na 22 uur. Bed word 1 keer pw verschoond en 7x door t kamermeisje gewekt, na het vragen of over 15 min terugkwam zei ze 'nee morgen'. Het eten, weinig variatie, geen bordjes met uitleg van wat het is en koud eten was warm. Bij je laatste hapje werd je bord meteen weg gehaald. Het personeel sprak geen/moeizaam Engels, als je bij de bar wat bestelde kreeg je vaak niet wat je bestelde ook al ging het om een simpele Cola, omdat ze vaak te veel met elkaar aan het praten waren. Wij hebben nog nooit zo'n onprofessionele en ongeorganiseerde boel meegemaakt!!

Gereisd Met partner in juli 2011

Voor die prijs,Fantastich !!!

Ton en Marjo
23-5-2011

Het Hotel ligt fantastich gelegen aan een weg die je alleen maar hoeft over te steken om op het strand te zijn.De meeste kamers hebben uitzicht op de berg met het kasteel,die bij avond fantastisch verlicht is. Hotel op loopafstand van het centrum( je kan ook voor €1,00 met de dolmusbus) Desondanks dat Gold van eigenaar veranderd is,kan je er voor die prijs goed vertoeven met vriendelijk personeel,de meesten spreken redelijk tot goed engels, ten opzichte van vorig jaar is het eten verbeterd, maar wel turks eten en ja helaas is de nederlands sprekende manager er niet meer maar daar tegenover spreken de receptiemedewerkers van de nieuwe eigenaar goed engels.Als je een eigen laptopje of GSM met wifi hebt mag je gratis gebruik maken van het Hotelnetwerk Wij hebben een fantastische vakantie gehad!!

Gereisd Met partner in mei 2011

Na 10 x fantasties nu iets anders

MS
27-1-2011

Ben er nu 10x geweest en hebben het altijd heerlijk gehad. Maar sinds begin januari 2011 hoorden we dat Ali restaurant manager weg was bij Gold en dat Gold samen gaat met My atap. Zonder Ali geen Gold hotel. Ali die nederlands spreekt en zorgt dat alles loopt werkt er dus niet meer. Dus ook wij gaan nu weer iets anders proberen. En hopen dat het net zo gezellig wordt. Bij vragen kunnen jullie altijd mailen.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig!

Martine Keijzer
3-1-2011

Het hotel was super, de kamer was netjes, het personeel was super vriendelijk, alleen het eten vond ik persoonlijk niet zo lekker. Er was weinig variatie hierin. Soms was er 's avonds leuke entertainment. Het strand ligt recht tegenover het hotel, echt heel fijn! Het centrum is toch wel te ver om te lopen een half uur tot 3 kwartier. Maar er rijden constant dolmus busjes en taxi's rond en dan ben je toch nog snel in het centrum. Al met al was het een super vakantie om nooit meer te vergeten!!

Gereisd Met partner in juni 2010

een fantasties hotel

els geense
14-11-2010

we hebben een hele fijne vacantie gehad met fijn personeel goed eten en een hele mooie kamer met een groot balkon een hotel om aan iedereen die naar alanya wil aan te bevelen in een woord top iedereen bedankt in gold gr hans en els geense uit maasland

Gereisd Met partner in oktober 2010

Was erg leuk!!

jolanda
21-10-2010

Wij zijn er in September geweest en het is een erg mooi en schoon hotel. Het personeel is erg aardig. Mocht ik weer naar Alanya gaan zou ik zeker weer naar dit hotel willen.

Gereisd Met partner in Tue Sep 21 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeker voor herhaling vatbaar!!!!!!!!!!!!!!!

Henk en Corry Luik
14-10-2010

Net terug van 15 dagen Gold hotel en het is echt een aanrader voor al diegene die van strand en vertier houden.De straat over en je bent op het strand en in de zwoele avonduren loop je zo naar het centrum waar altijd vertier is.Het hotel zelf is prima elke dag schone handdoeken en een keurig schoon gemaakte kamer en 3 X daags een lopend buffet wat in onze ogen heel goed voor dat geld was.En beneden waar Ali de touwtjes in handen heeft,wordt al wat mogelijk is voor je gedaan.We hadden een top vakantie bedankt personeel van het Gold Hotel!

Gereisd Met partner in september 2010

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gold in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gold zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.