Appartement Globus

105 reviews over Appartement Globus in het Nederlands

bıj doktertje

benek1212
21-7-2010

Net terug uit Alanya en we missen het nu al! Ruim 3 kamer appartement met 2 flinke balkons gunstige ligging t.o.v. strand en centrum er zijn zoveel leuke en goede restaurants doktertje echt süper eten and och lekker coupcıne and echt coffıe op loopafstand.Wij hebben het echt goed naar ons zin gehad en kunnen het aan iedereen die het liefst in een appartement wil aanraden.(9)

Het ging...

Anoniem
18-1-2009

Vorige zomer ben ik hier samen met mijn vriend geweest. Appartement teleurstellend, was niet heel schoon en veel dingen waren verouderd. De bedden waren te doen, maar wel een beetje hard. En in ons woongedeelte stond alleen een bank, 2 plastic stoelen aan een plastic tafel, verder niets. Het appartement had totaal geen sfeer, kale witte muren. Ik verwachtte toch wat meer voor de prijs, bijv. dat het kookstel en airco erbij in zouden zitten. Daarbij is het inderdaad kort lopen naar het strand, maar dan krijg je wel een rotsstrand waar een riool op uitloopt, ik heb zelfs een drol zien drijven! Het is wel een mooie plek en iedere avond hebben we lekker gegeten in de buurt. Het personeel is ook erg vriendelijk, helemaal in vakantiestemming dus hebben we leuk contact mee gehad. Ik zou het niet aanraden, voor wat meer geld kan je in een veel beter appartement met een betere ligging zitten.

2008

Teleurstellend

Jose
7-9-2008

Appartement was vies: schimmel in de keuken, schimmel in de douche, korsten en vlekken in de gordijnen, bed doorgezakt, terrasstoelen kapot, gebruikte pleisters van voorgangers in de badkamer. Erg gehorig complex, (jongeren die met deuren slaan 's nachts). Wel erg vriendelijk personeel, prima ligging.

Gemiddeld!

M. Kuiper
5-9-2008

Toen we aankwamen in het appartement, schrokken we enorm!! WE hadden een enorm klein vies kamertje.. Haren op de grond, vieze geur uit de kasten.. Geen keukentje! Al gauw werd verteld dat dit tijdelijk was en dat we zo snel mogelijk werden verplaats naar een betere kamer... Deze was gelukkig een stuk beter! Er waren jammer genoeg wel veel mieren. De handdoeken werden niet vervangen, hier hebben we zelf maar om gevraagd na dag 6..

Verder is het een gezellig appartement met personeel die alles voor je wilt doen! Alles is er erg relaxt en voor jongeren is het er prima! Het lopen naar het centrum duurde zeker 20 minuten.. misschien iets te lang.. Het strand was idd op 5 minuten afstand lopen!

AL met al een hele leuke vakantie gehad! ALanya is een hele leuke plek waar je een keer geweest moet zijn.. Als je net als ons het appartement alleen gebruikt om er te slapen, is het prima te doen!!

Groetjes M en B

Super!

Lea
3-9-2008

Ik ben samen met een vriendin van 18/8 t/m 25/8 in Globus geweest. Wij hebben hier een super vakantie gehad! De eigenaren willen alles voor je doen en organiseren veel dingen om je een leuke vakantie te bezorgen. Zo kregen we aan het begin van de vakantie uitleg over de omgeving en de mensen en zijn we een keer mee wezen stappen. Je zit op loopafstand van het strand en het centrum. Het appartement is simpel ingericht, maar meer heb je niet nodig, want je bent toch altijd buiten. Voor het kooktoestel en airco moet je apart betalen. Wij hebben beide niet genomen. Uit eten is erg goedkoop! Kluisjes zijn ook te huur. Wij hebben als 2 meiden geen last gehad van opdringerigheid, wij vonden de mensen erg vriendelijk. Globus is zeker een aanrader en ik hoop ooit nog eens terug te komen!

GEZELLIGHEIDD

Charell
31-8-2008

Ik ben van 15 tot en met 27 juli 2008 in Globus, Alanya geweest. Voor mij mijn 3e vakantie naar Alanya. Toen wij met de bus aan kwamen dacht ik wel, wat rijden we ver weg ( heb altijd aan Kleopatra-beach gezeten ). Maar we kwamen binnen en alles werd door Hasan heel goed uitgelegd. Over de buurt, de mensen de busjes etc. Ik vond dat wij een heel ruim appartement hadden wat leuk was ingericht. Strand was op 5min loopafstand en het centrum was goed te bereiken lopend. Tegen de warmte af en toe de bus genomen voor 1 euro. Het personeel heeft ons heel goed vermaakt. Achmed heeft leuk met ons gevoetbald en Hasan nam ons mee naar mooie clubs om een andere kant van Alanya te laten zien. Al met al een hele leuke vakantie gehad en ik zou hier zeker nog een keer terug komen!

Top!

Marye
31-8-2008

Samen met een vriendin ben ik van 18-8 t/m 25-8 verbleven in Globus apart en wij hebben er echt een top tijd gehad! Het personeel is super vriendelijk, ze staan altijd voor je klaar en ze zijn altijd even vriendelijk. Er zijn weinig kamers en dat maakt het een stuk persoonlijker, vonden wij een pluspunt! Je bent binnen 5 minuten op het strand en naar het centrum lopen vonden wij ook goed te doen. Kamer zag er goed uit, als je wilt koken moet je inderdaad een kookstel huren, maar uiteten gaan is ook heel erg goedkoop daar. Zitten in de buurt veel leuke restaurantjes. Las in een andere reactie dat meisjes alleen goed moesten oppassen. Wij hebben helemaal geen problemen gehad, wij vonden de mensen juist erg vriendelijk en gastvrij en niet opdringerig. Ik kom hier zeker nog een keer terug, want zoals te lezen, erg fijn gehad!

Prima tijd gehad.

J W
26-8-2008

erg oud en simpel , maar goede service en uitstekende ligging

Aanrader voor levensgenieters

Coendy & Coendy
18-8-2008

Gezellige sfeer niet zo saai luxe achtig savonds gewoon lekker lolschoppen voor jong en oud een aanrader kheb tijdens me verblijf hele goede tips gekregen van het personeel en daardoor echt een top vakantie gehad en dat voor tg niet zoveel geld..

veel slechts, weinig goeds

Quirina
13-8-2008

kamers waren slecht, werden eerste nacht met 6en in 1 kamer gepropt. schimmel en kotsgeur in de kastjes (we hebben drie kamers gezien) en vieze pannen/bestek enz. Kookstel moest je huren. Waarom kiezen we dan een app.?

Bedden erg hard (veren duidelijk voelbaar), bedbanken hadden hele harde strook in het midden, en twee geulen ernaast.

Schoonmaak redelijk, personeel was wel vriendelijk en deed veel voor je.

Strand is 200 meter en centrum idd 20 min lopen.

Al met al was dit iig niet wat ik van Globus had verwacht en ik ga er ook zeker niet meer naar terug. Als je vragen hebt, mailen staat vrij:).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Globus in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Globus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.